Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Samk sosionomi valintakurssi

Sosionomiksiko
16.05.2023 |

Valintakurssin pisteet on tullu, millasia pisteitä muut on saaneet? Minkähänlaisilla pistemäärillä olis mahdollista vielä päästä sisälle 🤔 Oliks muiden mielestä tentit helppoja vai vaikeita? Se viiminen tuntu musta jotenkin vaikeimmalle kyllä.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka huono 2300 e

Vierailija
2/70 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

83,jotain tuli pisteitä. Jännitys päällä pääseekö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

86,78 oli pisteet. Olin varma et jään alle 80, mut positiivisesti yllättynyt oon tosta. Toki epäilen, että riittääköhän omatkaan sit sisälle pääsyyn.

Vierailija
4/70 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin viime vuonna (monimuoto) niin vaadittiin vähintään 92 pistettä. Itse sain 86 ja varasijalle 118 tms jäin🤔

Vierailija
5/70 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ aijai eli ei toivoakaan päästä😂 masentavaa

Vierailija
6/70 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks samkilla muka toi valintakurssi jo viime vuonna? Ku missään oo tietoja siitä. Ainoastaan valintakokeesta 🤔

Vierailija
7/70 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

92,56 pistettä ite sain. Jännittää kyl kovin pääseekö sisään tällä.

Vierailija
8/70 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

92,90 oli täällä pisteitä. Kurssi oli kyllä vaikea, yllätyin omasta pistemäärästäni.

Vierailija
9/70 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna oli vaikea kurssi myös ja valintapisteraja oli 87, jotain. Itse sain noin 75 pistettä ja olin sijalla 150.

Nyt sain n.96 pistettä joten toivossa eletään.

Vierailija
10/70 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain 71 pistettä. Olin yllättynyt jo siitäkin kun tässä kolmivuorotyötä tekee enkä oikeastaan ehtinyt panostamaan töiden ohella lukemiseen niinkuin olisin halunnut:/ kaikki vapaa-aika siihen kyllä meni kun pänttäsi materiaalia. Ja en ole edes ensikertalaisena hakemassa että yksi amk- tutkinto alla, että en tiedä kai sekin vaikuttaa tuohon valintakurssin hakuunkin.

No mutta jos ei tänä vuonna,niin aina on ensi vuosi. Jos nyt opiskelemaan pääsisi ennen keski-ikää :o

Vierailija
11/70 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain 71 pistettä. Olin yllättynyt jo siitäkin kun tässä kolmivuorotyötä tekee enkä oikeastaan ehtinyt panostamaan töiden ohella lukemiseen niinkuin olisin halunnut:/ kaikki vapaa-aika siihen kyllä meni kun pänttäsi materiaalia. Ja en ole edes ensikertalaisena hakemassa että yksi amk- tutkinto alla, että en tiedä kai sekin vaikuttaa tuohon valintakurssin hakuunkin.

No mutta jos ei tänä vuonna,niin aina on ensi vuosi. Jos nyt opiskelemaan pääsisi ennen keski-ikää :o

Oli joo mielenkiintoista lukea tollasen alle vuoden ikäisen vauvan kanssa 😅 toki "hyvää" harjoitusta sit ainakii itelle jos pääsis kouluun, ku tuon termiitin kanssa pitäis opiskella sit joka tapauksessa.

Mun mielestä oli vaan 5 paikkaa ei ensikertalaisille ja loput ensikertalaisille, ku niitä paikkamääriä kattelin just 🤔

Vierailija
12/70 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pisteitä 87.02 ja jännätään ihan hulluna pääseekö sisään

Vierailija
13/70 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

84,95.... Vähä luulen ettei tuu riittämään 🙄

Vierailija
14/70 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

84,95.... Vähä luulen ettei tuu riittämään 🙄

Joo mää luovuin jo toivosta mun reilun 83 pisteen kera😅 ensi vuonna uus yritys

Vierailija
15/70 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli joo mielenkiintoista lukea tollasen alle vuoden ikäisen vauvan kanssa 😅 toki "hyvää" harjoitusta sit ainakii itelle jos pääsis kouluun, ku tuon termiitin kanssa pitäis opiskella sit joka tapauksessa.

Mun mielestä oli vaan 5 paikkaa ei ensikertalaisille ja loput ensikertalaisille, ku niitä paikkamääriä kattelin just 🤔

Mulla kans reilu 1v ja kokopäivätyö auton ratissa, niin lukemisen ja tenttien ajoittaminen oli ihan oma hommansa. 😂 Mutta antoi hyvin osviittaa, mitä tää tulee olemaan, jos pisteet riittää kouluun pääsyyn. 😊

Vierailija
16/70 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

94,8 pistettä ja ei-ensikertalaisena hakemassa. Oispa tähdet kohdillaan!

Vierailija
17/70 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama 😔

toki missään ei ole virallista tietoa noista valintakurssin pisterajoista (paitsi moodlessa) että pieni toivonkipinä elää vielä josko tolla lukemalla pääsisi.

Eikä kyllä hakijamääriäkään löydy

Noi pisterajat mitkä on Samk sivuilla koskee monimuotoa, eikä meitä valintakurssin tehneitä

Tsemppiä 💪🏻

Vierailija
18/70 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama 😔

toki missään ei ole virallista tietoa noista valintakurssin pisterajoista (paitsi moodlessa) että pieni toivonkipinä elää vielä josko tolla lukemalla pääsisi.

Eikä kyllä hakijamääriäkään löydy

Noi pisterajat mitkä on Samk sivuilla koskee monimuotoa, eikä meitä valintakurssin tehneitä

Tsemppiä 💪🏻

Monimuotoonhan se valintakurssi olikin. Jossain sivulla oli et 11 ensisijaista hakijaa per alotuspaikka oli.

Vierailija
19/70 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

87,94

Vierailija
20/70 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pian viime vuonna on tullut tulokset? Onko mennyt ihan heinäkuulle asti vai onko julkaistu ennen?