Samk sosionomi valintakurssi
Valintakurssin pisteet on tullu, millasia pisteitä muut on saaneet? Minkähänlaisilla pistemäärillä olis mahdollista vielä päästä sisälle 🤔 Oliks muiden mielestä tentit helppoja vai vaikeita? Se viiminen tuntu musta jotenkin vaikeimmalle kyllä.
Kommentit (70)
MKK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä noi pisteet näkee?
Sieltä valintakurssin tuloksista 😊
Tai siis arvioinneista 😁
Kertokaa nyt vähän teidän pisteitänne. Jännittää hirmuisesti. Olisi kiva saada osviittaa miten helppo tai vaikea koe oli?
Alkaa jännittää. Käyn vähän väliä opintopolussa kattoo joko olis tullu tietoa 😂
Vierailija kirjoitti:
Alkaa jännittää. Käyn vähän väliä opintopolussa kattoo joko olis tullu tietoa 😂
Siis sama 😂 päivitän tätä ja opintopolkuu about 2x päivässä
99,97 pistettä. Luulen ettei pisteet riitä sisäänpääsyyn🙄
Nyt on ilmestynyt opintopolkuun lisätietoja kohta valintakurssin kohdalle 😬 Olisko sit tänään vihdoin tulossa tieto 😬😬
Saman huomasin, nyt päivittelen sivua ahkerasti😂
Jep. Varasija 29. Ei varmaan tarvii enää jännittää tätä koulupaikkaa. Jään oottelee valintakokeiden pisteitä sit seuraavaks 😅
Näkyy edelleen mulla että opiskelijavalinta kesken toivottavasti pian näkyy jotain!!!!
Voikohan tulla vielä myöhemmin tänään? SH-puolen tuloksia. Tuskallista odottamista täälä!!!
Vierailija kirjoitti:
Näkyy edelleen mulla että opiskelijavalinta kesken toivottavasti pian näkyy jotain!!!!
90,76 oli ensikertalaisten alin pistemäärä millä pääs sisälle, et siitä saat vähän osviittaa missä sun tulos menee. Muille ku ensikertslaisille oli yli 92 ne pisteet.
En huomannut katsoa silloin omaa pistemäärää, kurssi jo poistunut siksikin jännittää niin paljon!
Vierailija kirjoitti:
Voikohan tulla vielä myöhemmin tänään? SH-puolen tuloksia. Tuskallista odottamista täälä!!!
Ai samkin valintakurssin pisteitä? Ne voi varmaan vielä tänään tulla, mut ihan sitä valintakokeiden pisteitä ja tuloksia ei varmaan ennen ens viikon loppua/juhannusviikon alkua tuu.
Vierailija kirjoitti:
En huomannut katsoa silloin omaa pistemäärää, kurssi jo poistunut siksikin jännittää niin paljon!
Kyl se kurssi ja arvioinnit on siel näkyvissä edelleen 30.7. saakka on auki se Moodle.
Mitä ihmettä.. mulla ei löydy koko kurssia enään kun kirjaudun sinne!
En päässyt sisään pisteillä 99,97. Ensi vuonna sitten uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä.. mulla ei löydy koko kurssia enään kun kirjaudun sinne!
Jos meet puhelimella niin kirjaudut sisään, sit oikeeseen yläkulmaan tulee näkyviin sun nimikirjaimet ja siinä oikeel puolel on sellanen väkänen, siitä saat alavalikon,mistä löytyy esim. arvioinnit kohta niin sit klikkaat sitä.
Siinä juuri näkyy ettei ole arviointeja eikä kursseja😱
Sieltä valintakurssin tuloksista 😊