Samk sosionomi valintakurssi
Valintakurssin pisteet on tullu, millasia pisteitä muut on saaneet? Minkähänlaisilla pistemäärillä olis mahdollista vielä päästä sisälle 🤔 Oliks muiden mielestä tentit helppoja vai vaikeita? Se viiminen tuntu musta jotenkin vaikeimmalle kyllä.
Kommentit (70)
Kyllähän tämä yllättävän kovasti jännittää. Laittakaa vain omia pisteitänne jos haluatte. Itsellä 88-90 välillä.
Sain itse 89,62 pistettä ensikertalaisena. Mahdankohan päästä? 🤔
Mä kans ensikertalaisena 92,5. Toivon et pääsen mut en toivo liikoja koska tosiaan yli 700 hakenut.
Tuleeko sähköpostiin ilmoitus kun valinta on selvä vai pitääkö käydä itse kurkkimassa opintopolun sivuilla?
76 pistettä sain. Oli tosi vaikea! 😳 Meinasin jättää kesken kun meni hermot! 😢
Sain 84,48 ja voi perkele jos jään varasijoille nuolemaan näppejä :D Sinne otetaan onneksi se 40 henkilöä ja mitä olen tätä keskustelua lukenut, niin 12 henkeä on saanut enemmän pisteitä kuin minä, eli toivoa on yhä :D
Eikös sisään pääse 25, joista 20 on ensikertalaiskiintiö? Vai onko se 40? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Sain 84,48 ja voi perkele jos jään varasijoille nuolemaan näppejä :D Sinne otetaan onneksi se 40 henkilöä ja mitä olen tätä keskustelua lukenut, niin 12 henkeä on saanut enemmän pisteitä kuin minä, eli toivoa on yhä :D
25 otetaan, joista 20 paikkaa ensikertslaisille.
Mitkä tuossa oli maksimipisteet? Itsekin hain Samkiin mutta toiseen koulutukseen ja valintakurssin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tuossa oli maksimipisteet? Itsekin hain Samkiin mutta toiseen koulutukseen ja valintakurssin kautta.
100p oli maksimi!
Hakijoita oli 700, mutta näkyykö missään sitä tietoa, kuinka moni on todellisuudessa suorittanut koko valintakurssin?
Mv kirjoitti:
Hakijoita oli 700, mutta näkyykö missään sitä tietoa, kuinka moni on todellisuudessa suorittanut koko valintakurssin?
Totta muuten, ois kiinnostava tietää! Myös se, et mikä ollut keskiarvo tässä ois kiva tietää!
Tuntuu hassulta kun sosionomin polkuopintoihin on haku 31.5 asti ja valintakurssin tulokset tulee vasta heinäkuussa. Polkuihin on sitovat ilmoittautumiset. En uskalla hakee ku toiveissa olisi päästä samkiin. Ihmeen vähän ihmiset laittaa pistetietojaan kun kuitenkin n.700 hakijaa oli.
81,19 oli omat pisteet ja luulin et olin hyvä😂 Harmittaa kun oikeasti pänttäsin ja panostin... Enkä edes katsonu materiaaleja tenttejä tehdessä, luulin ettei niin saanut tehdä ja joku oli asiaa kysynyt vasta sen jälkeen kun olin jo kaikki tentit tehnyt. Omaa tyhmyyttä😅 No ainahan voi hakea uudestaan!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hassulta kun sosionomin polkuopintoihin on haku 31.5 asti ja valintakurssin tulokset tulee vasta heinäkuussa. Polkuihin on sitovat ilmoittautumiset. En uskalla hakee ku toiveissa olisi päästä samkiin. Ihmeen vähän ihmiset laittaa pistetietojaan kun kuitenkin n.700 hakijaa oli.
Mä luulen et niitä tietoja pantataan siks, et ku on noi pääsykokeet vielä edessä, niin porukka jättäisi sit menemättä jos tulis tieto jo tosta ja mahdollisesti myös ne joilla toi ei ollutkaan ykkösenä vaihtoehdoissa niin ottais sen paikan vastaan, ettei tarvis sit käydä enää niitä kokeita 🤔
76,55 oli tulos 🙄 teillä monilla tosi korkeita/hyviä pisteitä 👏🏻 ei taida nyt tällä menestyksellä opiskelupaikkaa irrota 😏
Mielestäni tutustuin huolellisesti kurssimateriaaleihin ja pänttäsin sen minkä työn ohella pystyin ja jaksoin.
🥵
Sh:n monimuoto valintakurssista oli 16.6. tullu tietoja, et oliskohan samoihin aikoihin sit sosionomitki ja muut valintakurssilaiset 🤔