Valvontakamera kotiin auttakaa!
Meidän perhe ajatteli hankkia tuollaisia valvontajärjestelmiä kotiin. Eli asennetaan kotiin ulos ja sisälle muutama kamera, joiden kuvaa voi sitten katsoa puhelimen kautta vaikka kun ollaan kesällä ulkomailla ja mökillä. Pitäisi olla myös sellainen joka tallentaa aina ne videot johonkin pilveen niin murtovarkaiden jäljet näkyisi.
Paljonko tuollaiset valvontakamerat maksaa ja missä niitä edes myydään? Ainakaan gigantissa ei ollut kun viimeksi kävin. Ollaan ajateltu 2 kameraa sisälle, 1 takapihalle, 1 oven luo ja 1 portille.
Kommentit (622)
Vierailija kirjoitti:
Netistä löytyy vaikka mitä tietoa valvontakameroista: https://yleiskone.com/paras-valvontakamera/ Parilla huntilla saat jo ainakin noi sisäkamerat esim piilotat nuo xiaomin kamerat ja ohjaat puhelimella. Ulos nuo ei kyllä sovellu, mutta takapihakameran voisit saada laittamalla yhden ikkunan taakse. Portille varmaan ostaisin jonkun langattoman kameran +400 euroa missä on hyvä resoluutio niin näet autojen rekkarit yms.
Älä luota näihin sivustoihin joita joudutaan tällä tavalla spämmäämään tälelkin foorumille.
Sinulla ei ole sielua T. Simpsonien jakso. Next!
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
The MEANING of life is to give LIFE a meaning
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen Reolinkin kameroita omasta kokemuksesta. Suomenkielinen softa, helppo asentaa itse, melko edullinen silti ja on meillä toiminut moitteetta jo pari vuotta. Joka huoneessa on yksi käännettävä kamera katossa jolloin näkee kaiken mitä koirakin tekee silloin kun ei olla kotona. Koiralle voi myös jutella. Oven ulkopuolella on myös yksi kamera niin näke kuka on tulossa. Softa on helppo asentaa myös useamman perheenjäsenen kameraan. Siihen on helppokäyttöinen softa myös tietokoneesee. Kuulostaa nyt tietysti mainokoselta mutta olen sen verran tyytyväinen näihin kameroihin.
Voi ostaa monesta paikasta, esim:
Suositus näille.
Ostin Reolinkin omilta sivuilta, siellä on hyviä nipputarjouksia.
Ja löytyy vaihtoehdot kaikkeen lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen Reolinkin kameroita omasta kokemuksesta. Suomenkielinen softa, helppo asentaa itse, melko edullinen silti ja on meillä toiminut moitteetta jo pari vuotta. Joka huoneessa on yksi käännettävä kamera katossa jolloin näkee kaiken mitä koirakin tekee silloin kun ei olla kotona. Koiralle voi myös jutella. Oven ulkopuolella on myös yksi kamera niin näke kuka on tulossa. Softa on helppo asentaa myös useamman perheenjäsenen kameraan. Siihen on helppokäyttöinen softa myös tietokoneesee. Kuulostaa nyt tietysti mainokoselta mutta olen sen verran tyytyväinen näihin kameroihin.
Voi ostaa monesta paikasta, esim:
Reolinkkiä suosittelen minäkin.
Tallentaa kameran muistikortille ja voi helposti katsoa etänä livee ja tallenteita.
Pelkkä kamera ei riitä, ellei halua kärsiä vääristä hälytyksistä. Nimimerkillä kokemusta on. Tarvitaan liikkeeseen tai tärinään reagoivia tunnistimia. Kameraa voi käyttää lähinnä tallentamiseen, kun hälytys on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä alkaa naapurin naisen jutut olla jo niin levottomia että on varmaan hankittava itsekkin tuollainen kamera pihalle. Tietää minuutin tarkkuudella koiran ulkoilutusaikani ja lenkkien pituuden, kuulemma katselemani telkkariohjelmat näkyy hänen ikkunastaan hyvin ja muutenkin naapuruston asiat on tosi hyvin tiedossa hänellä...
Sulla on humaani valvontakamera. Paljonko hän muistaa eli mikä on tallennuskapasiteetti?
Arvaapa vain, paljon hän itse pelkää asioidensa näkymistä ja vastavuoroista kyyläämistä. Jos hiukan testaa, saa ainakin silmin havaittavia tuloksia, joista henkilö itse suuresti nauttisi.
Meillä motonetistä satasen kamera.Ilmoittaa kun joku liikkuu pihalla.Näyttää kuvaa puhelimessa ja tallentaa.Riittää meille.
Hyvä vakuutus ja vie kullat pankintallelokeroon yms
Onko teillä vastaavia kokemuksia?
Tyyri esiintyy muinaisissa loitsuissa oravan toisintonimenä.
Tuo on kuule niin nollavalitusta kuin vain voi olla.