Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokalähetti ei vaivaantunut etsimään osoitetta, soitti että tule hakemaan itse ruokasi

Vierailija
24.03.2025 |

Soitti, että ei osaa käyttää summeria vaan pitää tulla hakemaan ruoka. Kun menin alakertaan niin huomasin että mies ei ollut edes oikeassa korttelissa vaan seisoskeli toisella puolella katua. Vaan itse siinä juoksin viereiseen kortteliin hakemaan ruoat, samalla kun kuski oli puhelimessa koko ajan.

En todellakaan tilaa kyseisestä ravintolasta koskaan enää ja laitoin heille palautteen että syy on kuskissa. Laitoin palautteen myös suoraan palveluun ja sain ilmaisen aterian.

Että kalliiksi tuli kusipäinen ja laiska kuski heille.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ap typerys.

Vierailija
2/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kävi minulle joskus. Kuski soitti alaovelta, että tule hakemaan. Meillä ei ole edes ovisummeria ja rapun ovi on auki. En muistaakseni valittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin kävi minulle joskus. Kuski soitti alaovelta, että tule hakemaan. Meillä ei ole edes ovisummeria ja rapun ovi on auki. En muistaakseni valittanut.

Minä valitin ja sain ilmaisen uuden aterian. 

Hel*vetti jos maksan siitä että joku toimittaa ruoan niin jos ei tee töitään niin tietysti valitan. Enkä tilaa tuolta enää koskaan.

Vierailija
4/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa ap typerys.

Ihan mielenkiinnosta, mistä tämä fiksu mielipiteesi tuli?

Vierailija
5/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ollut edes alaovella vaan viereisessä korttelissa.

Vierailija
6/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku kamelikuski?

Vierailija
7/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastannut, että se tilaus on kotiinkuljetuksella. Koska et kuljeta sitä kotiin, otan yhteyttä palveluntarjoajaan ja vaadin rahat takaisin etkä saa korvausta toimittamattomasta annoksesta. Ja niin teinkin, koska mistä minä tiedän, onko ruokaani syljetty, kun uhkailin reklamaatiolla.

Vierailija
8/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Vierailija
9/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ruokakuski soitti läheisestä puistosta (toki matkaa vain 100 m), että tule hakemaan annos täältä, hän jatkaa siitä eikä viitsi koukata alaovelle. Kysyin, että oletko ihan tosissasi, en asu siellä puistossa.

Vierailija
10/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku kamelikuski?

No, sanotaanko näin. Että kun soitin ravintolaan niin eivät tietenkään puhuneet sanaakaan suomea mutta eivät osanneet myöskään englantia.

Joo, en tilaa tuolta enää koskaan.

Vierailija
11/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille olisi ehkä pitänyt sanoa että käänny ja kulje eri suuntaan. Mutta jos ei ole puhelu tai tekstiyhteyttä, se on mahdotonta.

Vierailija
12/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vastannut, että se tilaus on kotiinkuljetuksella. Koska et kuljeta sitä kotiin, otan yhteyttä palveluntarjoajaan ja vaadin rahat takaisin etkä saa korvausta toimittamattomasta annoksesta. Ja niin teinkin, koska mistä minä tiedän, onko ruokaani syljetty, kun uhkailin reklamaatiolla.

Olipa hyvin toimittu. Nyt tiedän miten toimia jatkossa jos joku tuollainen soittaa että "tule hakemaan täältä ruokasi, en viitsi toimittaa".

Vierailija
13/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitan AINA noissa tapauksissa niin jäätävän surkean arvostelun Googleen, Tripadvisoriin ja missä muualla kyseisen ravintolan tietoja onkaan, että menettävät satakertaisesti sen liikevaihdon mitä olisivat minulta saaneet. Olen ottanut nollatoleranssin ravintoloiden perseilyille, ja teen kaikkeni että jyvät erottuvat akanoista ja huonot ja laiskat sortuvat.

Vierailija
14/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille olisi ehkä pitänyt sanoa että käänny ja kulje eri suuntaan. Mutta jos ei ole puhelu tai tekstiyhteyttä, se on mahdotonta.

Soitti kyllä, mutta väitti olevansa alaovella. Vasta kun pääsin alaovelle niin huomasin ettei näy missään ja vasta kun menin nurkan ympäri ja näin toiseen kortteliin niin huomasin hepun seisovan siellä laiskana ja puhuvan puhelimeensa.

Vierailija
15/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samantyylinen tilanne, aikani väittelin puhelimessa kuskin kanssa kunnes se tajusi olevansa ihan väärän talon ovella. Luin vasta sen jälkeen kyseisen puljun arvosteluja ja samanlaisia kokemuksia tuntui olevan muillakin. Enpä tilannut sieltä enää.

Vierailija
16/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään käynyt ahdistelemaan?

Vierailija
17/17 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sentään käynyt ahdistelemaan?

Enemmän nuo vaikuttavat vihaavan naisia, varsinkin jos joutuvat palvelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan