Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valvontakamera kotiin auttakaa!

Vierailija
16.05.2023 |

Meidän perhe ajatteli hankkia tuollaisia valvontajärjestelmiä kotiin. Eli asennetaan kotiin ulos ja sisälle muutama kamera, joiden kuvaa voi sitten katsoa puhelimen kautta vaikka kun ollaan kesällä ulkomailla ja mökillä. Pitäisi olla myös sellainen joka tallentaa aina ne videot johonkin pilveen niin murtovarkaiden jäljet näkyisi.

Paljonko tuollaiset valvontakamerat maksaa ja missä niitä edes myydään? Ainakaan gigantissa ei ollut kun viimeksi kävin. Ollaan ajateltu 2 kameraa sisälle, 1 takapihalle, 1 oven luo ja 1 portille.

Kommentit (622)

Vierailija
1/622 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot nii pihalla eli joudut ostamaan järjestelmän alan liikkeeltä. alk. 1000 eur.

Ei kikantin kloppikaan näitä hanskaa.

Vierailija
2/622 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa naapurin naisen jutut olla jo niin levottomia että on varmaan hankittava itsekkin tuollainen kamera pihalle. Tietää minuutin tarkkuudella koiran ulkoilutusaikani ja lenkkien pituuden, kuulemma katselemani telkkariohjelmat näkyy hänen ikkunastaan hyvin ja muutenkin naapuruston asiat on tosi hyvin tiedossa hänellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/622 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy vaikka mitä tietoa valvontakameroista: https://yleiskone.com/paras-valvontakamera/ Parilla huntilla saat jo ainakin noi sisäkamerat esim piilotat nuo xiaomin kamerat ja ohjaat puhelimella. Ulos nuo ei kyllä sovellu, mutta takapihakameran voisit saada laittamalla yhden ikkunan taakse. Portille varmaan ostaisin jonkun langattoman kameran +400 euroa missä on hyvä resoluutio niin näet autojen rekkarit yms.

Vierailija
4/622 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on poliisi käynyt asunnossani kun olin poissa hetken viikko sitten. On tosi vaivihkaa yritetty käydä siten etten huomaisi mitään mutta olen tarkoituksella tähän jo varautunut ja laittanut muutaman asian silleen että ne pakosti liikahtavat paikaltaan jos ei tiedä mitä on tekemässä. Mietin myös uskallanko enää syödä jääkaapissa oleviani ruokia jos niissä on jotain kepulikonsteja.

No asenna kamera?

Vierailija
5/622 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on poliisi käynyt asunnossani kun olin poissa hetken viikko sitten. On tosi vaivihkaa yritetty käydä siten etten huomaisi mitään mutta olen tarkoituksella tähän jo varautunut ja laittanut muutaman asian silleen että ne pakosti liikahtavat paikaltaan jos ei tiedä mitä on tekemässä. Mietin myös uskallanko enää syödä jääkaapissa oleviani ruokia jos niissä on jotain kepulikonsteja.

Saattaa olla oikeasti tosissaan eikä trolli

Vierailija
6/622 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseekohan muuten mitään tarralappuja että täällä on kameravalvonta tai tuleeko muuten syyte salakatselusta kun varkaat pöllii tavarat sisältä?

Vierailija
7/622 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseekohan muuten mitään tarralappuja että täällä on kameravalvonta tai tuleeko muuten syyte salakatselusta kun varkaat pöllii tavarat sisältä?

Laittaisin tarrat ihan vaan sen takia, että se voi jo estää murron.

Vierailija
8/622 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin tarrat ihan vaan sen takia, että se voi jo estää murron.

-tai väinpastoin. Rosvo katsoo että ahaa on valvonta- joten on jotain valvottavaakin. Käynpä  ensi yönä tsekkaamassa!

Vierailija
9/622 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kameria vähintään 10 pitää olla, tuo ei riitä.mihinkään.

Vierailija
10/622 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olin minä. Haamu Isosta Omenasta. Jään asumaan kun et osaa päästää irti.

Vierailija
11/622 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilo, Motonet esim. myy kameroita. Asennus avuttomalta kestää ehkä 30min, jos nyt osaa vaikka kännykkää käyttää.

Myös riistakamera kauimmaisena talosta toimii valvojana ihan hyvin. Lähettää kuvat esim. sähköpostiin.

Vierailija
12/622 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nettifirmojen, siis Elisa, DNA, Telia kautta. Muutama satanen siinä menee vähintään jos siitä aikoo tehdä jotenkin kattavan systeemin.

Vierailija
13/622 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Reolinkin kameroita omasta kokemuksesta. Suomenkielinen softa, helppo asentaa itse, melko edullinen silti ja on meillä toiminut moitteetta jo pari vuotta. Joka huoneessa on yksi käännettävä kamera katossa jolloin näkee kaiken mitä koirakin tekee silloin kun ei olla kotona. Koiralle voi myös jutella. Oven ulkopuolella on myös yksi kamera niin näke kuka on tulossa. Softa on helppo asentaa myös useamman perheenjäsenen kameraan. Siihen on helppokäyttöinen softa myös tietokoneesee. Kuulostaa nyt tietysti mainokoselta mutta olen sen verran tyytyväinen näihin kameroihin.

https://reolink.fi/

Voi ostaa monesta paikasta, esim:

https://www.verkkokauppa.com/fi/brand/reolink

Vierailija
14/622 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/622 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän THC:tä!

Vierailija
16/622 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.

Vierailija
17/622 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot nii pihalla eli joudut ostamaan järjestelmän alan liikkeeltä. alk. 1000 eur.

Ei kikantin kloppikaan näitä hanskaa.

1570€ maksoi meillä.

Vierailija
18/622 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä alkaa naapurin naisen jutut olla jo niin levottomia että on varmaan hankittava itsekkin tuollainen kamera pihalle. Tietää minuutin tarkkuudella koiran ulkoilutusaikani ja lenkkien pituuden, kuulemma katselemani telkkariohjelmat näkyy hänen ikkunastaan hyvin ja muutenkin naapuruston asiat on tosi hyvin tiedossa hänellä...

Sulla on humaani valvontakamera. Paljonko hän muistaa eli mikä on tallennuskapasiteetti?

Vierailija
19/622 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamerat kantsii ammattilaisen asentaa että kuvaavat muutakin kuin tunkeilijoita vastavaloon tai niiden päälakia tai heijastavaa ikkunaa.

Kuviin pitäis saada naama ja rekkari.

Vierailija
20/622 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popcornit esille