Valvontakamera kotiin auttakaa!
Meidän perhe ajatteli hankkia tuollaisia valvontajärjestelmiä kotiin. Eli asennetaan kotiin ulos ja sisälle muutama kamera, joiden kuvaa voi sitten katsoa puhelimen kautta vaikka kun ollaan kesällä ulkomailla ja mökillä. Pitäisi olla myös sellainen joka tallentaa aina ne videot johonkin pilveen niin murtovarkaiden jäljet näkyisi.
Paljonko tuollaiset valvontakamerat maksaa ja missä niitä edes myydään? Ainakaan gigantissa ei ollut kun viimeksi kävin. Ollaan ajateltu 2 kameraa sisälle, 1 takapihalle, 1 oven luo ja 1 portille.
Kommentit (622)
Täällä höpötetään ammattilaisasentajista vaikjos mist höpö höpöstä.
Esim. elisalta saa valvontakameroita edullisesti ja toimii oikein hyvin. MInulla Tapon kamera ja laitereititin, mutta jos sulla on nettiliittymä et tartte erikseen reitintä. Jos siis nettiliittymä, saat ostettua sekä ulko että sisäkäyttöön kameroita niin monta kuin haluat
Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.
Ystävät hyvät rauhoittukaaa ja lopettakaa minun alapeukuttaminen
Käynti autotohtorilla on nykyään kallista.
Miksei palsta ole niin suosittu kuin ennen? Koska kaikki ovat siirtyneet takaisin MySpacen pariin.
Tuo Veera käkättää tosi paljon!
Eiköhän vedetä happea ja mietitä uudelleen.
Joo tuolla voi estää ikävien asioiden tapahtumista vähän niinku suojelua varten? Hehheh niin just joo Hehheh. No niin ainakin jos jotaintapahtuu niin tietää kuka.
Ja hahhsh sitten voidaan myydä koko idea mukamas sen takia kun ollaan huolissaan?
Päästään siis salakuvaamaan muka hyvällä tarkoituksella?
Eikö ole reilua. Siis se joka oikeasti on uhri ja uhan alla asetetaan tarkkailtavaksi.. kas kun ei paheksuttavaan asemaan myös.
Kyllä kameroita tarvitaan kun pitää tietää onkon sulla kaikki kunnossa. Vuosikausua kattellaan ja kuunnellaan, jotta olisit kunnossa. Öööh jotain en ymmärrä.
itse koen sen suunnattomana rikkautena.
Onko sulla kaikki hyvin?