Valvontakamera kotiin auttakaa!
Meidän perhe ajatteli hankkia tuollaisia valvontajärjestelmiä kotiin. Eli asennetaan kotiin ulos ja sisälle muutama kamera, joiden kuvaa voi sitten katsoa puhelimen kautta vaikka kun ollaan kesällä ulkomailla ja mökillä. Pitäisi olla myös sellainen joka tallentaa aina ne videot johonkin pilveen niin murtovarkaiden jäljet näkyisi.
Paljonko tuollaiset valvontakamerat maksaa ja missä niitä edes myydään? Ainakaan gigantissa ei ollut kun viimeksi kävin. Ollaan ajateltu 2 kameraa sisälle, 1 takapihalle, 1 oven luo ja 1 portille.
Kommentit (622)
Mene sinne salillesi ulisemaan pelle.
Anna palaa, olen valmis kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin hankkisin hälytysjärjestelmän palveluna kk-maksulla, kuin alkaisin itse ostamaan ja virittelemään kameroita.
Minä taasen en, varsinkaan sellaista joka kuvaa sisätilojakin.
Kaikilla hissi ei nouse vintille asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on poliisi käynyt asunnossani kun olin poissa hetken viikko sitten. On tosi vaivihkaa yritetty käydä siten etten huomaisi mitään mutta olen tarkoituksella tähän jo varautunut ja laittanut muutaman asian silleen että ne pakosti liikahtavat paikaltaan jos ei tiedä mitä on tekemässä. Mietin myös uskallanko enää syödä jääkaapissa oleviani ruokia jos niissä on jotain kepulikonsteja.
Saattaa olla oikeasti tosissaan eikä trolli
Todennäköisesti, ihan perus harhoja nuo.
Tämä keskustelu meni nopeasti kohti alamäkeä.
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
Joo, ja mä olen joulupukki.