Elämän pahin pettymys.
Kommentit (182)
Oma saamattonuus, mikä ehkä johtuu masennuksesta.
Kun sain kuulla, että perunaleivosta ei olekaan tehty perunasta! Olin koko ikäni luullut, että se on.
Etten yrityksistä huolimatta saanut koskaan puolisoa enkä töitä. Syinä ilmeisesti krooniset mielenterveysongelmat (eli suurin pettymys kai se että ongelmat ovat parantumattomia).
Todeta kolmekymppisenä, että saamattomuuteni ei johtunutkaan laiskuudesta, vaan autismista ja oppimishäiriöistä.
T: jo lapsena kiinnostunut ötököistä ja avaruudesta
Ihmiskunnan suunnaton typeryys joka avautui vasta 2020-luvun kriisien takia minulle täydessä karmeudessaan. Mitä minun omilla vastoinkäymisillä on väliä kun koko ihmiskunta hakkaa päätään samaan seinään vuosisadasta toiseen tajuamatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Todeta kolmekymppisenä, että saamattomuuteni ei johtunutkaan laiskuudesta, vaan autismista ja oppimishäiriöistä.
Luulisi tämän olevan jollain tapaa helpotus eikä pettymys? En tarkoita vähätellä tunteitasi. T:toinen saamaton avaruudesta kiinnostunut
Se ettei minusta tullut mitään, syrjäydyin. Tätä on vaikea kestää etenkin näin miehenä, kun meidän ihmisarvo on täysin kiinni työelämän menestyksestä.
M41
9v parisuhde joka päättyi niin kamalaan luottamuksen pettämiseen, etten ole kuullut että kellekään ois käyny sama. (Asiaan ei edes liittynyt seksi toisen ihmisen kanssa. Sen olisin voinut antaa anteeksi).
Ei ole ikinä vedetty mattoa näin pahasti jalkojen alta.
Se, kun en lukuisista yrityksistä huolimatta ole saanut apua traumaperäisiin mielenterveysongelmiin. Ei uusia tutkimuksia, ei terapiaa, ei mitään.
Kerran eläkkeelle "päässyt" niin täällä olen aina.
Ongelmani ovat johtaneet moneen sellaiseen pettymykseen elämässä, joista kasaantuu vain uusia traumoja loppujen lopuksi. En ole päihdeongelmainen, en psykoottinen, en tyhmä enkä kädetön. Voin vannoa että edelleen tulisi edullisemmaksi yhteiskunnalle auttaa minua kuin antaa minun olla eläkeläinen (jonka fyysisiäkään oireita ei nyt sitten kuunnella edes angiinassa, koska olen paperilla ahdistunut hullu).
Vierailija kirjoitti:
Se ettei minusta tullut mitään, syrjäydyin. Tätä on vaikea kestää etenkin näin miehenä, kun meidän ihmisarvo on täysin kiinni työelämän menestyksestä.
M41
Sama se on meillä naisillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tämän olevan jollain tapaa helpotus eikä pettymys? En tarkoita vähätellä tunteitasi. T:toinen saamaton avaruudesta kiinnostunut
Kun aiemmin luulin vielä olevani normo, mutta vain poikkeuksellisen kiinnostunut erikoisista asioista. Kyllähän tuo autismidiagnoosi herätti, mutta samaan aikaan suretti kun tajusin, että tulevaisuuden rakentaminen tulisi olemaan hankalampaa näillä aivokemioilla. Työnteosta ei tunnu tulevan mitään, kun on ollut aina outolintu omillaan.
Tulee mieleen kaksi suurinta ylitse muiden. Ensimmäinen oli, kun reputin yo-kirjoituksissa. Sain onneksi lakin syksyllä. Toinen on varmaan, kun ensimmäinen avoliittoni päättyi. Sekin asia sitten korjaantui pikapuoliin, kun löysin uuden naisystävän.
Ehkä pettymys itseeni, kun valehtelin että hyväksyn miehen sellaisena kun on. Tuli liian pitkälle katsottua juomista. Mutta pääsin irti siitö suhttesta loppujen lopuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Ei ihan. Miehet hyväksyvät puolisoksi syrjäytyneen naisen, joten merkitystä voi löytää perheen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Kyllä naisilla lasketaan myös äitiys, tosin sen teet aina väärin teit mitä vaan, ja lapsettomuus myös väärin ja itsekkyyttä. Eli tuossa pelissä ei voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Torinon lätkäfinaali 2006.
Smam
Avioliitto joka päättyi eroon.