Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen viisuvoitto kääntyi Loreenille imagotappioksi

Vierailija
15.05.2023 |

Useimmille viisuja seuraaneille jäi aikoinaan Euphoriasta ja Loreenista hyvät fiilikset. Nyt minusta alkaa näyttää siltä, että tämä toinen viisuvoitto on muodostumassa Loreenille painolastiksi. Loreenille on muodostumassa maine sinä voittajana, joka valittiin ohi äänestäjien enemmistön mielipiteen, vaikka se tapahtuikin sääntöjen mukaan. Monien mielestä Tattoo on Euphoriaa heikompi biisi ja vanhan kaavan toistoa. Kun tähän yhdistetään suhteettoman suuret raatipisteet ja tuplavoiton tavoittelu, Loreenin imago on minun nähdäkseni oikeasti kärsinyt. En pidä sitä kokonaan hänen syynään, mutta fakta on, että ennennäkemätön määrä ihmisiä protestoi avoimesti Loreenin voittoa vastaan. En ole varma, oliko tuplavoitto tämän kaiken arvoista, vaikka Ruotsi saakin nyt viisunsa. Euroviisujen ainoa pointti on ilon tuottaminen suurelle yleisölle, joka on nyt ilmaissut enemmänkin pettymyksen tunteita. Arvelen, että tämä saattaa luoda paineita sääntömuutoksiin.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Vaikka Ukrainan voitto viime vuonna oli järjestetty juttu, kaikki olivat siinä sydämellään mukana. Nyt kun tämä on järjestetty, niin sydämellään mukana olleet protestoivat tulosta. Eikä ihme.

Vierailija
2/111 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomio. Olen samaa mieltä, että tuo tuplavoitto kärjistää ihmisten ärtymystä tuloksesta. Sen olisi voinut vielä pitkin hampain jotenkin hyväksyä, että ruotsalainen olisi voittanut uuden artistin ja erilaisen biisin voimin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uusi biisi oli tosi hengetön, väritön ja esitys flegmaattinen.  Mutta Loreenin kroppa on sellaisessa tikissä että pelkästään siitä syystä hänelle voiton suo!   Jösses että on muuten tehty töitä tuon eteen :o

Vierailija
4/111 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää uusi biisi oli tosi hengetön, väritön ja esitys flegmaattinen.  Mutta Loreenin kroppa on sellaisessa tikissä että pelkästään siitä syystä hänelle voiton suo!   Jösses että on muuten tehty töitä tuon eteen :o

Bikinifitness on oma kilpalajinsa.

Vierailija
5/111 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin tämä homma sapettaa. On jo alkanut kuulua kommentteja siitä, miten tästä puhuminen tekee suomalaisista huonoja häviäjiä. Itse olen taas sitä mieltä, että epäkohdista puhumalla ne on usein mahdollista muuttaa. En vaadi Käärijän tapauksessa mitään oikaisua, mutta haluan sääntöjä muutettavan tulevaisuudessa. Myös viisulähetyksen pisteidenlaskuosio oli mielestäni nöyryyttävä, kun Loreenille menneet tuomaripisteet lueteltiin kaikki erikseen ja Käärijälle katsojien pisteet lätkäistiin yhtenä satsina. T. Ap

Vierailija
6/111 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Loreen on Ruotsissa rakastettu.

Vierailija
7/111 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Loreen on Ruotsissa rakastettu.

Ruotsi tykkääkin kusettajista.

Vierailija
8/111 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sitä palkitsisi, mutta ajattelin itsekin, että pitäisiköhän laittaa Loreenin kuva jääkaappiin tavoitteeksi. :D

Vierailija
9/111 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy jo vähän sääliksi Loreenia. Ei tää soppa hänen syytään ole.

Vierailija
10/111 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisuissa oli lupaavia tulokkaita, mutta ei.

Yhtä kuulua kuultua tyyppiä vaan suositaan.

Pahin oli tuo pisteidenjako soppa. Tuomaripeli voitto. Närää aiheuttaa eniten äänestäjille, kun heidän antamillaan äänillä ei ollut mitään merkitystä.

Vierailija
11/111 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on kuule osallinen ja hyötyy taloudellisesti tästä huijauksesta.

Vierailija
12/111 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sille voi, jos raadit ympäri Eurooppaa päättivät äänestää häntä? "Ei ei, älkää äänestäkö minua, äänestäkää Käärijää!"

-eri

Vierailija
13/111 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Vaikka Ukrainan voitto viime vuonna oli järjestetty juttu, kaikki olivat siinä sydämellään mukana. Nyt kun tämä on järjestetty, niin sydämellään mukana olleet protestoivat tulosta. Eikä ihme.

Se biisi kesti hyvin aikaa ja oli komea esitys saatu siitä aikaiseksi viisuihin. Loreen tuskin kelpaa ensi vuonna huhuilemaan kun korkeintaan stadionin aulaan, kun lavalla keskitytään palvomaan abbaa

Vierailija
14/111 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tietysti Loreenin imagoa paranna, että häviää yleisöäänestyksen, mutta ei tuomarien toiminta sen syytä ole.

Jos käy ilmi että on, se on tietysti eri asia.

Yliarvostettu kappale.

Loreenin ääni on hyvä, mutta nämä uikutukset on niin nähty ja kuultu.

Vierailija
15/111 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sille voi, jos raadit ympäri Eurooppaa päättivät äänestää häntä? "Ei ei, älkää äänestäkö minua, äänestäkää Käärijää!"

-eri

Paskat ne mitään päättäneet, vaan Ruotsi sopi aikoja sitten, että ne äänestää häntä. Ei se Loreen mikään viaton pulmunen ole, näkihän sen siitä heti, että on kusetuksessa mukana.

Ruotsi palkkasi kuukausi ennen 1. semifinaalia täyttä häkää työntekijöitä ensi vuoden viisuihin.

Vierailija
16/111 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt sitä palkitsisi, mutta ajattelin itsekin, että pitäisiköhän laittaa Loreenin kuva jääkaappiin tavoitteeksi. :D

Alapeukuttajien mielestä ei ole hyvä kroppa?

Vierailija
17/111 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä huijaus?

Vierailija
18/111 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai olet ymmärtänyt, että viisut ei ole missikisat tai fitnesskilpailu?

Vierailija
19/111 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Paskat ne mitään päättäneet, vaan Ruotsi sopi aikoja sitten, että ne äänestää häntä. Ei se Loreen mikään viaton pulmunen ole, näkihän sen siitä heti, että on kusetuksessa mukana.

Ruotsi palkkasi kuukausi ennen 1. semifinaalia täyttä häkää työntekijöitä ensi vuoden viisuihin.

Ruotsi sopi raatien kanssa aikoja sitten, että ne äänestää Loreenia...? Jösses, nyt on paksua.

Vierailija
20/111 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kyllä mikään erikoinen ole. Ihan hoikka mutta ei mikään tiimalasivartalo, aika tasapaksu, eikä oikein ole rintoja ja takapuoltakaan. Samanlaisia näkee useita kauppareissulla prismassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi