+++***Elokuumeilijat maanantaihin***+++
Kommentit (27)
Tässä olen taustalla lueskellut teidän kirjoituksia jo jonkun aikaa ja
tunnutte jo niin tutuille jokainen vaikka itse en ole koskaan vielä esittäytynyt.
Kaikille plussanneille aivan tuhottomasti onnea ja niitä tarrasukkia vauvalle monta paria.
Ja te ketkä on täti mokoma päässyt yllättämään niin paljon onnea ensi kuuhun , syyskuun vauvoja plussataan varmasti kuin sieniä sateella =D
ON:Viikonloppuna pupuiltiin ahkerasti, en ole kyllä testannut ovista, mutta kovasti sitä olen yrittänyt tuntojen perusteella bongata.
Ollaan yritetty keväästä asti pientä siskoa tai veljeä, pojallemme 2.5 v
mutta ei tunnu tärppäävän ei sitten millään..
Nyt täytyy mennä laittamaan poika kylpyyn, mutta illan jatkoja kaikille ja niitä plussatuulia täältä puhaltelen =)
eleonoora@ kp ? / 29-35
Täällä sitä vaan tiputtelee ja lämmöt laskee. Täti koputtelee siis ovella mutta vitkastelee ja vitkastelee. Ei auttanut luontaisprogesteroni siis vielä tässä kierrossa ainakaan tiputteluun, katsotaan miten ensi kierrossa. Roikun seurassanne vielä ensimmäiseen varsinaiseen vuotopäivään asti. Sitäpaitsi en löytänyt syyskuisten pinoa..eikö sitä vielä ole? :o
Piipaa: En ole vielä saanu aikaiseksi tilattua gynelle uutta aikaa, ja täällä ne ajat on niin tiukassa, että voipi olla että uusi aika menee tosi pitkälle. No, ehkäpä kokeilenkin luonnonkeinoja vielä ensi kierron ja varaan sitä seuraavaan kiertoon vasta seuraavan gyneajan. Sun lämpökäyräs näyttää kyllä tosi lupaavalta, vahva ovis selvästi! Toivottavasti nyt tärppäis sulla!!+++++++++++++++
Muillekin plussasäteitä!!! +++++++++++++++++++
Koralli73 kp 25/26-27 dpo11-12 yk5
voi surkujen surku että tiputtelut taas alkoi :(((, toivottavasti jää vain uhkailuksi toi tädin tuleminen!!!
täällä alkaa olla jo olotila stressinpuolella, ei kuulu tätiä ei..mahaa turvottaa ja kuvottaa, alkaa pelottamaan että käykö samoin kuin viime kierrossa :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Olen nyt vähän vähempi palstaillut, lueskelin että olet nyt teroja käyttänyt ja lämmöt olisivat hyvin koholla vielä. Mutta oletko siis tehnyt testiä vielä? Mikä kp sulla on nyt menossa? Viime kierrossahan sulle tosiaan tuli niitä epämääräisiä haamuja kemiallisen myötä, muistan hyvin. Toivottavasti ei ole sama edessä tällä kerralla vaan että terot nyt auttaisivat mahdolliseen kiinnittymiseen. Ainakin sulla on lämmöt koholla hyvin, mulla ne eivät nousseet missään vaiheessa oviksen jälkeen nyt kovin korkealle, en tiedä missä vika.
Plussasäteitä sulle kovasti!++++++++++++++++
Menossa kp 34/29(-ehkä jopa 50). Tein tänään taas raskaustestin eikä edes haamun haamua. Tosin menkatkaan ei onneksi ole alkaneet. Lämmöt on olleet koholla pian kaksi viikkoa joten olettaisin ovulaation silloin tapahtuneet, vaikken sitä ovistestillä saanutkaan bongattua. Ilmeisesti totuus siis selviää vielä tällä viikolla, suuntaan tai toiseen. Joka tapauksessa kierto näköjään siis tuon keskenmenon jälkeen venähti melkein samoihin lukemiin kuin esikoista yrittäessä (silloin 35-50 päivää, raskauden ja imetyksen jälkeen ennen keskenmennyttä raskautta 29 päivää).
Ilmoittelen taas kun on jotain ilmoiteltavaa. Onnea matkaan teille muille!
terot on nyt toista kiertoa käytössä ja viime kierrossa se kemiallinen. lämmöt edelleen 36.7(36.3), tissit on kipeet ja mahaa turvottaa(erilailla ku normaalisti ennen menkkoja)päänsärkyä, ajoittan kuvottavaa oloa. nyt menossa kp 30/27-30, ja tämän kierron oviksesta laskettuna tänään ois pitäny menkkojen alkaa(ne alkaa aina 15pv oviksesta)ja lämmöt on laskeneet 2pv ennen menkkoja. testannu en oo enkä testaa, en ainakaan ennen torstaita, yritän sinnitellä(tarvittaessa) yli viikonlopun, viimeksihän vuoto alko viikon myöhässä. en halua nähdää yhtään haaleaa viivaa, haluan viivan näkyvän heti ja naapuriin saakka. aikaisemmissa kierroissa " raskausoireet" on alkaneet reilusti ennen 1-2vk ennen menkkojen tuloa, tässä kierrossa eka oire(rinnat turpos niin että mieskin huomautti asiasta(noin ei ole ennen tapahtunut)oli vasta 3pv sitten. mie oon asennoitunut ihan siihen että kemiallinen se tämäkin on, ja ahistaa ihan hirveesti että miksi näin käy....tsemppausta nyt todellakin tarvitsen...
Mulla oli kans tässä kierrossa oviksen paikkeilla, ehkä pari päivää jälkeen ruskeaa vuotoa. Tosi outoa. Toinen outo juttu oli, että viime lauantaina kp 34 mulla tuli niiin kananmunanvalkuaismaista limaa, ettei oo ikinä tullut. Se pistikin miettimään, että entä jos ne pari ruskean vuodon päivää olikin jo menkat(???), ja siitä laskettuna tuo viime lauantainen lima-aika oiskin ollut ovis. Ääh, sekaisin on tämä tyttö täällä, ja jos ei tyttö niin vissiin tämä kierto ainakin!