Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TRUPLAT, herätyyyys!!! on TORSTAI***

15.12.2005 |

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun väsyttäis! Ja niin taitaa muitakin väsyttää,kun ollaan jo näin pitkällä eikä pinoa ole aloitettu ;) se yleinen vetämättömyys tai jokin...

Mun meni hermot aamulla,kun en saanut vieläkään niitä valokuvajoulukortteja,jotka olin viimeviikolla tilannut. Eli pakko laittaa sitten myöhässä kortit,jos ne...' Hahaa,puhelin soi,oottakaas...

Jep,soittivat liikkeestä,että nyt olis kuvat siellä,ei muuta ku hakemaan ja nuolemaan postimerkkejä :D Palaillaan...

Vierailija
2/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa olemaan väsymys sellaista luokkaa ettei todellista, vaikkakin viime yönä nukuttiin pitkästä aikaa paremmin mut silti... AIvan vetämätön.

Valvomiset, raskaus ja tämä kaamos alkaa tekee tehtävänsä uupumiseen.

Thaimaan aurinko auttaisi kyllä asiaa, mutta mies lupasi että heti keväällä varataan matka, mikä siis on ensi vuonna mutta vasta syksyllä, plääh....

Eilen katteltiin isoa pinoa 2 viimeisestä Thaimaan matkoista valokuvia ja voi kuinka ikävä sitä lämpöä, aurinkoa, merta ja kaikkea tuli. Tytön kanssa miltei itkettiin kuorossa pääsyä Thaimaaseen ja mies sitte lupasi ;)

Hönttä, täälläkin pakko lähteä kohta postiin viemään joulukortteja. Nyt kun oltu tuon pojan takia sisällä tiiviisti niin viimetippaanhan ne jäi, täälläkin ;D

Pojalla eka aamu miltei vkkoon ettei kuumetta (eilen viel 39 herättyään) eli emme taida joutua sairaalaan tänään -> kunpa kuume ei nousisi korkealle enään illalla. Viime yönä se hipoi vielä 40 :(((

Lääkäri antoi tämän pvän takarajaksi kotona oloon..

Mutta juu, jospa menis laittaa itteensä ihmiseksi taa. Alkaa näitä yöpukupäiviä olemaa niin monta perätysten ettei sitä varmaan osaa enää päällensä pukeakkaan ;DDDDD

Mut hei, MIITSU, mitenkäs Äiti otti ihana uutisen vastaan????????????

Tuuhan pikimmiten kertomaan raporttia :)

Ja JOHELLEN matkatarinaa vielä ootellaan -> oliko vauvantekoa lomalla mukana ollenkaan vai oliko se aisa myös lomalla? ;)

Nyt tää menis..

Marieela ja Paaperoinen 12+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen menikin siellä äiskällä ja kaverin luona niin myöhäseen etten jaksanu tulle enää tänne.

Mua olikin kaipailtu... Äitee otti uutisen ihan " puulla päähän lyötynä! vastaan:

keskustelu meni näin:

Ä: Kuin pitkään sulla onkaan töitä luvattu?

M: tein just vuodeksi sopimuksen eteenpäin...

Ä: no hyvä juttu... Mitä sä siinä naurat??

M: en mä aio kyllä vuotta olla siellä....

Ä: ai miten nii??

M: meille tulee vauva...

Ä: NYTKÖ?????

M: eikun kesäkuun 17 ois laskettu.....

Ä: No niin joo tietty...Ihan totta... Ihanaa... Voi onnea.........

Sitten jutskailtiin ja mun pitikin lähtä joten sinne jäi hymistelemään mummoutta....

Joo... kuka tota torstaita hehkutti... mulla ois tänää työilta.. että toi motivaatio on aika nollilla... noh, 3 päivää ja sit ois reilun viikon joululoma että ehkä sen jaksaa...

Nyt meen laittaa auton lämmityksee ja silitän työvaatteet... joten palaillaa taas...

Vierailija
4/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan kuopuksen kanssa kotosalla. Joku räkätauti meilläkin molemmilla nyt on. Kuumetta ei ole, mutta kurkku kipeä ja nuhaa. Esikko meni eskariin, jotta voi harjoitella illan joulujuhlia varten:)

Miitsu: ihanaa, että uutinen otettiin noin vastaan:)

Marieela: Jaksuja sulle! Toivottavasti pojan kuume alkaa nyt pysyä alempana ja laskea kokonaan.

hönttä: hyvä, että saat kuvat tänään, että saat vielä halvemmalla postimaksulla eteenpäin:)

Oma napa: Aika napakasti taas supistellut tänään-juuri nytkin-auts! Ihan hyvä juttu jos vaikka vähän avaisivat paikkoja. Onnistuu sitten käynnistys helpommin! Allu onneksi hyvin liikkeellä aamusta asti:)

Vierailija
5/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vetää takkia samalla päälleen,toinen jalka jo ovenraos* :D

Marieela: Kunpa poika nyt olisi jo paranemaan päin,ettei tarvitsisi sairaalaan viedä! Voi pikkuista :(

Miitsu: Sun äitis taisikin saada joululahjansa jo nyt,kun kuuli,että hänestä tulee mummu :)

Mikäs on Axen tikutustilanne??? vAHVISTUUKO??? oho,tuli isolla,mutta onhan asiakin tärkeä :=)

Mutta nyt meen...

Vierailija
6/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taaskaan saanut yöllä nukutuksi ja olo on kuin puulla päähän lyödyllä. Pakko yrittää jaksaa nämä päivän askareet hoitaa. Onneksi tänään ei ole töiden jälkeen mitään ihmeellistä luvassa, joten taitaa olla päikkäreidden paikka :D

Huomenna pidän taas yhden lomapäivän töistä, joten saan nukkua vähän pidempään. Klo 11 onkin sitten neuvola ja puoliltapäivin kampaaja. Kiva saada piristystä tähän karmeaan pehkoon, jota hiuksiksi on voinut joskus kutsua...

HÖNTTÄ; täällä kans postikorttien laitto jäi melkein viime tippaan. Eilen illalla niitä hädissään kirjoiteltiin ja aamulla vein postiin.

TALVIKILLE jaksuja räkätautiin.

MARIEELALLE kans jaksuja vetämättömyyteen. Täällä on kohtalotoveri... huonosti nukutun yön jälkeen ei tahdo millään saada virtaa päivän askareisiin. Paranemissäteitä pojallesi!

Kivoja uutisia MIITSULLA:) Sai tosiaan äitisi joululahjan etukäteen;) Ihanaa!

Nyt meen jääkaapille etsimään jotain syötävää... muistelen vaan ettei sieltä löydy juuri mitään...

Vierailija
7/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vasta heräilty, rytmit hakusessa edelleen ja olo kyllä aika tööööt. onpas kotoisan harmaata ulkona, kyllä ottais pannuun tollaset ilmat ellei ois just nähnyt 2 viikkoa sitä aurinkoa joka päivä. kyllä se kummasti auttaa jaksamaan tän pimeän ja synkän ajan yli.

Marieela no kiva että ensi syksyksi on tiedossa matkustelua sentään, eikö! Ihan kohta alkaa taas päivät pitenemään ja saadaan nähdä arska vähän pidempään joka päivä. sit on pahin takana. *voimia* kiva että poika voi jo paremmin! vauvapuuhista; sovittiin miehen kans sillon ennen matkaa et jutellaan vauvajutuista sit reissun jälkeen, ei olla vielä päästy sinne asti. täti tuli maanantaina kylään, matkusti pentele maapallon toiselle puolelle asti mut löytääkseen :oP

Miitsu voi kun ihanasti äitisi otti uutisen vastaan :D

Tänne oli kait muutama uuskin eksynyt matkani aikana, tervetuloa vaan!

Neiti teillä oli sit ristiäiset, ihana nimi ja kivoja kuvia olit sähkäriin laittanut! :)

Emmasanna luin että teillä oli jotain ongelmaa ollut, kyllä kylmäsi kun sen luin! onneksi nyt kaikki ok.

Matkasta jos sit yrittäis.. eli menolennot meni hyvin, 6 tuntia eka las palmasiin jossa tunnin pissatauko ja toiset 6 tuntia sieltä Recife-nimiseen kaupunkiin Koillis-Brasiliaan. kone oli tosi pieni mut yllättävän hyvin meni matka, kun silleen keskellä yötä lähdettiin matkaan niin torkuin melkeen koko lennot. perillä iski heti se kuuman kostea ilma vastaan, se oli kyl aika magee tunne kun täältä kylmästä lähdettiin!

Oltiin ekat 4 yötä siellä miljoonakaupungissa, siel on yli 3 miljoonaa ihmistä ja oppaat kauheesti varotteli et kattokaa missä kuljette eikä saa mennä yksinään pimeellä jne. et vähän kyllä pelotti siellä välillä kuljeskella, mutta oli se sit niin iso stadi et piti melkeen taksilla mennä paikasta toiseen. Käytiin aurinkomatkojen kiertoajelulla mikä olikin tosi hyvä keino nähdä ne parhaimmat paikat siitä kaupungista, kun on niin suuri eikä itse ois tiennyt minne mennä. rannalla ei maattu kertaakaan siellä kaupungissaoloaikana, käytiin vaan pari krt kävelyllä siellä. yhdeltä suomalaispariskunnalta vietiin käsilaukku siellä keskellä kirkasta päivää joten ei tuntunut sellaselta paikalta missä vois rauhassa oleskella. Hotelli oli hieno, katolla oli uima-allas ja auringonottotilat. ;)

Recifessä on myös Brasilian viidenneksi suurin ostoskeskus, oli hieno paikka mut hinnat oli kyllä melko kalliit eikä sieltä ostettu muutankun yhet kengät mulle (kenkäfriikki). palvelu oli muuten ensiluokkaista, tosi ystävällisiä ne brassit. kenkäkaupassakin oli ARMEIJA myyjiä odottamassa asiakkaita ja sit kun niille näytti mitä kenkiä haluaa kokeilla (kengät olivat yleensä lasivitriineissä eikä niihin päässy itse käsiks) niin ne ohjas penkille istumaan, haki kengät ja laittoi ne ihan jalkaan asti. jotenkin vähän ahdistikin välillä se ylenpalttinen passaaminen! itse kun on tottunut muita " passaamaan" hoitoihmisenä.

Käytiin myös paikallisilla markkinoilla, oltiin siellä ehkä ainoot ulkomaalaiset ja aika silmätikkuina oltiin kun siel pyörittiin. sieltä löyty siis kaikkea ruoasta käsitöihin, hajut oli aika kamalat kun siel helteessä roikku niin liharuhot kuin kalat... huhhuh! mut siinä lähellä olikin sit ihan kauppakatuja ja KENKÄliikkeitä ihan jumalattomasti. sieltä lähtikin matkaan parit kengät.. :) Miehellä meinas jo mennä hermo kun siitä kaikki liikkeet oli samanlaisia ja kengät samoin, ei älynnyt miks halusin mennä lähes joka kauppaan. pari paitaa löytyi myös.

Ostettiin paljon käsitöitä, pieniä juttuja kulttuurikeskuksesta, joka oli tehty vanhaan vankilaan. eli jokasessa sellissä oli pieni kauppa, ne myi kaikkea mahdollista... meni siis tää kaupunkiosio shoppailun puolelle, mut niin sen ajattelinkin menevän koska siellä rantakohteessa ei sit niin paljon kauppoja olekaan. Tää stadi oli siis hieno kokemus pilvenpiirtäjineen ja vieressä olikin sit ehkä hökkelikylä, siis rikkaat ja köyhät ihan vieri vieressä, toisistaan piittaamatta. mutta rentoutumispaikka se ei ollut kun piti kokoajan vähän pelätä. me jätettiin jopa kihlasormukset ja kaikki muutkin korut tallelokeroon huoneeseen ettei vaan herätettäis mielenkiintoa.

No mutta, sit lähdettiin bussilla tunti rannikkoa eteläänpäin rantakohteeseen nimeltä Porto de Galinhas, " kanojen satama" . Nimi tuli joskus aikoinaan siitä, kun tänne nimenomaiseen kaupunkiin kuljetettiin laivalla orjia afrikasta, mutta niiden myyminen oli kiellettyä. sit ne kehitti salakielen ja kun orjalasti oli tulossa, levitettiin sanaa että kanalasti on tulossa pian. sit siitä tuli kanasatama. siellä olikin hauskoja kanapatsaita siellä täällä, maalattu hauskasti, joillain oli bikinit, toisilla aurinkolasit päässä jne.. Hotelli oli nimeltään Armacáo ja siellä oltiin 10 yötä. oli tosi hieno hotelli, oikeen sellanen paratiisi.. kolme uima-allasta ja hotelli oli myös ihan rannalla. tosi hyvä palvelu ja rauhallista. kylän keskustaan oli 3 kilsaa, sen pystyi kävelemään rantaa pitkin laskuveden aikaan, mut me mentiin usein taksilla, makso noin 2¿ per kyyti. kylällä oli paljon ruokapaikkoja ja pikkuputiikkeja jotka myi matkamuistoja ja käsitöitä. kaikkea pientä osteltiin sieltä. ei käyty retkillä mut vuokrattiin rantakirppu kuskeineen yhtenä päivänä ja se ajoi meidät toiselle rannalle, jossa on luonnonvesialtaita koralliriutalla.

aurinkoa tuli otettua ja altaissa uiskenneltua ihan niin paljon että tosiaan jo mielellään palasi kotiin. välillä oli tosi rankkaa se kuumuus, kosteina päivinä tuntui ettei saa happea ollenkaan kun oli niin kosteanhikistä. mut aivan ihanaa oli ja nyt ollaan rentoutuneita :) olin eilen laittavinani pari kuvaa sähkäriin, jos se onnistui. kai sitä pitää mennä jatkamaan laukun purkamista.. se on se inhottavin homma! huomenna sit töihin.

Vierailija
8/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miitsu: ihana tuo teidän keskustelu äidin kanssa.

Johelle: hieno matkakertomus:)

Marieela: mekin ollaan Thaimaata mietitty.... minkäikäinen teidän vauva olisi sinne lähdettäessä? Missäpäin olet siellä ollut?

Vauva nukkuu tyynyn päällä mun sylissä, kohta siirrän hänet vaunuihin...jos se onnistuu - yleensä ei.

Jellonalla ja Katzulla häämöttää jo äitiysloma:)

Katzulle etukäteisonnittelut tulevasta valmistumisesta.

Vierailija
9/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäs oikeastaan saada tämä talon rötky kuntoon kun huomenna lähdetään sinne Jyväskylään, mutta arvatkaa 5 kertaa kiinnostaako. Pyykkiäkin pitäs kai pestä ettei tarvii ihan vanhimmissa rytkyissä lähtee mut EN JAKSA.

MIITSU: Ihana kun äiti otti uutisen noin .. :´)

JOHELLE: Voi itku, oli varmasti ihana reissu. Se sun kaima ja hänen pikkuveli tyttöystävineen on nyt Karibialla. Ette kovin kaukana ollu jos täältä päin kattoo. ;) Kuvia ei kyllä postissa näkynyt..:(

HÖNTTÄ: Hyvä että sait kuvat ajoissa, just tuossa mesessä kaverin kanssa maniltiin että ne aina jääkin niin viime hetkelle ja sit saa mahahaavan ennen kuin ne on postissa. ;)

MARIEELA: Huippua et poitsu on jo parempaan päin! Mullakin oli pienenä.. hmm.. oisko ollut keuhkoputken tulehdus ja 2 viikkoa olin 40 asteen kuumeessa. Makasin vaan pitkin lattioita kun en jaksanu kävellä ku pari askelta kerrallaan.

Piru kun oli vielä jotain mutta meni ajatus sekaisin kun miehen veli tuli yhtäkkiä käväseen ja piti tietty piilottaa tää sivu siltä. Se kettuilee mulle muutenkin koko ajan ja joka asiasta... ;D

Noh, meen laittaan pyykit koneeseen ja tuun takas jos muistuu mieleen...

Vierailija
10/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs sitte jaksanutkaan eilen tulla enää koneelle.

Ihanaa huomenna on vika harjoittelupäivä!!!!!! Tänään oltiin synnärillä tutustumassa ja tein päätöksen et mähän EN SYNNYTÄ!!! Voi kamala miten kylmäs siellä. En oo edes ikinä ennen nähny synnytystä livenä, nyt valitettavasti näin senkin. Ei hyvää päivää sinnehän kuolee. Tosi mukava kuitenkin toi synnytysosasto kaikin puolin. Kaikki oli niin uutta ja hienoa ja ponnistusasennoista ja eppareista oltiin heti hoitajien kanssa yhtä mieltä:) Eli taidan haudata sen tammisaari ajatuksen ja mennä tuohon lähelle, oli niin mukavan tuntuinen. Mut siis se itse tapahtuma ei ollut ollenkaan mukavan tuntuinen...

Mulla on taas kauhee matkakuume, eikä [b]Johellen[/b] kertomus sitä yhtään laannuttanut:) Alkuviikosta työkaveri tuli brasseista ja serkku kotiutuu tänään Thaimaasta joten mun naaman väri alkaa olee jo aika vihertävä :D Oon viime päivinä mietiskellyt millon voitas lähteä ja lähettäiskö kaksin vai lapsen kanssa. Hirveen pientä en halua jättää pariksi vkoksi hoitoon, enkä toisaalta halua ihan pientä viedä kaukomaille. Niin tai näin varmaan pari-kolme vuotta siihen menis ennen kuin lapsi ois sen kokoinen et päästäis matkalle, mut sittenhän ehtii kerätä kunnon matkarahat;) Mulla noi budjetit yleensä lipsuu matkoilla, joten rahaa on oltava ja rutkasti.

Selkä muistuttelee taas kun otin tukivyön pois:( Paras mennä pitkäkseen.

Vierailija
11/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika nukkuu, tyttö tuskailee kotitehtävien kimpussa :)

Minä notkun koneel ja syön ku tuli yhtä äkkiä kaaottinen nälkä ja sit samas jo sattu mahaa -> nyt jo helpottaa :)

JoHelle, kiitos matka selostuksesta. Kuvia juu ei näkyny postis, voi olla et jos kuvat isokokoisia ja posti alkaa olee aika täynnä, vaihteeks ;)

Ihanalta kuitenkin kuulosti, haluaa kyl nyt vieläkin enemmän maailmalle lämmittelemään ja auringosta nauttimaan ;)

Emmasanna, me ollaan oltu aina phuketissa. Siellä on hyvät sairaalat ja tarpeeksi iso saari saadakseen vähän kaikkea -> rauhallisuutta, shoppailua ja maisemia.

Viimeeks ku oltiin siellä niin poika oli 6kk vanha, tuli matkan aikana 7kk täyteen. Silloin en enää imettänyt ja siis raahasin kaikki maidot ja soseet mukana.

Nyt vauva olis noin 5kk vanha jos mennään jo marraskuussa, mut jos menee tammikuulle niin sitte sen 6-7kk taas.

Tuo meidän lähdön ajankohta on vielä harkinnassa kun itse en haluisi lähteä silloin kun vielä imetän -> en jaksa huolehtia ja tuskailla riittävästä ruuasta ja nesteestä maidon riittämiseksi. Se on kuitenkin mulle joka tapauksessa työlästä ja siellä kuumuudessa se menee vielä työläämmäksi kun en muutoinkaan ole kova juomaan vettä ym. JA itse tykkään paahtaa auringossa enkä lomalla siis haluisi kökkiä koko ajan varjossa. Ja kivointa siinäkin et vauva ei liiku viel -> helpottaa kummasti lomailu ;D

Mutta Phukettia suosittelen kyllä lämpimästi :)

Miitsu, ihanasti Äitisi otti asian, kuten arvelinkin ;) Me naiset/äidit ollaan sellaisia hassuja et hullaannutaan Mummoudesta kuten äitiydestäkin, heh..

Me käytii viemässä joulukortit postii pojan kans kiirelllä, ihan jo siksikin et satoi vettä kaatamalla :(( Tosi joulusää, arrgghh...

Mutta nyt meen tyttöä neuvomaan ku huutelee...

M

Vierailija
12/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sataa lunta,oikein isoina hiutaleina,sellaisia jalkarätin kokoisia *hiukan liiottelee että kuulostaa paremmalta* Peuhasimme lasten kanssa pihalla ja tulin sitten pienemmän tytön kanssa jo sisälle. Eetu jäi terassille nukkumaan,toiset telmii vielä pihalla. Kyllä se sais siellä etelä-Suomessakin jo lumeksi vaihtua tuo sade,hölmöä talvea,kun vaan vettä vihmoo!

Joo,Mariposa ynnä muut,jos viime tippaa ei olisi,niin varmaan jäis moni homma tekemättä ;) Niinko nyt toi korttihommakin :)

Täällä nousee matkakuume vauvakuumeen lisäksi :) Ihanalta kuulosti Johellen reissu! Ja kun vielä Marieela alkoi kertoa Thaimaasta,niin mun teki mieli jo ruveta pakkaamaan :DD Me oltiin viime kesänä lähdössä Norjaan,mutta se jäi sitten,kun aloin epäröidä miten jaksan niin pikkusen kanssa. ja sit sovittiin,että ens kesänä mennään,mikäli mies saa lomat sillain sopivasti järkättyä. Oon asunut muutaman kuukauden Norjassa opiskeluaikana ja hullaannuin täysillä niihin " alppimaisemiin" . Että sinne on pakko päästä yhä uudestaan ja uudestaan :) Ja just kesällä, no me ei asuntovaunun kanssa talvisaikaan kyllä liikuta muutenkaan,mutta kesäisin sitten senkin edestä. Liikkuva kesämökki ;)

Ja nythän on just hyvä aika suunnitella,kun on synkimmillään ulkona,niin sit jaksaa sinne kesään kummasti niiden suunnitelmien avulla :)

Josko nyt alkais sitten jotain sapuskaa kehittelemään...

Vierailija
13/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu koko päivä liikenteessä pojun kanssa. Nyt tultiin hetkeksi lepäämään kotiin enne kuin rynnätään talolle purkamaanensimmäistä muuttolastia.

Amusta käytiin kattomassa kaverin parikuukautista poikavauvaa. Voi maailma miten se olikaan suloinen. Sitte käytiin vikan lomapäivän kunniaksi mäkkärissä herkuttelemassa. Huonekalukaupoillakin tuli taas pyörähdettyä ja matkan tarttui kolme lamppua ja sohvapöytä. Taikka pöytä saadaan vasta ensi vikolla, mutta laitettiin siis tilaukseen. Verhatangot ja verhot alkaa olla enää ainoat hankinnat tuonne uuteen kotiin, mitkä puuttu. Niillä nyt ei niin kiire olekkaan, kun on kummiskin noi sälekaihtimet.

Miitsu: Kiva, että äiti otti uutisen vastaan noin hienosti. Se suuren uutisen kertominen on aina ihanaa ja varsinkin se kun näkee tulevien isovanhempien ilahtuneet ilmeet.

Marieela: Hyvä, että teillä voidaan jo paremmin. Täällä pidellään peukkuja, ettei pojan kuume enää nousisi kovin korkeeksi. Vai Thaimaaseen pääsette syksyllä. Oon kyllä kade. Meidän matkabudjetti on tän talon ansioista jäissä varmaan seuraavat kymmenen vuotta. Mutta ehkää taas joku kaunis päivä olisi taas varaa reissata vähän kauemmaskin.

Johelle: Tervetuloa minunkin puolesta takaisin suomeen. Ja kiitos kivasta matkakertomuksesta. Oli varmasti mahtava kokemus.

Talvikille ja pojulle parannussäteitä ~~~~~~~~

Mariposalle unohdin aiemmin kommentoida hienosta lipastosta. Upeasti olitte saaneet sen kunnostettua. Ja pahoittelut negasta!

Laittelen tosiaan talokuvia kunhan nyt päästän muuttamaan. Me ei olla ulkoa saatu taloa kuvattua vielä kertaakaan valosan aikaan. Mutta kunhan muutetaan, niin eiköhän noita kuviakin sitte ehdi ottaa myös valosalla.

Nyt poju huutelee pelaamaan kanssaa poksahtelevia pähkinöitä. Joten hellurei taas. Huomenna meen töihin, joten yritän jaksaa illalla pinoutua.

mirulii, jolla maagiset 12vk täynnä!!!!

Vierailija
14/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs täällä Porin seutuvilla alkoi jo aamulla armoton lumi (räntä) sade, eikä loppua näy!!!! Aamulla kun menin töihin se vielä suli maahan, mut nyt kun tulin töistä niin sitä oli jo jääny maahankin!!! =D Ainoo huono puoli asiassa on, että on paikotellen ihan sula, mut paikotellen ihan sairaan liukas, varsinkin näillä syrjäsemmillä teillä.

Sit mulla on alkanu menee hermot ihan totaalisesti ns. auto-homoihin, eli perässä kiinni ajaviin!!!! Siis nytkin tosiaan oli tosi liukas, yhteenkin risteykseen kun jarrutin, niin auto vaan lähti puskee kohti penkkaa. Onneks ennakoin liukkauden ni en päätynyt penkkaan enkä edellä ajavan perään. Mut siis noin 2 minuuttia tästä ni eikös joku runkkari roiku mun perässä kii, voi taju. /&&%¤%###" Mä INHOON ku joku ajaa perässä kii, ku en sillon pysty yhtään keskittyy ajamiseen ku vaan vaistomaisesti vahtaan peilistä et koska se tulee kylään.

No, mähän oon ottanu tavaksi, että jos tarpeeks kauan joku roikkuu perässä kii (ja varsinkin huonolla kelillä siis!!) ni mä ihan viattomasti vilautan vilkulla kerran, että " mene toki ohi jos on kiire" . =D Yleensä ne tässä vaiheessa tajuaa, ja varmaan nolostuu, ja joka kerran on tepsiny!!! Mä en siis aja alinopeutta, niin ei kenenkään tarvi sen takia pyllyssä kii olla. Mä oon sit ottanu sen asenteen, että vilautan sillä vilkulla merkiks että anna painaa sitte niin p**keleesti jos kerran niin kiire on!!! *veemäinen mii* Sit mä nauran partaani kun ei kuitenkaan ohi lähde. Mitä sitten roikkuu perätuntumassa jos ei kuitenkaan niin kiire oo... *super-ärsyyntynyt* Mutta tosiaan toimii, kyllä ne sitten sen hajuraon jättää kun vilauttaa.

JOHELLELLE piti sanoa, et kun me oltiin siellä Kyproksella pari kk sitte, niin vaikka se on tosi turvallinen paikka, niin mä pelkäsin silti siellä iltahämärissä, että joku näkee mun vihkisormuksen ja kolkkaa mut!!! =D Eikä se edes ollu kovin kallis, 400 euroa, mut mä jätin sen silti kans välillä hotelliin. Parempi katsoa kuin kuolla häämatkalla...

Pitiköhän vielä jotain... *miettii*

eikai sitte. Palajan taas!

Vierailija
15/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos vain voisin niin lähettäisin osan tästä meidän täydellisestä talvi-ilmasta sinne etelään! Pakkasta on noin 10, kaikki puut on kauniisti kuurassa ja lunta on sopivasti joka paikassa. Oikein kaunista. Mun jouluvalo-kehitelmätkin näyttää nyt ihan kivoilta kun satoi vähän lunta.. kuusessakin on vähän lunta ja valot palaa. :)

MII: Mie inhoan kans niitä samperin p***een nuuskijoita, jotka ajaa ihan kii. Jos ei ole liukasta nii säikyttelen niitä monesti jarruttamalla yhtäkkiä ihan vähän. Ai asutteko Porin suunnalla?? Hmm.. Luulin että pk- seudulla... :O

KATZU: Apua, mikä siellä synnärillä oli niin kamalaa katottavaa ettet halua synnyttää? Onnea melkein loppuun suoritetusta harjoittelusta!:)

Nyt se pyykkikone jo pysähty (piip piip, piip piip, piip piip) .. (niin siis se on joku typerä malli jossa on merkkiääni kun se on pessy). Ihan kiva siinä mielessä ettei ne pyykit unhodu sinne kovin kauaksi aikaa, mutta mitäs sitten kun on JUST saanu vaikka vauvan nukahtamaan ja pesukone alkaa elämöimään.. Taidankin soittaa miehelle et me tarvitaan uus pesukone. ;D

Vierailija
16/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö koskaan kenelläkään niin, että muistatte ihan varmasti kirjoittaneet jo pitkät jutut ja sitten huomaattekin, että ette ookkaan..

Hmm, mun päänupissa alkaa viirata pahemman kerran..

Noh, jos nyt sitten naputan pari sanaa uudestaan (?)..

Huoh, mä sain kakrut vasta kolmelta päiväunille. Arvatkaas onko meillä kiva ilta sitten tiedossa, kun näin myöhään kävivät nukkumaan. Pitänee pian alkaa vaivihkaa metelöimään täällä.

Ihana tuo Johellen matkakertomus! Kovasti alko tekemään mieli reissuun. Töissä ennen vanhaan sai reissta tarpeekseen niin ettei lomalla enää huvittanut mihinkään lähteä. Mutta nyt kun oon ollu jo parin kuukauden päästä kolme vuotta maissa niin jo alkais matkavarvasta kutitella!

Hönttä, juu. Tuo on kyllä hyvä asia, että viime tipassa on olemassa! =)

Marieela! Ihanaa, että pojan kuume on laskenut. Toivottavasti ei mokoma nouse nyt illalla!

Talvikki! Huii, jokohan Allu pian päättää tulla maailmaan! Aikun rupes jänskättämään sun puolesta! Nyt on pakko singahella koko ajan koneella kurkkimassa, että joko oot lähteny! =)

Emmasanna! Ootko kokeillu unipussia? Se autto meillä aika kivasti, kun piti siirrellä nukkuvaa vauvaa!

Katzu! Hieno juttu, että paikka oli viihtyisä vaikkei itse tapahtuma vielä houkutakkaan..! =)

Mii! Ehdottomasti ärsyttävintä liikenteessä on nuo iilimadot.. Mä en pysty käsittämään mitä niiden päässä liikkuu, kun tunkevat puskuriin kiinni. Mä räpsytän aina jarruvaloja niin kauan kunnes tajuavat. Yks taksikuski muuten neuvo, että pelkän käsijarrun nappia painamalla saa jarruvalot vilkkumaan niin ei tarvi jarrutella.

Mariposa!

Onpas sulla hauska pesukone, eikö sitä saa mitenkään vaiennettua?Mun piti muuten jo aiemmin sulta udella, että missä sä oot seilannu? Sattuskohan meiltä löytymään yhteisiä paatteja tai seilauskavereita! Ai juu, mut jos et haluu täällä paljastella niin ymmärrän kyllä!

Ja sitten koska tää alkaa jo kuulua mun tapoihin niin tulipa taas limajuttuja mieleen.. Lähinnä meinasin udella äskettäin raskautuneilta joilla on nää asiat ehkäpä vielä hyvässä muistissa, että huomasitteko valkkiksen lisääntyvän oviksen jälkeen. Toki muutkin saa vastata, jos niin kaukaisia asioita jaksaa muistella! =)

Mä täällä nimittäin jo yritän etsiä mahdollisia merkkejä.. Koska oviksestahan on jo viikko! =)

Apua mun kanssa.. miten vanhaks sitä pitäs elää, että oppis olemaan hötkyilemättä.

Vierailija
17/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneella notkumista. =) Mies töissä, ajattelin että jos tänään nyt sitten tekisin sen mikä piti tehdä jo eilen, eli yllättäisin sen puunaamalla koko kämpän! Haaveeks taitaa vaan tänäänkin jäädä... Mut sain mä sentään jo ruuan tehtyä!

MARIPOSA, asustellaan juu täällä ihan Porin ja Ulvilan rajamailla. Jos asuttais pk-seudulla, olisin tunkenut itseni jo useaan trupla-tapaamiseen. =)

Ostin pari päivää sitten HYASINTTEJA, ne on ihania kun ne tuoksuu ni tulee ihan joulufiilis. (meillä kotona oli aina jouluisin niitä). On ne muutkin joulukukat kivoja, mut kun ne ei tuoksu, ja se tuoksu on just mikä tekee sen joulufiiliksen mulla.

Piipaa, ootko kade mulle? Mä nimittäin oon pystyny (ainakin tähän asti...) olee TYYNEN RAUHALLINEN enkä oo pahemmin oireita kytänny. Luulen silti, että ovis on menny jo aika päiviä sitten... Se yks päivä masensi kun tuntu että ei touhuta tarpeeks usein, mut toisaalta mielikin pysyy maltillisempana, kun ei oo niin kovin suuret odotukset. Jos olisin kytänny ovikset sun muut ja oltais tosimielessä hommailtu, olisin varmaan joka hetki analysoimassa tuntemuksiani. =D

Vierailija
18/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tehdä toinen vielä äsken, kun en uskonut, että ihan oikeastiko mun kroppa toimii:D Edes ont:n tekeminen ei saa mua huonolle tuulelle:)

[b]Johelle:[/b] kivalta kuulosti teidän matka! Mäkin haluan!! Mites muuten vauvasuunnitelmat..?

Mua pyydettiin naapuriosastolle huomiseksi [b]töihin[/b], mutten kyllä jaksa eka harjoitteluaamuvuoron jälkeen... Ja vielä kun saisi aloittaa loman. Ja nyt on huono omatunto, kun tuonne haluaisin ja sit kun pyydetään, niin kieltäydyn:/

Tänään tulee ainakin yksi miehen bändikaveri yöksi. Ihan kivaa!

A kp18/31-32 (ihanaa kun tietää milloin kierto loppuu:) Mun säkällä en kuitenkaan ovuloi LH-huipusta huolimatta...)

Vierailija
19/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttärionnittelut!!!! =)

Ja onnittelut myös oviksesta!!!! Eiköhän se oikeesti tapahdu, jos kerran testitikin niin sanoo!!! =) Mites nyt sitten, koska ootte hommaillu, onko hyvät mahikset plussaan???:)

Vierailija
20/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

peeäs axe: mä johdan sua yhdellä kp:llä, eli aika samoissa mennään!!! =)