Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihominen keski-iässä !

Vierailija
15.05.2023 |

olen 48v nainen, syön kuten aina: säännöllisesti ja paljon kasviksia, roskaruokaa (pizza) n. 2 x vuodessa, En ikinä mitään mäkkäriä tms. Joo karkkia ja herkkuja syön, mutten joka päivä enkä valtavia määriä (en pullaa, en sipsejä) . Mutta paino vaan nousee!! Luoja! Joka päivä kävelen niin että tulee väh 10000 askelta, salilla käyn 3-4- x vko.
Vielä olen siis normipainoinen, mutta en kauaa tätä menoa :(

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa masentavaa.

Itse olen ollut ylipainoinen koko aikuisikäni, mutta nyt parin vuoden aikana paino on mukavasti pudonnut stressin vähennyttyä ja elintapojen muutoksen myötä.

Tämä autuusko sitten loppuukin nelikymppisenä?

Vierailija
222/222 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi suurimmista lihottajista on alkoholi. Eikä sitä tarvitse edes ylikäyttää saadakseen siitä rasvaa kroppaansa. Moni syö lähes kulutuksen verran, mutta zauna-ziiderit, välikaljat, after wörkit, perjantain pungupullo ja lauantain Laphroaig vaan tuo niitä ekstrakaloreita ja stoppaa elimistössä rasvanpolton.

Minä juon vain kuivia viinejä, ja otan huomioon kaloreissa. En juo siis ruoan lisäksi, vasn ruoan sijaan.

Otatko huomioon myös, että etanoli on liuotin joka läpäisee solukalvot melkolailla läpi elimistön ja sotkee monenmoista toimintoa pitkäksi aikaa? Eivät ne kalorit ole ainoa negatiivinen asia.

Miten se e

Juon viikonlopun aikana, joka viikomloppu, 3 litran viinitonkan. Onko punaviinissä tuo sama kalori? Paljonko siis se hanaviinilaatikkoni tuo kaloreita? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla