Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet kertokaa! Kun selaatte naisten tinderprofiileja

Vierailija
14.05.2023 |

Niin onko ne kivoja vai suurin osa tylsiä teidän mielestä? Mun mielestä 90 % kaikilla on geneerisiä, tylsiä profiileja.

Kommentit (551)

Vierailija
441/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaviini, matkailu.tissi perse kuvat.jne

Samaa bulkki tavaraa.

Mullapa ei. Minulla on vähän persoonallisemmat harrastukset mm. sähkökitaran soittaminen.

Etsin myös persoonallista ja luovaa miestä, ei paljon autonratti- ja kalamiehet kiinnosta.

Kerrotko profiilissasi myös tarkasti, minkä näköistä miestä etsit? Soitat sähkökitaraa, eli naisena todennäköisesti etsit pitkähiuksista miestä, joka ei missään nimessä ole kalju nyt, eikä tulevaisuudessa. Miehellä varmaan tulee olla koruja ja muutoinkin "Tommy Lee"-tyyppinen ulkomuoto peniksineen, eikö vain?

Kyllä miehellä penis tosiaan saisi mielellään olla.

Ei se ole nykyään niin nöpönuukaa.

Vierailija
442/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen intiaani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on niin että on paljon nopeampaa ja tehokkaampaa swaipata kaikki oikealle ja jos sitten joskus tulee mätsi niin estää ko profiili jos mätsi ei miellytäkkään.

Ei todellakaan ole, ja tuhlaat myös sellaisten aikaa, joita et ikinä edes aiokaan tavata. Samoin omaasi. 

Vastaan erinä, mutta tuosta swaippailusta on niin pitkä matka mihinkään tapaamiseen, ettei tapaamisia siinä vaiheessa ajattele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä nyt tartuit tähän pullukka-sanaan niin voimakkaasti? Jos joku mies ei halua pullukoita, niin sittenpä ei halua pullukoita, turha siinä on pullukoiden valittaa. Joku mies ei halua pullukoita, joku nainen ei lyhyitä miehiä. Thats life, pulinat pois ja pullukat lenkille ja laihdutuskuurille, jos häiritsee pullukka-sana. Se on oma valinta, haluaako olla pullukka vai hoikka, kukaan ei synny pullukaksi.[/quote]

Onneksi ei ole olemassa esim. mitään sairauksia jotka voisivat lihottaa. 

Vierailija
444/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksais enää yhtään kuunnella tän jäbän miespropagandaa

Vierailija
445/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaatteet päällä normaali ja alasti pullukka.

Vierailija
446/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nyt ajankohtaista, mutta mitä hittoa siinä kuvassa/profiilissa sitten saisi olla :D?? Sen tiedän, että koirat ja sali on naisilla turn off- juttuja. Että jos (hoikka ja sporttinen, mutta varsin tavallisella naamalla varustettu) 50 vuotias nainen haluaisi löytää menoon mukaan miehen, niin löytyisikö täyspäinen, itsensä elättävä, sopivassa määrin urheileva ukko, ei ketään, vai joku täys seko?

Pystytkö määrittelemään, mikä on sopivasti urheileva 50-vuotias ukko? Hugh Jackman ei treenaa sopivasti, vaan täysin järjettömästi.

No mun tapauksessa se olisi sellainen, että joka viikko käydään suht säännöllisesti useamman kerran jotain tekemässä ja välillä ehkä hampaatkin irvessä, mutta ei mene elämä rikki, jos joskus skipataankin treenipäivä ja tehdään jotain muuta (kuten syödään pizzaa, jos siltä tuntuu tai lähdetäänkin salin sijasta pyöräilemään, jos ei malta olla sisätiloissa). Omaan kehoon pitää suhtautua kunnioituksella ja pitää siitä huolta, mihin kuuluu liikunnan ohella ikääntymisen vaikutusten jonkunlainen hyväksyminen (mikä ei taas tarkoita, että pitää hyväksyä pska kunto ja 20 kiloa ylipainoa).

Kunhan pohdiskelen.

Noni, eiköhän näitä ole kolmetoista tusinassa. Sieltä vaan valkkaamaan parasta :)

No ei ole. Todella moni mies on passiivinen, huonokuntoinen ja ylipainoinen (noin 70%).

Jännää, miten kaikki hyvännäköiset naiset kuitenkin löytävät lukuisia kumppaneita ja elämänkumppaneita noiden 30 prosentin joukosta.

Monella hyvännäköiselläkin naisella on ylipainoinen mies. Ei kaikille tosiaankaan riitä sitä timmiä miestä, kun ylipainoisia on miehissä paljon enemmän kuin naisissa. Onneksi monet naiset arvottavat muut ominaisuudet ulkonäön edelle,.

Vierailija
447/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nyt ajankohtaista, mutta mitä hittoa siinä kuvassa/profiilissa sitten saisi olla :D?? Sen tiedän, että koirat ja sali on naisilla turn off- juttuja. Että jos (hoikka ja sporttinen, mutta varsin tavallisella naamalla varustettu) 50 vuotias nainen haluaisi löytää menoon mukaan miehen, niin löytyisikö täyspäinen, itsensä elättävä, sopivassa määrin urheileva ukko, ei ketään, vai joku täys seko?

Pystytkö määrittelemään, mikä on sopivasti urheileva 50-vuotias ukko? Hugh Jackman ei treenaa sopivasti, vaan täysin järjettömästi.

No mun tapauksessa se olisi sellainen, että joka viikko käydään suht säännöllisesti useamman kerran jotain tekemässä ja välillä ehkä hampaatkin irvessä, mutta ei mene elämä rikki, jos joskus skipataankin treenipäivä ja tehdään jotain muuta (kuten syödään pizzaa, jos siltä tuntuu tai lähdetäänkin salin sijasta pyöräilemään, jos ei malta olla sisätiloissa). Omaan kehoon pitää suhtautua kunnioituksella ja pitää siitä huolta, mihin kuuluu liikunnan ohella ikääntymisen vaikutusten jonkunlainen hyväksyminen (mikä ei taas tarkoita, että pitää hyväksyä pska kunto ja 20 kiloa ylipainoa).

Kunhan pohdiskelen.

Noni, eiköhän näitä ole kolmetoista tusinassa. Sieltä vaan valkkaamaan parasta :)

No ei ole. Todella moni mies on passiivinen, huonokuntoinen ja ylipainoinen (noin 70%).

Jännää, miten kaikki hyvännäköiset naiset kuitenkin löytävät lukuisia kumppaneita ja elämänkumppaneita noiden 30 prosentin joukosta.

Monella hyvännäköiselläkin naisella on ylipainoinen mies. Ei kaikille tosiaankaan riitä sitä timmiä miestä, kun ylipainoisia on miehissä paljon enemmän kuin naisissa. Onneksi monet naiset arvottavat muut ominaisuudet ulkonäön edelle,.

En ole ikinä nähnyt hyvännäköisellä naisella lihavaa miestä, paitsi jos ovat olleet pitkään parisuhteessa.

Vierailija
448/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on kyllä pullollaan lyhyitä ja tanakoita miehiä. Sopusuhtainen ja keskimittainen on harvinaisuus ainakin yli 35-vuotiaissa. Mä olen itse hoikka ja keskimittainen. Miksi tyytyisin johonkin jämäpalaan.

Vierailija
449/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on kyllä pullollaan lyhyitä ja tanakoita miehiä. Sopusuhtainen ja keskimittainen on harvinaisuus ainakin yli 35-vuotiaissa. Mä olen itse hoikka ja keskimittainen. Miksi tyytyisin johonkin jämäpalaan.

No on aika selvä, että 35-vuotiaana jäljellä ovat ne, ketkä ovat jäljellä. Naisissa laatu ei ole yhtään sen parempi.

Vierailija
450/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on aika selvä, että 35-vuotiaana jäljellä ovat ne, ketkä ovat jäljellä. Naisissa laatu ei ole yhtään sen parempi.

Aika monella yli 35v naisella on kiva koti, harrastuksia, kavereita eikä päihdeongelmaa ja muutoinkin pitävät terveydestään huolen. Aika harvassa vastaavat miehet.

Vierailija
451/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monella yli 35v naisella on kiva koti, harrastuksia, kavereita eikä päihdeongelmaa ja muutoinkin pitävät terveydestään huolen. Aika harvassa vastaavat miehet.

Missäs tällaiseen tilastoon pääsee tutustumaan...?

Vierailija
452/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 185cm ja hyvässä fyysisessä kunnossa ollut elämäni, pari vuotta sitten eronnut pidemmästä suhteesta. Mutta tinderissä olin kyllä aivan nolla, en mitenkään ainakaan huomannut, että olis ollut etu olen kunnossa, kuukaudessa keskimäärin pari hassua mätsiä, sen vuoden aikana jonka siellä pyörin. Nassussakaan ei tietääkseni sen ihmeempiä vikoja, esim baareissa nätit, hoikat parikymppiset naiset silloin tällöin lähestyvät, mutta ovat vähän liian nuoria makuuni.

Vierailija
453/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa meinaat, että yli 35v naiset tinderissä on lyhyitä ja tanakoita? Pitääpäs tekeytyä mieheksi ja käydä tutkimassa... Nimittäin hämmentävän moni mies on max joku 173cm pätkä.

Vierailija
454/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän esim noista päihdeongelmista löydy aika helposti tietoa, jos viitsit opetella googlea käyttämään

Vierailija
455/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän esim noista päihdeongelmista löydy aika helposti tietoa, jos viitsit opetella googlea käyttämään

Sinä esitit väitteen; todista asia.

Vierailija
456/551 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis ihmisethän eivät koskaan eroa? Eivät varsinkaan yli 35-vuotiaina vai? Jos näin tosiaan on, voisit mennä saman tien huutelemaan vaikka Sanna Marinille, Markus Räikköselle, Kevin Costnerille, Bill Gatesille, Elon Muskille jne, että ootte jämäpaloja ja huonoa laatua, ja ainoastaan vanhoillislestadoilaiset ensiseksistä hautaan saakka yksiavioiset ovat sitä laatukamaa xD

Voi luoja näitä naiiveja egoisteja riittää🤦

BTW Sanna Marin ja Elon Musk olis ihan match made in heaven. Joku Ilta-Sanomat tms vois järkkää niille treffit.

Vierailija
457/551 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti ne on samanlaisia myyntiesitteitä kaikki.

Ne missä on niitä -nou-nou- listoja erottuu heti negatiivisesti joukosta.

Ei siinä että itselläni olisi aina niitä Nou Nou ominaisuuksia, mutta jotain niissä on kumminkin heti mikä tökkii vastaan.

Vierailija
458/551 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä nyt tartuit tähän pullukka-sanaan niin voimakkaasti? Jos joku mies ei halua pullukoita, niin sittenpä ei halua pullukoita, turha siinä on pullukoiden valittaa. Joku mies ei halua pullukoita, joku nainen ei lyhyitä miehiä. Thats life, pulinat pois ja pullukat lenkille ja laihdutuskuurille, jos häiritsee pullukka-sana. Se on oma valinta, haluaako olla pullukka vai hoikka, kukaan ei synny pullukaksi.

Pullukoiden selitys no 1.

Vierailija
459/551 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis ihmisethän eivät koskaan eroa? Eivät varsinkaan yli 35-vuotiaina vai? Jos näin tosiaan on, voisit mennä saman tien huutelemaan vaikka Sanna Marinille, Markus Räikköselle, Kevin Costnerille, Bill Gatesille, Elon Muskille jne, että ootte jämäpaloja ja huonoa laatua, ja ainoastaan vanhoillislestadoilaiset ensiseksistä hautaan saakka yksiavioiset ovat sitä laatukamaa xD

Voi luoja näitä naiiveja egoisteja riittää🤦

BTW Sanna Marin ja Elon Musk olis ihan match made in heaven. Joku Ilta-Sanomat tms vois järkkää niille treffit.

Ei se mennyt parisuhde takaa, että olisi mitään laatua tarjolla. 35-vuotiaalla naisella tai miehellä harvoin tekee deittimarkkinoilla mitään. Tuo julkisuuden kerma ei juuri kiinnosta, ja sieltäkään ei Marinia voi hyvällä tahdollakaan sanoa laatukumppaniksi viime kesän jälkeen.

Vierailija
460/551 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä nyt tartuit tähän pullukka-sanaan niin voimakkaasti? Jos joku mies ei halua pullukoita, niin sittenpä ei halua pullukoita, turha siinä on pullukoiden valittaa. Joku mies ei halua pullukoita, joku nainen ei lyhyitä miehiä. Thats life, pulinat pois ja pullukat lenkille ja laihdutuskuurille, jos häiritsee pullukka-sana. Se on oma valinta, haluaako olla pullukka vai hoikka, kukaan ei synny pullukaksi.

Pullukoiden selitys no 1.

Jos joskus joutuisin menemään johonkin deittiäppiin, aivan taatusti muokkaisin itsestäni kuvan jossa näyttäisin ylipainoiselta. Karsisi pois kaikki nämä ulkonäkökeskeiset painonvartijat. Huijaustahan sekin toki olisi, mutta mitäpä sitä ei itseään suojellakseen tekisi. Enkä usko että kovin moni deitti mieltään pahoittaisi, vaikka paikalle saapuisikin pullukan asemesta ihan timmi nainen.