Miehet kertokaa! Kun selaatte naisten tinderprofiileja
Niin onko ne kivoja vai suurin osa tylsiä teidän mielestä? Mun mielestä 90 % kaikilla on geneerisiä, tylsiä profiileja.
Kommentit (551)
Eihän noissa yleensä ole juuri mitään sisältöä. Näkyy se ettei naisten tartte edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on profiileissaan aivan paljon sellaista tavaraa, mikä viehättää muita naisia, mutta ei miehiä. Harvan naisen profiilista saa mitään posiitivista fiilistä, vaan niihin on aina sullottu älytön määrä piilotettua (eikä aina edes piilotettua) negatiivisuutta.
Mitä nää asiat on? Viehättää naisia, vaan ei miehiä?
Älytön tekstimäärä omista opiskeluista, töistä, tutkinnoista, seikkailullisesta elämäntyylistä, koirista, ystävistä. Mies ei tarvitse vakuuttelua naisen sosiaalisesta statuksesta ja meriiteistä, toisin kuin naiset. Naisen profiilista pitäisi näkyä positiivisuus ja halu tutustua miehiin. Samalla tavalla, kuin toisinkin päin. Eivät naisetkaan halua, että miehen profiili on jo valmiiksi luotu sillä fiiliksellä, ettei siitä mitään tule. Ja toki, miehen kohdalla epätoivo on usein Tinderissä ihan perusteltua.
No mitä se teitä haittaa? Jos mielestänne sellainen nainen vaikuttaa epäkiinnostavalta, joka kertoo koulutuksensa ja mitä työtä tekee, ja kertoo elämäntyylistään ja harrastuksistaan, mainitsee vielä sen koirankin (jotta allergiset ja koirista tykkäämättömät tietävät swaipata vasemmalle), niin miksi ette vain swaippaa vasempaan ja selaa eteenpäin? Eiköhän sieltä jossain vaiheessa sellainenkin nainen löydy, joka ei kerro itsestään turhia. Mutta millaisella tekstillä esimerkiksi kannattaisi ilmaista, että on halukas tutustumaan miehiin (ja vielä monikossa) - kannattaako siis tuoda esiin se, että on ihan hulluna miehiin, vai kertoa harrastavansa miesten katselua, vai ihan vaan "olisi kiva saada lukuisia uusia miehiä, ottakaahan yhteyttä" - vai mitä?
Minä haluaisin miehenä, että naiset kertoisivat selkeästi, millaista miestä etsivät ulkoisesti. Olen ehkä erilainen, mutta minä pidän siitä, jos nainen ilmoittaa profiilissaan, että: "ei alle 185 cm miehet". Silloin tiedän, että tuo nainen ei varmasti kiinnostu minusta. Monilla naisilla näin lukeekin, ja se on hyvä. Tai "ei kaljuja, en syty kaljuista". Silloin tiedän, että tällainen nainen ei syty ainakaan minusta. Ja niin edelleen.
Mä taas ilmoitan, että ei pullukoita. En syty pullukoista naisista.
Miksi et vain laita liian pulleita vasemmalle? Itse en ole pullea mutta hylkäisin sinut, koska tuollainen teksti näyttää ettet ymmärrä deittiappien erittäin yksinkertaista toimintaperiaatetta. Eli olet vähän tyhmä.
Koska en halua, että pullukat alkavat kyselemään perääni. Molempien ajan tuhlaustahan se olisi. Siksi.
Pullukka sinä olet, koska tartuit matoon.
Miten ne voisi "kysellä perääsi" jos et itse heitä matchaa 🙄🙄🙄.
Nää on taas näitä elämänsä sankareita, joiden suurin pelko on että ruma tai lihava nainen alkaa roikkua pipp3lissä kiinni, kun todellisuudessa yksikään nainen ei vilkaisekaan. Mutta silti on hirveä pelko epämieluisten naisten armeijasta ikkunan takana.
Noin voit kuvitella.
Olen vaan jo käyttänyt kaikki kohteliaat sanat ja keinot kertoa, että pullukoissa ei mielestäni ole mitään minua kiinnostavaa tai kiihottavaa. En haluaisi alkaa käyttämään samanlaista kieltä, kuin sinä käytät. Tarkoitukseni ei kuitenkaan ole tahallaan loukata tai vittuilla. Siksi kerron heti, että pullukat ei ole mun juttuni. Ja tämä on toiminut ihan hyvin. Sua tää tuntuu loukkaavan ja arvaankin kyllä miksi näin.
Et ole vieläkään selittänyt, miksi et vain pyyhi niitä pullukoita vasemmalle. Silloin yksikään pullukka ei pääse kyselemään perään.
Ei sun tyhmyys loukkaa ketään, se on vaan, noh, lähinnä viihdyttävää kun joku ei ymmärrä miten tinder toimii, ja luo itse itselleen ongelman.
Voi sua pullukkaa, kun nyt ottaa koville taas. Miksi menee ihon alle, kun sanon suoraan, että pullukat ei kiinnosta?
Miten sä suhtaudut niihin naisiin, jotka luettelevat vaatimiuksia miehistä? Et vieläkään selittänyt tätä.
Selitin jo viestissä 185
Ihan sukupuoleen katsomatta on 1d1oottimaista listata vaatimuksia jotka näkee itse toisen kuvista. Oli kyse sitten painosta tai hiusten väristä etnisyydestä. Kuten sanottu, ainoa mielikuva mikä tulee on ettei nämä ymmärrä miten matchaus toimii.
Mutta tuli jo selväksi ettet ymmärrä lukemaasi.
No nyt kun noin hyvin tiedät asiat, niin kerro mulle mitä sanon seuraavalle treffeille tulevalle pullukalle, joka on valehdellut ulkonäöstään.
En pidä pullukoista?
Etkö ymmärrä lukemaasi?
Koska aiot vaihtaa profiilikuvasi?
Vai häivynkö vaan mitään sanomatta?
Mikä olisi nyt sinun neuvosi minulle?
Ihanko oikeasti kysyt, miten treffitilanteessa käyttäydytään silloin kun huomataan, että treffikumppanin kanssa ei juttu lähdekään lentoon? Missä tynnyrissä olet kasvanut?
Kyse ei ole mistään kun "juttu ei lähde lentoon" asiasta. Sellaiset tilanteet pystyn kyllä hoitamaan ihan korrektisti. En jaksa noita "valekuvilla" ratsastajia. Ehkä mä sitten rupean olemaan hiukan myöhässä ja katsastan tapauksen etukäteen. Jos paikalla pullukka, kävelen toiseen suuntaan ja jätän pullukan itsekseen?
Mikä olisi sinun neuvosi minulle? Vai osaatko vain soittaa suutasi?
Pitäisi ensin tietää miten ne pullukat voivat kysellä perääsi, jos et heitä matchaa. Vasta tämän jälkeen voi neuvoa. Tosin silloinkin varmaan tarvitsee ottaa yhteyttä suoraa Tinderin asiakaspalveluun, koska jotain bugia sovelluksessa on, jos saat viestejä henkilöiltä joita et ole matchannut.
Sun täytyy olla hiukan retardi, kun et tajua lukemaasi.
Pullukalla ollut vanha kuva profiilissa. Silloin ollut ns. normimitoissa. Paikalle tullessaan ei ole. Kuinka Tinderin asiaksapalvelu voi asiassa oikein silloin auttaa?
Hän olisi tullut treffeille silloinkin vaikka olisit maininnut ettet halua pullukoita.
Vierailija kirjoitti:
Mua jaksaa aina ihmetyttää se, miten sysipaskoja kuvia naisilla on Tinder-profiileissaan. Naiset, te tiedätte, että miehet ovat visuaalisia olentoja. Miksi siis laitatte sinne kuvia, jotka ovat epätarkkoja? Älkää ikinä laittako kymmentä täsmälleen samasta kuvakulmasta otettua duckfaceselfietä! Sellaisesta tulee aina creepy vaikutelma.
Kuvien pitää olla teräviä ja ilman filttereitä otettuja. Pitää olla yksi kasvokuva, yksi hymykuva, pitää olla myös yksi kokovartalokuva. Älkää peitelkö pulleutta laittamalla vain tarkasti rajattuja kasvokuvia. Ette te pysty sitä pulleutta livetreffeillä salaamaan kuitenkaan. Jotkut tykkäävät chubbymmistä naisista, joten laittakaa vain se kokovartalokuva: tällainen minä olen.
Yleisesti ottaen, älkää laittako ryhmäkuvia. Jos sellainen on pakko laittaa, blurratkaa ne muut ihmiset, niin ei tarvitse arvailla, kuka niistä kymmenestä tytöstä olet. Erilaisia vaatteita voi olla sen verran, että jossain kuvassa olet arkisemmissa vaatteissa, ja sitten voi olla kesämekkokuva. Ja se hymy! Normaali ihminen on iloinen ja suhtautuu elämään optimistisesti vaikkei parisuhdetta juuri sillä hetkellä olisikaan. Antakaa hymyn näkyä kuvissa!
Neutraali pose jossain arkisessa ympäristössäsi on paljon parempi kuin jostain Balin tai Dubain matkalta otettu lomakuva. Niiden kuvien on tarkoitus esitellä sua, ei olla jokin hemmetin matkailumainos.
Jos harrastuksesi ovat viini, jooga ja matkailu, niitä ei kannata edes mainita. Älä sano harrastavasi ruuanlaittoa tai leipomista, jos oikeasti syöt valmissalaatteja ja mikroaterioita. Lapset ja lemmikit tulee mainita. Samoin se, haluaako lapsia tulevaisuudessa.
Terv. Ykä-mies
Tämä oli hyvä ja kattava viesti ja sen voisi pienellä hienosäädöllä kääntää myös miehille, koska ihan samoja ongelmia ovat miesten profiilit täynnä.
Sen verran opponoin, että mielestäni lapsien, lemmikkien ja tulevaisuuden lapsihaaveiden mainitseminen ei ole aina tarpeen. Itse esimerkiksi kerron selkeästi profiilissani hakevani vain kevyttä seuraa, joten tuntuisi turhalta kertoa lemmikeistäni tai siitä etten halua tulevaisuudessakaan lapsia. Mitä merkitystä sillä olisi silloin tällöin hauskanpidon merkeissä tavattavalle kesämiehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on profiileissaan aivan paljon sellaista tavaraa, mikä viehättää muita naisia, mutta ei miehiä. Harvan naisen profiilista saa mitään posiitivista fiilistä, vaan niihin on aina sullottu älytön määrä piilotettua (eikä aina edes piilotettua) negatiivisuutta.
Älytön tekstimäärä omista opiskeluista, töistä, tutkinnoista, seikkailullisesta elämäntyylistä, koirista, ystävistä. Mies ei tarvitse vakuuttelua naisen sosiaalisesta statuksesta ja meriiteistä, toisin kuin naiset. Naisen profiilista pitäisi näkyä positiivisuus ja halu tutustua miehiin. Samalla tavalla, kuin toisinkin päin. Eivät naisetkaan halua, että miehen profiili on jo valmiiksi luotu sillä fiiliksellä, ettei siitä mitään tule. Ja toki, miehen kohdalla epätoivo on usein Tinderissä ihan perusteltua.
Nainen haluaa, että mies tutustuu häneen sen tekstin perustella ja päättelee, onko kiinnostusta muutenkin kuin ulkonäöllisesti. Miehet sitten eivät lue sitä tekstiä ollenkaan ja tykkäävät kaikista, riippumatta siitä, onko mitään yhteistä...
Sillä ei ole mitään merkitystä, koska valtaosa naisista tykkää kuvan perusteella tietyistä samoista miehistä. Moni nainen ei välitä klassisen komeuden edessä yhtään siitä, tutustuuko mies kauneuden vai pään perusteella naiseen.
Olen eläinrakas nainen. Luuletko todellakin, että ottaisin lihaa syövän tai metsästävän miehen, jos hän sattuisi olemaan komea? Voin kertoa että en edes harkitsisi. Lupaan sen sijaan lähteä jokaisen paikallisen päihteetömän ikäiseni vegaani-miehen kanssa treffeille.
Miksi tämä asia on niin vaikea miesten käsitttää? Se ulkonäkö tai mikään muukaan ominaisuus ei kompensoi ikinä sitä, että miehen kanssa on joku iso arvoristiriita?
Itse en ikinä lähtisi treffeille miehen kanssa, joka on esim. uskovainen (mukaan lukien tapauskovaisuus), ihan sama kuinka kiinnostavalta mies muilta osin vaikuttaisikin.
Ei mies voi myöskään kompensoida lyhyyttä ja rumuutta kivalla arvomaailmalla, paksulla lompakolla kyllä.
Tuossa edellä lupasin lähteä treffeille vegaani-miesten kanssa, en miesmallien enkä rikkaiden kanssa. Onhan se tietty kova paikka, kun naiset eivät toimikaan teorioidesi mukaan. Veikkaan, että jotkut ihmiset haluavat pitää kiinni omista ajatusvääristymistään siksi, että silloin ei joudu missään vaiheessa kohtaamaan todellista itseään. Voi aina laittaa oman kelpaamattomuutensa sellaisten tekijöiden syiksi, joihin itse ei voi juurikaan vaikuttaa: pituus, ulkonäkö, mittava varallisuus. Ei tarvitse miettiä omaa luonnettaan, käytöstään ja omia arvojaan, joiden perusteella valitsee kumppaninsa; ei sosiaalisen median toimintaperiaatteita tai sattumaa. Aina voi syyttää pinnallisia naisia/miehiä.
Oletko käynyt treffeillä lyhyen ja ruman miehen kanssa, siis oikeasti ruman, ei tavallisen, joka ei vaan ole komea?
Olen eri henkilö kuin tuo, jolta kysyt, mutta itse en oikein tiedä, millaisia ovat nämä "rumat" ihmiset joista keskusteluissa puhutaan. Itse näen deittimielessä ihmiset joko kiinnostavan tai epäkiinnostavan näköisinä, ja muutenkin jos ajattelen kaikkia näkemiäni ihmisiä, ei oikein tule mieleen ketään, jota pitäisin rumana. Mitä se edes tarkoittaa? Sellainen ihminen, joka ei sytytä seksuaalisesti, ei ole välttämättä ruma, vaan jopa hyvännäköinen voi olla sytyttämättä.
Itse olen lähtenyt treffeille vain sellaisten kanssa, jotka ovat vaikuttaneet kiinnostavilta. Harvemmin kukaan kai lähtee treffeille sellaisen kanssa, jonka ulkonäkö ei miellytä ollenkaan, joten sikäli kysymyksesi oli outo.
Ei ole outo kysymys, jos joku väittää, että miehen ulkonäkö ei kiinnosta.
Kuinka usein lyhyt ja ruma mies sytyttää ketään naista?
Kyllä lyhyet miehet voivat useinkin sytyttää. Mutta määritelkää nyt, mitä tuo ruma tarkoittaa? Tottakai sitä todennäköisemmin sytyttää, mitä paremmalta näyttää, mutta ollakseen hyvännäköinen ei tarvitse olla komea. Ihmisen koko olemus, johon persoona heijastuu, tyyli, elekieli, ilmeet, miten huolehtii ulkonäöstään, karisma... tällaiset asiat vaikuttavat siihen, kuinka hyvännäköinen ihminen on. Komeilla piirteillä voi olla tylsännäköinen ja tavispiirteillä voi olla hyvännäköinen. Kokonaisuus ratkaisee. Mutta mitä nyt on tässä ihmisten pariutumiskäyttäytymistä nähnyt, niin aika tylsännäköiset miehet käyvät treffeillä ja päätyvät jopa parisuhteisiin. Että ihan hirveän mahdottomia ei tunnuta vaativan.
Tuossa on yksi kuva, jossa esimerkki erittäin komeasta, tavallisen näköisestä ja rumasta miehestä:
https://i.ytimg.com/vi/jQOhRx3fDJ8/maxresdefault.jpg
Tuossa on miesten ja naisten naamakuvia samalla tavalla jaoteltuna:
https://cf.girlsaskguys.com/q4720496/d3fa382a-550f-47c0-9af4-7bc6676c1c…
ton chadin kiertäisin kaukaa, epämielyttävän näköinen.
friend taas vaikuttaa suloiselta ja kiinnostuisin hänestä.
creep on jo heti eri ikäluokkaa, varmaan tarkoituksella valittu jotta erottuu muista, mutta on hänenkin kasvoissaan mielyttäviä piirteitä. mieluummin siis valkkaisin hänet kun sen chadin.
On eri asia, mistä haluaisit kiinnostua, kuin se, mistä kiinnostuisit. Et valkkaisi ikinä creepyä chadin yli, jos sinulla olisi chadiin mahdollisuus.
Oletko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa, että mies tutustuu häneen sen tekstin perustella ja päättelee, onko kiinnostusta muutenkin kuin ulkonäöllisesti. Miehet sitten eivät lue sitä tekstiä ollenkaan ja tykkäävät kaikista, riippumatta siitä, onko mitään yhteistä...
Sillä ei ole mitään merkitystä, koska valtaosa naisista tykkää kuvan perusteella tietyistä samoista miehistä. Moni nainen ei välitä klassisen komeuden edessä yhtään siitä, tutustuuko mies kauneuden vai pään perusteella naiseen.
Olen eläinrakas nainen. Luuletko todellakin, että ottaisin lihaa syövän tai metsästävän miehen, jos hän sattuisi olemaan komea? Voin kertoa että en edes harkitsisi. Lupaan sen sijaan lähteä jokaisen paikallisen päihteetömän ikäiseni vegaani-miehen kanssa treffeille.
Miksi tämä asia on niin vaikea miesten käsitttää? Se ulkonäkö tai mikään muukaan ominaisuus ei kompensoi ikinä sitä, että miehen kanssa on joku iso arvoristiriita?
Itse en ikinä lähtisi treffeille miehen kanssa, joka on esim. uskovainen (mukaan lukien tapauskovaisuus), ihan sama kuinka kiinnostavalta mies muilta osin vaikuttaisikin.
Ei mies voi myöskään kompensoida lyhyyttä ja rumuutta kivalla arvomaailmalla, paksulla lompakolla kyllä.
Tuossa edellä lupasin lähteä treffeille vegaani-miesten kanssa, en miesmallien enkä rikkaiden kanssa. Onhan se tietty kova paikka, kun naiset eivät toimikaan teorioidesi mukaan. Veikkaan, että jotkut ihmiset haluavat pitää kiinni omista ajatusvääristymistään siksi, että silloin ei joudu missään vaiheessa kohtaamaan todellista itseään. Voi aina laittaa oman kelpaamattomuutensa sellaisten tekijöiden syiksi, joihin itse ei voi juurikaan vaikuttaa: pituus, ulkonäkö, mittava varallisuus. Ei tarvitse miettiä omaa luonnettaan, käytöstään ja omia arvojaan, joiden perusteella valitsee kumppaninsa; ei sosiaalisen median toimintaperiaatteita tai sattumaa. Aina voi syyttää pinnallisia naisia/miehiä.
Oletko käynyt treffeillä lyhyen ja ruman miehen kanssa, siis oikeasti ruman, ei tavallisen, joka ei vaan ole komea?
Olen eri henkilö kuin tuo, jolta kysyt, mutta itse en oikein tiedä, millaisia ovat nämä "rumat" ihmiset joista keskusteluissa puhutaan. Itse näen deittimielessä ihmiset joko kiinnostavan tai epäkiinnostavan näköisinä, ja muutenkin jos ajattelen kaikkia näkemiäni ihmisiä, ei oikein tule mieleen ketään, jota pitäisin rumana. Mitä se edes tarkoittaa? Sellainen ihminen, joka ei sytytä seksuaalisesti, ei ole välttämättä ruma, vaan jopa hyvännäköinen voi olla sytyttämättä.
Itse olen lähtenyt treffeille vain sellaisten kanssa, jotka ovat vaikuttaneet kiinnostavilta. Harvemmin kukaan kai lähtee treffeille sellaisen kanssa, jonka ulkonäkö ei miellytä ollenkaan, joten sikäli kysymyksesi oli outo.
Kyllä lyhyet miehet voivat useinkin sytyttää. Mutta määritelkää nyt, mitä tuo ruma tarkoittaa? Tottakai sitä todennäköisemmin sytyttää, mitä paremmalta näyttää, mutta ollakseen hyvännäköinen ei tarvitse olla komea. Ihmisen koko olemus, johon persoona heijastuu, tyyli, elekieli, ilmeet, miten huolehtii ulkonäöstään, karisma... tällaiset asiat vaikuttavat siihen, kuinka hyvännäköinen ihminen on. Komeilla piirteillä voi olla tylsännäköinen ja tavispiirteillä voi olla hyvännäköinen. Kokonaisuus ratkaisee. Mutta mitä nyt on tässä ihmisten pariutumiskäyttäytymistä nähnyt, niin aika tylsännäköiset miehet käyvät treffeillä ja päätyvät jopa parisuhteisiin. Että ihan hirveän mahdottomia ei tunnuta vaativan.
Tuossa on yksi kuva, jossa esimerkki erittäin komeasta, tavallisen näköisestä ja rumasta miehestä:
ton chadin kiertäisin kaukaa, epämielyttävän näköinen.
friend taas vaikuttaa suloiselta ja kiinnostuisin hänestä.
creep on jo heti eri ikäluokkaa, varmaan tarkoituksella valittu jotta erottuu muista, mutta on hänenkin kasvoissaan mielyttäviä piirteitä. mieluummin siis valkkaisin hänet kun sen chadin.
On eri asia, mistä haluaisit kiinnostua, kuin se, mistä kiinnostuisit. Et valkkaisi ikinä creepyä chadin yli, jos sinulla olisi chadiin mahdollisuus.
Jos olisi vaihtoehtona vain nuo kuvissa olleet chad ja creep, en todellakaan valkkaisi chadia. Onko se kuvan chad sinusta siis ihan rehellisesti sanottuna huippukomea? Kun mä en näe häntä niin.
Havaintoja profiili vs. todellisuus:
- urheilullinen = 2 krt kuussa padelia tyttöjen kanssa
- saliharrastus = 3 v sitten maksettu 2kk pt:lle. sen jälkeen hiljaisempaa
- viini ja hyvä ruoka = humppakuutio viikonloppuna, arkena sivityneestä "pari lasia" illassa
- Huumorintaju must = miehellä siis. itsellä ei löydy
- En jaksa pelejä = niinpä. Aliaksen säännöt on jo haastavat, vaikeammista puhumattakaan
- mihin lähdetään matkalle = Espanjaan vetämään halpaa valkkaria
- ulkoilmaharrastukset = viime kesänä paiston munakoison nuotiolla kaverin mökillä
Oisko tossa alkuun. lisääkin löytyy
Vierailija kirjoitti:
- viini ja hyvä ruoka = humppakuutio viikonloppuna, arkena sivityneestä "pari lasia" illassa
- En jaksa pelejä = niinpä. Aliaksen säännöt on jo haastavat, vaikeammista puhumattakaan
- ulkoilmaharrastukset = viime kesänä paiston munakoison nuotiolla kaverin mökillä
Hitto, kun kontulalaisetkin ovat oppineet brändäämään itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Mua jaksaa aina ihmetyttää se, miten sysipaskoja kuvia naisilla on Tinder-profiileissaan. Naiset, te tiedätte, että miehet ovat visuaalisia olentoja. Miksi siis laitatte sinne kuvia, jotka ovat epätarkkoja? Älkää ikinä laittako kymmentä täsmälleen samasta kuvakulmasta otettua duckfaceselfietä! Sellaisesta tulee aina creepy vaikutelma.
Kuvien pitää olla teräviä ja ilman filttereitä otettuja. Pitää olla yksi kasvokuva, yksi hymykuva, pitää olla myös yksi kokovartalokuva. Älkää peitelkö pulleutta laittamalla vain tarkasti rajattuja kasvokuvia. Ette te pysty sitä pulleutta livetreffeillä salaamaan kuitenkaan. Jotkut tykkäävät chubbymmistä naisista, joten laittakaa vain se kokovartalokuva: tällainen minä olen.
Yleisesti ottaen, älkää laittako ryhmäkuvia. Jos sellainen on pakko laittaa, blurratkaa ne muut ihmiset, niin ei tarvitse arvailla, kuka niistä kymmenestä tytöstä olet. Erilaisia vaatteita voi olla sen verran, että jossain kuvassa olet arkisemmissa vaatteissa, ja sitten voi olla kesämekkokuva. Ja se hymy! Normaali ihminen on iloinen ja suhtautuu elämään optimistisesti vaikkei parisuhdetta juuri sillä hetkellä olisikaan. Antakaa hymyn näkyä kuvissa!
Neutraali pose jossain arkisessa ympäristössäsi on paljon parempi kuin jostain Balin tai Dubain matkalta otettu lomakuva. Niiden kuvien on tarkoitus esitellä sua, ei olla jokin hemmetin matkailumainos.
Jos harrastuksesi ovat viini, jooga ja matkailu, niitä ei kannata edes mainita. Älä sano harrastavasi ruuanlaittoa tai leipomista, jos oikeasti syöt valmissalaatteja ja mikroaterioita. Lapset ja lemmikit tulee mainita. Samoin se, haluaako lapsia tulevaisuudessa.
Terv. Ykä-mies
Tuon hymy olisi tärkeä myös miehille olla kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä oot varmaan ratkiriemukasta treffiseuraa.
Avaatko vähän lisää, en ihan saanut kiinni vielä ajatuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat juuri sellaiselta negatiiviselta ja nuivalta naisten halveksijalta, joita on treffipalstat täynnä ihmettelemässä, miksi kukaan ei tartu tällaiseen kultakimpaleeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat juuri sellaiselta negatiiviselta ja nuivalta naisten halveksijalta, joita on treffipalstat täynnä ihmettelemässä, miksi kukaan ei tartu tällaiseen kultakimpaleeseen.
En kuvittele löytäväni tinderistä yhtään mitään, kunhan huvitan siellä muuten itseäni. Aloituksessa kysyttiin näkemyksiä naisten profiileista joka melko subjektiivinen näkemys.
Ei niin kovin yllättäen tästäkin voi näköjään olla "väärä" mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. Ykä-mies
Tuon hymy olisi tärkeä myös miehille olla kuvissa.
Saattaa tuntua siltä, mutta mätsit voivat jopa vähentyä hymykuvien takia. Monestakin syystä.
Eikö ole juuri hyvä, että ihmiset hakee seuraa aidosti ja omina itseinään? Brändääjät löytää brändääjät, luksushaukat löytää luksushaukat ja homssuiset metsien miehet ja naiset toisensa? Jne. Mitä erilaisempia profiileja sen parempi.
Luin ketjun läpi ja sen perusteella en edes ole nainen. :D En harrasta matkustelua ja olen absolutisti. Pari kertaa tullut viime vuosina ulkomailla käytyä, kävin katsomassa haluamani konsertin Saksassa ja tulin kotiin. En viehäty lihaksista tai isoista leukaperistä, mieluiten mies saisi olla lyhyemmänpuoleinen. Viimeksi kiinnostuin 159 cm pitkästä ulkomaalaistaustaisesta opiskelijasta, mutta ikävä kyllä hän ghostasi minut. Silmälasit sopivat monelle ja näyttävät hyviltä. Suosikkinäyttelijäni oli aiemmin hyvännäköinen kun oli hoikka ja hoikat kädet, nyt treenannut itseään roolia varten ja ei sytytä enää kun on niin lihaksikas.
Mutta toisaalta - enpä ole itsekään mikään enää 20-vuotias huippuunsa treenattu salikissa, niin mikäpä minä olen sanomaan. Tinderissä en aikaani kuluta vaan käyn konserteissa ja hoidan hevostani ja kissaani. En etsi parisuhdetta tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa jälkimmäisissä kaikki on miellyttävän näköisiä, niin miehet kuin naisetkin! Tarkennus: etenkin kaikki jotka hymyilevät. Ne jotka ei hymyile, näyttäisi paremmilta hymyilevinä.
Joku nainen saa vielä niistä sub5 miehistä hyvä miehen, se joku et vain ole sinä. ;)
Tylsiä ovat valtaosin.
Olin Tinderissä edellisen kerran 2018, ja pakko antaa kiitosta naisille siitä että nykyään ei isossa osassa naisten profiileja enää lue sitä ÄO65 lausetta "tykkään viinistä ja matkustelusta".
Vierailija kirjoitti:
Tylsiä ovat valtaosin.
Olin Tinderissä edellisen kerran 2018, ja pakko antaa kiitosta naisille siitä että nykyään ei isossa osassa naisten profiileja enää lue sitä ÄO65 lausetta "tykkään viinistä ja matkustelusta".
Tuohan on miestenkin profiilien vakiokamaa. Onko miesten viiniharrastus ja matkustelu susta yhtä laimee juttu? Musta on ihan hyvä kertoa jos viinit ja matkustelu on intressien kärjessä. Tiedänpä skipata.
Vierailija kirjoitti:
Terv. Ykä-mies
Miksi ei kannata mainita noita harrastuksia? Jos kerran harrastaa viiniä, joogaa ja matkailua, niin eikös juuri ne kannata mainita, jotta samanhenkiset voivat kiinnostua ja ne swaipata vasemmalle, jotka eivät missään tapauksessa halua naista, joka noita harrastaa?
Muut vinkkisi olivat sinänsä ihan hyviä, joskin minusta on ihan ok laittaa itsestään lomakuva.
Tylsiä ovat pääosin. Monilla ei tekstiä ollenkaan tai korkeintaan yksi lause tai muutama emoji. Yllättävän moni mainitsee myös sen, että on miehen tehtävä ottaa ensiksi yhteyttä. Vasuriin menee, en halua ainakaan vakavaa suhdettä näin saamattoman naisen kanssa.
Taidan jättää näillä spekseillä koko treffailun väliin. En ikinä edes ota selfieitä 😂, saati että niitä olisi eri ilmeillä, eri posetuksilla, eri vaatteilla, eri ympäristöissä yms. yms.