Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut mieheen jonka aiemmat parisuhteen päättymiset

Vierailija
14.05.2023 |

On joutuneet aina naisesta, kuulemma? Yli 40v ja hänen parisuhdetausta hyvin rikkonainen.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen mennyt ei kuulu kumppanille!

Miksi ei kuuluisi? Salailu kertoo vain siitä että on asioita jotka eivät kestä päivänvaloa.

CV on tärkeää tietoa myös ihmissuhteissa.

Ymmärtääksesi nykyisyyttä on tunnettava historia.

Vierailija
42/80 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pettänyt aiemmin suhteissaan niin pettää jatkossakin. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kuuluu. Ei kai sitä nyt laput silmillä kukaan suhteeseen mene.

Vierailija
44/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteihin suhtaudun aina vältellen.

Vierailija
46/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot seuraava, jota se syyttää erostaan.

Vierailija
47/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekritiikin puute viittaa persoonallisuushäiriöön.

Vierailija
48/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muutakin haitallista käytöstä. Outoa että tuo on sinusta pahin. Mä pidän pahempana esimerkiksi taloudellista ja emotionaalista epävakautta, riippuvuuksia ja väkivaltaisuutta.

Mulle seksi ei ole niin olennaista, voisin hyvin olla avoimessa suhteessa.

Taloudellinen kiristäminen johtaa siihen, ettei sulla kohta ole pennin hyrrää ja asuntosikin on pantattu tyypin velkoihin.

Vierailija
49/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa selvää äijästä. Ihan riittää kun testaat, miten se suhtautuu pettymyksiin tai siihen, ettei ole sun elämän keskipiste. Peru tapaaminen viime tingassa syytä kertomatta. Miten reagoi?

Kiukutteleeko asiakaspalvelijoille, etuileeko jonossa, meneekö itse ensin ovesta vai onko korostetun lipevä ja ylikohtelias.

Vierailija
50/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muutakin haitallista käytöstä. Outoa että tuo on sinusta pahin. Mä pidän pahempana esimerkiksi taloudellista ja emotionaalista epävakautta, riippuvuuksia ja väkivaltaisuutta.

Mulle seksi ei ole niin olennaista, voisin hyvin olla avoimessa suhteessa.

Taloudellinen kiristäminen johtaa siihen, ettei sulla kohta ole pennin hyrrää ja asuntosikin on pantattu tyypin velkoihin.

Niin, taloudellisesta pettämisestä tulee useimmiten pidempikestoinen haitta.

Vierailija
51/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaako nimi M:llä?

Kyllä.

Minun tuntemani M:llä alkava ei ole tasapainoinen eikä kykeneväinen menemään itseensä. En aloittaisi suhdetta hänen kanssaan. Pettämisistä tai taloudellisesta hyvåksikäytöstä en tiedä.

Hmm. Tämä on kontrolliin taipuvainen. Alussa toki antaa hyvinkin empaattisen vaikutelman. Mutta vähän sellainen että tänään on tätä mieltä, huomenna päinvastaista, seuraavana ei ota kantaa jne.

Välillä on despootti, välillä masentuneen oloinen ja sulkeutunut. Työnsä hoitaa ilmeisen hyvin, mikä tässä paketissa kokonaisuus huomioon ottaen erityisesti hämää.

Tämä myös vaihtaa mielipidettä usein, vannoo milloin minkäkin nimeen. Impulsiivinen. Omasta mielestään luultavasti kiltti ja empaattinen, todellisuudessa itsekäs ja ilkeä, lähinnä silloin, jos sanomisiaan tai tekemisiään yhtään kyseenalaistaa (syystä). Kavereita ei juuri ole. Salaileva.

Kuulostaa tutulta. Tämä on välillä konservatiivi, välillä liberaali. Kuitenkaan ei salli samanlaista puolen vaihtamista muille: nämä ovat tällöin opportunisteja.

Toisaalta tarkka maineestaan, toisaalta todella ajattelematon sen suhteen, mitä asioita paljastaa itsestään, kenelle ja miten.

Tällä paljon tuttuja ja hyvät verkostot. Ystäviä vähän. Poikkeuksellisen läheiset suhteet lapsuuden perheeseen, erit. äitiin.

Ap

Kuulostaa niin tutulta, että ihan pahaa tekee. Minä olin tuollaisen kanssa hetken aikaa, kunnes ymmärsin että kyseessä on narsisti. Aivan samanlaista mielen vaihtamista ja paljon tuttuja, mutta ei oikeasti kuin ehkä yksi ystävä. Läheiset välit äitiin, kyllä, mutta ne myös erittäin toksiset. Ja mitä tuohon tekee työnsä hyvin aspektiin kuuluu, olen kuullut työkavereiltaan, että ko. henkilö ei ole ollenkaan luotettava. Minun neuvoni on, JUOKSE. Kyseessä on narsisti. Se piti vielä kysymäni, onko hänellä lapsia?

Yksi alakouluikäinen lspsi. Vuoroviikkoasuu isällään.

Ap

Vierailija
52/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu, kyllähän naiset haluavat, että mies menee suhteeseen laput silmillä.

Toivottavasti tämä mies ainakin osaa valehdelle kuten nainen.

Vierailija
53/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Minun tuntemani M:llä alkava ei ole tasapainoinen eikä kykeneväinen menemään itseensä. En aloittaisi suhdetta hänen kanssaan. Pettämisistä tai taloudellisesta hyvåksikäytöstä en tiedä.

Hmm. Tämä on kontrolliin taipuvainen. Alussa toki antaa hyvinkin empaattisen vaikutelman. Mutta vähän sellainen että tänään on tätä mieltä, huomenna päinvastaista, seuraavana ei ota kantaa jne.

Välillä on despootti, välillä masentuneen oloinen ja sulkeutunut. Työnsä hoitaa ilmeisen hyvin, mikä tässä paketissa kokonaisuus huomioon ottaen erityisesti hämää.

Tämä myös vaihtaa mielipidettä usein, vannoo milloin minkäkin nimeen. Impulsiivinen. Omasta mielestään luultavasti kiltti ja empaattinen, todellisuudessa itsekäs ja ilkeä, lähinnä silloin, jos sanomisiaan tai tekemisiään yhtään kyseenalaistaa (syystä). Kavereita ei juuri ole. Salaileva.

Kuulostaa tutulta. Tämä on välillä konservatiivi, välillä liberaali. Kuitenkaan ei salli samanlaista puolen vaihtamista muille: nämä ovat tällöin opportunisteja.

Toisaalta tarkka maineestaan, toisaalta todella ajattelematon sen suhteen, mitä asioita paljastaa itsestään, kenelle ja miten.

Tällä paljon tuttuja ja hyvät verkostot. Ystäviä vähän. Poikkeuksellisen läheiset suhteet lapsuuden perheeseen, erit. äitiin.

Ap

Kuulostaa niin tutulta, että ihan pahaa tekee. Minä olin tuollaisen kanssa hetken aikaa, kunnes ymmärsin että kyseessä on narsisti. Aivan samanlaista mielen vaihtamista ja paljon tuttuja, mutta ei oikeasti kuin ehkä yksi ystävä. Läheiset välit äitiin, kyllä, mutta ne myös erittäin toksiset. Ja mitä tuohon tekee työnsä hyvin aspektiin kuuluu, olen kuullut työkavereiltaan, että ko. henkilö ei ole ollenkaan luotettava. Minun neuvoni on, JUOKSE. Kyseessä on narsisti. Se piti vielä kysymäni, onko hänellä lapsia?

Ap

Koska tuo tyyppi kuulostaa niin narsistilta, en voi muuta kuin olla pahoillani lapsen puolesta. Ota sinä kuitenkin jalat allesi ja etsi itsellesi luotettavaa seuraa. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
54/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset haluavat samaa asiaa? Miten ilmenee?

Vierailija
55/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Ap

Ap

Koska tuo tyyppi kuulostaa niin narsistilta, en voi muuta kuin olla pahoillani lapsen puolesta. Ota sinä kuitenkin jalat allesi ja etsi itsellesi luotettavaa seuraa. Kaikkea hyvää sinulle!

Lapsi joutuu elämään jatkuvasti vaihtuvien uusperhe- ja isukin parisuhdekokeilukuvioiden keskellä. Lisäksi erilaista s*ksivälineistöä näyttää jatkuvasti lojuvan asunnossa lapsen näkyvillä ja ulottuvilla.

Mainittakoon vielä että minä olen hiljattain katkaissut suhteeni tähän ihmiseen ja nyt hänellä on ainakin yksi uusi uhri, jolla ilmeisesti lapsi/lapsia. Tyypiltä kesti reilu kuukausi saada hänet koukkuun. Hyvä puoli tässä on se että henkilö on nyt lopettanut minun solvaamiseni, jota kesti reilun kuukauden ajan.

Ap

Vierailija
56/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun epäilyksin.

Vierailija
57/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset haluavat samaa asiaa? Miten ilmenee?

Mistäpä nainen ei valehtelisi menneisyytensä suhteen.

Vierailija
58/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ollut paskoja akkoja viimeiset kaksi ennen minua. Heitä olisi kolme, mutta mies oli nuori kun ekan vaimon tapasi vain 15-vuotiana. Joten sen voi antaa jo anteeksi ja sitäpaitsi hän (eka) on miellyttävä ja hänellä on miellyttävä aikuinen poika. Ne kaksi muuta. Toka oli hirviö, mieheni mukaan. Alistava ja paha. Siitä avioliitosta oli lähdettävä, mutta siitä syntyikin kaksi itsekästä lasta, poikia. Kolmas oli nopea ulosotto edellisestä ja hänetkin joku aikaisempi mies oli jättänyt vaikean luonteensa takia. Siitäkin hullusta naisesta mies pääsi eroon kun tapasi minut. Kaikki edelliset liitot olivat suht lyhyitä. Noin kahdeksan vuotisia. Me olemme olleet yhdessä iät ja ajat ja ollaan loppuun asti. Ollaan sielunkumppaneita ja kaikki asiat toimii ilman sen kummempaa rähinää, aivan alusta asti. Mutta aina löytyy paratiisista se ilkeä kyy, joka meidän tapauksessa on siskot, molempien.

Vierailija
59/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ns. menestynyt, korkeasti koulutettu ja ulkonäkökin Ok. Parisuhteet vain jostain syystä ei kuulu osaamisalueeseen.

Ap

Hah. Onko nimikirjaimet JM? Pidä varasi.

Ei ole.

Eikös ollutkaan Juha Mieto!

Vierailija
60/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän