Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut mieheen jonka aiemmat parisuhteen päättymiset

Vierailija
14.05.2023 |

On joutuneet aina naisesta, kuulemma? Yli 40v ja hänen parisuhdetausta hyvin rikkonainen.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen ketju. Ei voi muuta sanoa.

Vierailija
62/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka narsisteja on vain 2 prossaa väestä niin silti jotkut naiset väittää että kaikki exät oli narsisteja. Ehkä heidän kannattaisi alkaa lottoamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaako nimi M:llä?

Kyllä.

Minun tuntemani M:llä alkava ei ole tasapainoinen eikä kykeneväinen menemään itseensä. En aloittaisi suhdetta hänen kanssaan. Pettämisistä tai taloudellisesta hyvåksikäytöstä en tiedä.

Hmm. Tämä on kontrolliin taipuvainen. Alussa toki antaa hyvinkin empaattisen vaikutelman. Mutta vähän sellainen että tänään on tätä mieltä, huomenna päinvastaista, seuraavana ei ota kantaa jne.

Välillä on despootti, välillä masentuneen oloinen ja sulkeutunut. Työnsä hoitaa ilmeisen hyvin, mikä tässä paketissa kokonaisuus huomioon ottaen erityisesti hämää.

Tämä myös vaihtaa mielipidettä usein, vannoo milloin minkäkin nimeen. Impulsiivinen. Omasta mielestään luultavasti kiltti ja empaattinen, todellisuudessa itsekäs ja ilkeä, lähinnä silloin, jos sanomisiaan tai tekemisiään yhtään kyseenalaistaa (syystä). Kavereita ei juuri ole. Salaileva.

Kuulostaa tutulta. Tämä on välillä konservatiivi, välillä liberaali. Kuitenkaan ei salli samanlaista puolen vaihtamista muille: nämä ovat tällöin opportunisteja.

Toisaalta tarkka maineestaan, toisaalta todella ajattelematon sen suhteen, mitä asioita paljastaa itsestään, kenelle ja miten.

Tällä paljon tuttuja ja hyvät verkostot. Ystäviä vähän. Poikkeuksellisen läheiset suhteet lapsuuden perheeseen, erit. äitiin.

Ap

Kuulostaa niin tutulta, että ihan pahaa tekee. Minä olin tuollaisen kanssa hetken aikaa, kunnes ymmärsin että kyseessä on narsisti. Aivan samanlaista mielen vaihtamista ja paljon tuttuja, mutta ei oikeasti kuin ehkä yksi ystävä. Läheiset välit äitiin, kyllä, mutta ne myös erittäin toksiset. Ja mitä tuohon tekee työnsä hyvin aspektiin kuuluu, olen kuullut työkavereiltaan, että ko. henkilö ei ole ollenkaan luotettava. Minun neuvoni on, JUOKSE. Kyseessä on narsisti. Se piti vielä kysymäni, onko hänellä lapsia?

Yksi alakouluikäinen lspsi. Vuoroviikkoasuu isällään.

Ap

Koska tuo tyyppi kuulostaa niin narsistilta, en voi muuta kuin olla pahoillani lapsen puolesta. Ota sinä kuitenkin jalat allesi ja etsi itsellesi luotettavaa seuraa. Kaikkea hyvää sinulle!

Lapsi joutuu elämään jatkuvasti vaihtuvien uusperhe- ja isukin parisuhdekokeilukuvioiden keskellä. Lisäksi erilaista s*ksivälineistöä näyttää jatkuvasti lojuvan asunnossa lapsen näkyvillä ja ulottuvilla.

Mainittakoon vielä että minä olen hiljattain katkaissut suhteeni tähän ihmiseen ja nyt hänellä on ainakin yksi uusi uhri, jolla ilmeisesti lapsi/lapsia. Tyypiltä kesti reilu kuukausi saada hänet koukkuun. Hyvä puoli tässä on se että henkilö on nyt lopettanut minun solvaamiseni, jota kesti reilun kuukauden ajan.

Ap

Tuosta pitäisi tehdä lasu.

Vierailija
64/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Minun tuntemani M:llä alkava ei ole tasapainoinen eikä kykeneväinen menemään itseensä. En aloittaisi suhdetta hänen kanssaan. Pettämisistä tai taloudellisesta hyvåksikäytöstä en tiedä.

Hmm. Tämä on kontrolliin taipuvainen. Alussa toki antaa hyvinkin empaattisen vaikutelman. Mutta vähän sellainen että tänään on tätä mieltä, huomenna päinvastaista, seuraavana ei ota kantaa jne.

Välillä on despootti, välillä masentuneen oloinen ja sulkeutunut. Työnsä hoitaa ilmeisen hyvin, mikä tässä paketissa kokonaisuus huomioon ottaen erityisesti hämää.

Tämä myös vaihtaa mielipidettä usein, vannoo milloin minkäkin nimeen. Impulsiivinen. Omasta mielestään luultavasti kiltti ja empaattinen, todellisuudessa itsekäs ja ilkeä, lähinnä silloin, jos sanomisiaan tai tekemisiään yhtään kyseenalaistaa (syystä). Kavereita ei juuri ole. Salaileva.

Kuulostaa tutulta. Tämä on välillä konservatiivi, välillä liberaali. Kuitenkaan ei salli samanlaista puolen vaihtamista muille: nämä ovat tällöin opportunisteja.

Toisaalta tarkka maineestaan, toisaalta todella ajattelematon sen suhteen, mitä asioita paljastaa itsestään, kenelle ja miten.

Tällä paljon tuttuja ja hyvät verkostot. Ystäviä vähän. Poikkeuksellisen läheiset suhteet lapsuuden perheeseen, erit. äitiin.

Ap

Kuulostaa niin tutulta, että ihan pahaa tekee. Minä olin tuollaisen kanssa hetken aikaa, kunnes ymmärsin että kyseessä on narsisti. Aivan samanlaista mielen vaihtamista ja paljon tuttuja, mutta ei oikeasti kuin ehkä yksi ystävä. Läheiset välit äitiin, kyllä, mutta ne myös erittäin toksiset. Ja mitä tuohon tekee työnsä hyvin aspektiin kuuluu, olen kuullut työkavereiltaan, että ko. henkilö ei ole ollenkaan luotettava. Minun neuvoni on, JUOKSE. Kyseessä on narsisti. Se piti vielä kysymäni, onko hänellä lapsia?

Ap

Koska tuo tyyppi kuulostaa niin narsistilta, en voi muuta kuin olla pahoillani lapsen puolesta. Ota sinä kuitenkin jalat allesi ja etsi itsellesi luotettavaa seuraa. Kaikkea hyvää sinulle!

Lapsi joutuu elämään jatkuvasti vaihtuvien uusperhe- ja isukin parisuhdekokeilukuvioiden keskellä. Lisäksi erilaista s*ksivälineistöä näyttää jatkuvasti lojuvan asunnossa lapsen näkyvillä ja ulottuvilla.

Mainittakoon vielä että minä olen hiljattain katkaissut suhteeni tähän ihmiseen ja nyt hänellä on ainakin yksi uusi uhri, jolla ilmeisesti lapsi/lapsia. Tyypiltä kesti reilu kuukausi saada hänet koukkuun. Hyvä puoli tässä on se että henkilö on nyt lopettanut minun solvaamiseni, jota kesti reilun kuukauden ajan.

Ap

Huoltajuus pois vaan.

Vierailija
65/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Ap

Ap

Ap

Huoltajuus pois vaan.

Kukaan ei ikinä uskoisi tästä henkilöstä mitään negatiivista. Johtavassa asemassa ja työminä poikkeaa täysin todellisesta minästä.

Ap

Vierailija
66/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt käytös on paras tae tulevasta. Eli jos ryhdyt suhteeseen, saat pian selville, miksi se jää lyhyeksi.

Vierailija
68/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhmä pitää sellaisen ihmisen olla, joka ajattelee että kaikki on aina jonkun muun vika?

Vierailija
69/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan Ihmettelen miksi ei ole vielä sukeltanut aurajokeen,

enkä ajattelisi tuollaista tyyppiä sen enempää. Koskaan enää

Vierailija
70/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko miehet ylpeitä siitä että he jättivät naisen eikä toisinpäin.

Vierailija
71/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennyt käytös on paras tae tulevasta. Eli jos ryhdyt suhteeseen, saat pian selville, miksi se jää lyhyeksi.

Mikä idea tällä miehellä on toimia näin? Onko kaappihomo vai haluaako kostaa esim. äidilleen (sitä tiedostamatta) huijaamalla ja hyväksikäyttämällä mahdollisimman montaa naista?

Vierailija
72/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa monelta osin minun tuntemalta tyypiltä. Kuanko olette olleet yhdessä? Oletkohan minun jälkeen/aikana tullut seuraava nainen

Vierailija
73/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa monelta osin minun tuntemalta tyypiltä. Kuanko olette olleet yhdessä? Oletkohan minun jälkeen/aikana tullut seuraava nainen

On/Off-tapailusuhde viime toukokuusta lähtien. Nyt jo ohi.

Ap

Vierailija
74/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok, sitten ei ole sama 🤔

Vierailija
75/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok, sitten ei ole sama 🤔

Päätin suhteen maaliskuussa.

Ap

Vierailija
76/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
77/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lopetit suhteen ap?

Vierailija
78/80 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian ristiriitainen ja hänen seurassa tuli fyysisesti paha olo. Aluksi luulin että johtuu vain ihastumisesta, mutta ei. Paljastui lopulta hyvin ilkeäksi ihmiseksi.

Ap

Vierailija
79/80 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen fiksu mies ja vieläpä täysin oikeassa . Kannattaa kopata mukaan .

Vierailija
80/80 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian ristiriitainen ja hänen seurassa tuli fyysisesti paha olo. Aluksi luulin että johtuu vain ihastumisesta, mutta ei. Paljastui lopulta hyvin ilkeäksi ihmiseksi.

Ap

Hyvä, että tajusit niin varhaisessa vaiheessa. Itse olin vuosia tuon tyylisessä ihmissuhteessa ja niitä haavoja korjailen edelleen :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän