Norjalaiset epäilevät Ruotsin voiton olevan järjestetty. Linkki
Kommentit (2052)
Huomasitteko, että Loreenilla oli mikki valmiina päässä koko ääntenlaskemisen ajan? Hänelle oli kerrottu jo ennen kun ääntenlaskeminen alkoi, että hän voittaa. Olisiko järjestäjät pelänneet, että Liverpoolin yleisö alkaa vaatia Käärijää lavalle ja sen takia Loreen piti saada esiintymään mahdollisimman nopeasti ääntenlaskemisen jälkeen? Ei kai voittaja yleensä tiedä voittavansa? Vai tietääkö?
ohje oli muut ei anna suomelle pisteitä niin he kilttinä antaa 12. vähään kuin lohdutukseksi
En tiedä elänkö nyt vaan Suomen viisukuplassa, mutta jotenkin tuntuu että Käärijän esitys oli joukossa niin erottuva ja freesi, että sai myös Suomen ulkopuolella euroviisuista kiinnostumaan ja jopa äänestämään paljon sellaista porukkaa joka normaalisti ei viisuja seuraa. Todella iso mainehaitta Euroviisuille, että voittomahdollisuudet sabotoitiin tuomaripelillä.
Tuskin tätä yleisöä kiinnostaa seurata viisuja enää ensi vuonna. Etenkin kun ne tulevat olemaan pelkästään jotain Abba-muisteloa, joka ei kiinnosta ketään muuta kuin ruotsalaisia itseään. Siitä on oikeesti jo 50 vuotta. Keksikää te ruotsalaisetkin jo jotain uutta..
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, että Loreenilla oli mikki valmiina päässä koko ääntenlaskemisen ajan? Hänelle oli kerrottu jo ennen kun ääntenlaskeminen alkoi, että hän voittaa. Olisiko järjestäjät pelänneet, että Liverpoolin yleisö alkaa vaatia Käärijää lavalle ja sen takia Loreen piti saada esiintymään mahdollisimman nopeasti ääntenlaskemisen jälkeen? Ei kai voittaja yleensä tiedä voittavansa? Vai tietääkö?
sama mikki sen takkujen alla koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Loreenin mikki oli koko ajan teipattu siihen kun muuten se olisi kannabispäissään unohtanut sen kahdessa minuutissa jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä välttämättä tarvitse olla edes järjestetty, boomerituomarit vain halusivat Abba-bileet.
Tämä. Miksi muuten Abbaa olisi promottu Viisuissa?
totta ensivuonna vastahan ne 50-v on, miksei nyt juhlittu Anne-Marie Davidia
Finaalissa juontajat istuivat jatkuvasti Loreenin pöydässä haastattelemassa häntä. Miksi muita kilpailijoita ei haastateltu. Miksi tuota Ruotsia pitää näissä kisoissa koko ajan suosia ja olla nostamassa esiin.
Varmaan raadeillekin annettu yhdeksi ohjeeksi: "Muistakaa sitten äänestää Ruotsia"
Ruotsi pitäisi potkia ulos näistä kisoista ja antaa muun Euroopan kisailla tasavertaisesti
Sama täällä! Jos Loreen olisi voittanut raati- JA yleisöänillä, niin harmittaisi, mutta olisi isot bileet käynnissä kakkossijan takia. Nyt ketuttaa ja aion boikotoida Euroviisuja. En tule seuraaman tai tuhlaamaan rahoja äänestämiseen tulevaisuudessa. Euroviisuja ei selkeästi tehdä yleisölle, joten antaa olla - seuratkoon he, joille tuota show'ta tehdään.
Se Mari Pudas on aina on ollut tuollainen. Häärinyt myös mukana Suomen viisukarsinnoissa. Naamasta näkee kilometrien päähän, millainen henkilö on kyseessä. Itse kiertäisin kaukaa. Mielenkiinnolla odotan uhriutuvaa kirjoitelmaa saamastaan vihapostista tuon tämän päiväisen kommentin jälkeen. Pelle mikä pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/d276dbcf-79ef-4d12-9971-37114445317d
Miksi Suomi edelleen nuolee ruotsin anusta?Onko Mari Pudaskin lahjottu?
Pudas on 🤮. Hänellä ei ole omia mielipiteitä vaan jutut ovat aina yleisesti negatiivisia.
Eli opportunisti. Mielipiteet vaihtuu sitä mukaa, mikä häntä eniten sillä hetkellä jollain tapaa hyödyttää. Muutenkin ärsyttävän oloinen.
Oliko tämä Mari juurikin se, joka keskeytti Robinin kesken haastattelun ja lähti haastattelemaan Marinia? Vaikka paikalle olisi tullut kuningas veto oli törkeä. Itse ainakin olisin halunnut kuulla mitä hänellä ol sanottava.
on, ja kyselee missä sun lapsi on.....
Vierailija kirjoitti:
En tiedä elänkö nyt vaan Suomen viisukuplassa, mutta jotenkin tuntuu että Käärijän esitys oli joukossa niin erottuva ja freesi, että sai myös Suomen ulkopuolella euroviisuista kiinnostumaan ja jopa äänestämään paljon sellaista porukkaa joka normaalisti ei viisuja seuraa. Todella iso mainehaitta Euroviisuille, että voittomahdollisuudet sabotoitiin tuomaripelillä.
Tuskin tätä yleisöä kiinnostaa seurata viisuja enää ensi vuonna. Etenkin kun ne tulevat olemaan pelkästään jotain Abba-muisteloa, joka ei kiinnosta ketään muuta kuin ruotsalaisia itseään. Siitä on oikeesti jo 50 vuotta. Keksikää te ruotsalaisetkin jo jotain uutta..
Itse uskon siihen, että Euroviisuille löytyy miljoonia katsojia myös ensi vuonna tästä(kin) sopasta huolimatta. Näistä kisoista on tainnut muodostua jo perinne aika monelle ihmiselle.
Mutta tuosta olen kyllä ihan tismalleen samaa mieltä sinun kanssa, että nuo Abba-muistelot voisi jo pikkuhiljaa kuopata. :D Mua ei kiinnostaisi muistella Abbaa enää yhtään, mutta kun olen joka vuosi katsonut Euroviisut, niin katson varmaan myös ensi vuonna tästä kaikesta huolimatta... Niin siis jos vaan pysyn hereillä loppuun asti kun ruotsalaiset mainostaa niiden hyvää viiskytluvun bändiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti löytyy katsojia, mutta tällä tyylillä väitän Euroviisujen tekevän hidasta kuolemaa. Norjalaiset, suomalaiset ja enemmän tai vähemmän koko Eurooppa on raivoissaan. Ainoastaan Ruotsi on iloinen ja puolustaa voittoaan - ja jonkin verran sielläkin ilmaistaa, että Eurooppa ei välttämättä tykkää Ruotsin asemasta opettajan suosikkina. Ruotsihan voitti jälleen (!!!) raatien äänillä.
En minä ainakaan jaksa seurata, että mitäs artistia nämä "ammattiraadit" yrittää lobata tavalliselle kuuntelijalle. Yhä räikeämmäksi vain mennyt vuosien aikana tämä touhu...
Itse uskon siihen, että Euroviisuille löytyy miljoonia katsojia myös ensi vuonna tästä(kin) sopasta huolimatta. Näistä kisoista on tainnut muodostua jo perinne aika monelle ihmiselle.
Mutta tuosta olen kyllä ihan tismalleen samaa mieltä sinun kanssa, että nuo Abba-muistelot voisi jo pikkuhiljaa kuopata. :D Mua ei kiinnostaisi muistella Abbaa enää yhtään, mutta kun olen joka vuosi katsonut Euroviisut, niin katson varmaan myös ensi vuonna tästä kaikesta huolimatta... Niin siis jos vaan pysyn hereillä loppuun asti kun ruotsalaiset mainostaa niiden hyvää viiskytluvun bändiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti löytyy katsojia, mutta tällä tyylillä väitän Euroviisujen tekevän hidasta kuolemaa. Norjalaiset, suomalaiset ja enemmän tai vähemmän koko Eurooppa on raivoissaan. Ainoastaan Ruotsi on iloinen ja puolustaa voittoaan - ja jonkin verran sielläkin ilmaistaa, että Eurooppa ei välttämättä tykkää Ruotsin asemasta opettajan suosikkina. Ruotsihan voitti jälleen (!!!) raatien äänillä.
En minä ainakaan jaksa seurata, että mitäs artistia nämä "ammattiraadit" yrittää lobata tavalliselle kuuntelijalle. Yhä räikeämmäksi vain mennyt vuosien aikana tämä touhu...
Minä aion rummuttaa koko vuoden tätä euroviisujen maksettua ""raatia". Lykkään kaikki kansainväliset kommenttipalstat täyteen tästä huijauksesta,
ja jatkuu koko seuraavien ruotsille huijattujen viisujen ajan,
Käärijä oli ylivoimainen voittaja, ikinä en unohda enkä anna anteeksi ruotsin korruptioviisuille ja tälle tökerölle läpinäkyvälle huijaukselle,
toivottavasti maat jättävät ensi vuoden euroviisut väliin kokonaan, nuo raadit ovat ihan yhtä ruotsin omistamia ja maksamia kuin tänäkin vuonna, joten ruotsi tulee aina olemaan sijoilla 1 - 3
Vierailija kirjoitti:
ohje oli muut ei anna suomelle pisteitä niin he kilttinä antaa 12. vähään kuin lohdutukseksi
Ruotsalaisten ohje. Käärijää voi äänestää, muttei Norjan edustajaa. Käärijä ei voita ammattiraateja..
Vierailija kirjoitti:
"Ensi vuonna tullee 50 vuotta siitä kun ABBA voitti Euroviisut! Kylläpäs sattu sopivasti että Ruotsi voitti nyt, niin saadaan ens vuonna kisat sitten sinne!!!🤩🤩🤩😍😍😍😍😍
Tämä kertoo oikeastaan kaiken siitä, että noi kisat ei ole oikeastaan mittään muuta kuin politiikkaa."
Miten ihmistä viedään kuin pässiä narusta ihan joka vithhun asiassa. Esim. Viime vuoden euroviisu kappale voitti siksi koska solidaarisuus.
AIVAN KAIKKI tässä maailmassa on yhtä suurta näytelmää korruptioiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tuskin normaalisti olisin tutustunut Käärijän musiikkiin ja todennut, että tämähän on oikeasti lahjakas ja hauska artisti. Abbaa olen aiemmin kuunnellut, mutta nyt meni Ruotsin suhmuroinnin vuoksi maku niin Abbaan kuin Loreeniin. Ei ketään kiinnosta joku Abban voitto 50 v sitten.
Mua ärsyttää niin monella tasolla tämä, myös vedonlyöntinäkökulmasta. Mulla oli jokunen kymppi Käärijän voiton puolesta vetämässä. En suostunut veikkaamaan periaatteesta, että jäisi 2. sijalle, niin sitä vetoa en tehnyt. Niin ärsyttääpä sekin, että musta tuntuu, että rahat huijattiin. Oli summa sitten miten mitätön, mutta olihan se euron äänikin rahaa, jota vietiin miljoonia ihmisten taskuista.
"This feels amazing" *pysyy juuri ja juuri hereillä*