Pikkujoulupetetty(kö)
Kommentit (161)
Kotona elämä on suht ok, tosin omat tunteet vaihtee vuoristoradan tavoin. Välillä tuntuu ihan hyvältä, perhe on kasassa, joulua valmistellaan jne. Välillä taas nuo muistot ovat vahvoina mielessä. Naapurin mieheen minulla ei jotenkin ollut voimia ottaa yhteyttä, vaikka toisin " sovittiin" . Eilen hän kuitenkin laittoi viestin, jossa kysyi tiedänkö tilanteen nykyhetkestä. Laitoin hänelle lyhyen vastauksen, että ymmärtääkseni heidän viestittelynsä jne. on ohi, kun mieheni halusi päättää jutun. Siihen mies vastasi, että epäilee vaimon tarinaa, jonka mukaan hän ei ole kiinnostunut miehestäni, mutta mieheni piirittää häntä. Vastasin tähän, että minulla on eri kuva tilanteesta ja että olen väsynyt miettimään koko juttua ja toivotin hyvää joulua. Tähän ei sitten vastausta tullut. En halunnut suututtaa häntä, mutta ilmeisesti näin tein tahtomattani. Jotenkin vaan olo on hieman itsekäs, eli tässä omassa tilanteessa on riittävästi selviteltävää, ettei ole voimia heidän tilanteensa selvittelyyn, vaikka jotenkin tuntuukin, että olisi hänelle vähän enemmän velkaa.
Uteliaimmille lukijoille kerrottakoon, että naapurien talo oli sunnuntain lehdessä myynnissä. Meillä miehen kanssa elo jatkuu melko lailla samaan malliin kuin ennen pikku-jouluja, tosin luottamusta vielä haetaan, jos miehellä baarireissuja tulee. Eli sellainen päätös oli tällä tarinalla.
alkavan pikkujoulukauden kunniaksi taas.
Meillä on jo hälytysjärjestelmät asennettu suksivaraston ja pihan roskakatoksen oviin.
ja tulee taas suksivarastoille käyttöö!
Siis se missä se jonkun kaveri kyseli niistä jostain K-ryhmän pikkujouluista ja oli jotain tärkeetä ilmoitettavaa. En muista yhtään juttua, millä vois hakea. Nostakaa joku!
Erosko se toinen pariskunta, vai muuttiko vain? Entä ap, mitä kuuluu?
pitäkää silmällä pihavarastojanne.
Seksivarasto..eikun suksivarasto. :D
ja mä muistan tän suksivarastojutun edelleen :)
aika rientää - missä tänä vuonna?
naisille mikään ei ole näköjään pyhää
Terveisin Pikkujoulupetetty (ei varasto - vaan risteilypetetty)
Ovatko ukot hurttuuden teillä? Pitäkää silmät auki, ja varastot kiinni.
kuka tuo suksivaraston nainen on, siis se 4 lapsen äiti. Tuollainen varattujen miesten vikittelijä oli jo 16-vuotiaana :( Olen aika varma. Paikkakunta alkaa K:lla.
Kiitos nostajalle, en ollutkaan lukenut aiemmin.
Voimia sinulle.
Suosittelen muuten Kari Kiianmaan kirjaa Rakentava valinta - toimivan parisuhteen puolesta. Tilasin sen netistä, mervijamatti -sivustolta. Siinä on noita uskottomuuden syitä mm. aika hyvin selitetty; vika ei ole petetyssä, vaan pettäjän omassa kriisissä jne.