Ajatteletko että henkilö jolla ei ole somea tai joka ei päivitä sitä koskaan
Kommentit (61)
Ei mulle kuulu onko joku somessa tai ei. pidän somettomia ihmisiä tavallista fiksumpina ja omast yksityisyydestaan huolehtivina ihmisinä. Harvaa oikeasti kiinnostaa toisten henkiset oksennukset somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ihmettelen niitä jotka katsovat kaikki tarinani, mutteivät itse koskaan julkaise mitään.
Valtava uteliaisuus ja tirkistelynhalu tarve.
Loppuu kaikki tirkistely kun et julkaise mitään.
Mutta miten saan myös heidät julkaisemaan?
Vierailija kirjoitti:
Kun seuraa välillä tuota somettajien elämää sivusta niin voisin kyllä todeta oman elämäni sisältävän paljon enemmän merkityksellistä sisältöä (toki jokainenhan itse asian arvottaa), mutta aikani ei ainakaan kulu puhelin kourassa ruutua tuijottaen.
Mun somettajaläheiset onneksi ovat oppineet, että mun seurassa jos kuvaat ruuan niin otat sen kuvan ja laitat puhelimen pois. Ei mitään kuvaussessioita eikä heti sen jälkeen hashtagien miettimistä. Mä huomautan jos joku räplää seurassa turhaa puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ihmettelen niitä jotka katsovat kaikki tarinani, mutteivät itse koskaan julkaise mitään.
Valtava uteliaisuus ja tirkistelynhalu tarve.
Loppuu kaikki tirkistely kun et julkaise mitään.
Mutta miten saan myös heidät julkaisemaan?
Mistä tulee tuo halusi tirkistellä heidän elämää?
Harvoin päivitän ja puolisolla ei taas ole ollut sosiaalista mediaa koskaan. Hyvää elämää eletään vaikka siitä ei kukaan tiedäkkään.
Aika harvalla on todellista elämää somessa, jopa ne likaiset tiskipöydät on sellaisia "huomio, katsokaa tänne, olen siis ihan tavallista arkea elävä ihminen" -postaukset on aina feikkiä.
Tää aloitus on ihan pöljä mutta vielä enemmän mä ihmettelen, miksi vastaajilla on niin kova tarve todistella olevansa aktiivisia ihmisiä sometilin puutteesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus on ihan pöljä mutta vielä enemmän mä ihmettelen, miksi vastaajilla on niin kova tarve todistella olevansa aktiivisia ihmisiä sometilin puutteesta huolimatta.
Miksi sä avasit tämän keskustelun, luit kommentit läpi ja vieläpä osallistuit keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
En ajattele mitään. Voi johtua monista eri syistä.
No nyt itsekin naurahdin :D Ap
Mä lähinnä laitan hupikuvia someen. Sekin ainoa sometilini on lähinnä töiden vuoksi.
Tulin juuri 3 kk.n Karibian kierrokselta ,en kuuluta sitä kenellekään,vituttaako AP???
En ylipäätään ajattele ihmisistä millaista heidän elämänsä on. Jos voin vastata ihmisille ihan yhtä hyvin facetoface kuin somessa mutta en kyllä jää miettimään sitä mitä he teki ennen tai mitä he tekee sen jälkeen kun tavattiin tai kun he olivat tehneet some postauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä avasit tämän keskustelun, luit kommentit läpi ja vieläpä osallistuit keskusteluun?
Juu, pöljiinkin avauksiin voi tulla fiksuja vastauksia. Aina voi vaikka oppia jotain. Tällä kertaa tuo oli nyt vain minun huomioni joistain vastauksista.
Ei sinänsä liity elämään. Mutta oikeasti, siis todellakin oikeasti fiksut, viisaat ihmiset eivät someen koske.
Vierailija kirjoitti:
Tulin juuri 3 kk.n Karibian kierrokselta ,en kuuluta sitä kenellekään,vituttaako AP???
Ai se, että tulit kierrokselta takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, pöljiinkin avauksiin voi tulla fiksuja vastauksia. Aina voi vaikka oppia jotain. Tällä kertaa tuo oli nyt vain minun huomioni joistain vastauksista.
Voisit itse kirjoittaa niitä fiksuja vastauksia.
Eihän kukaan enää päivitä someen tekemisiään? Se on mennyttä aikaa se.