Ajatteletko että henkilö jolla ei ole somea tai joka ei päivitä sitä koskaan
Kommentit (61)
Mietin ihan samaa juuri kun olin lomareissulla josta en kertonut kuin työpaikalla. Omat tuttavani eivät tiedä kuulumisiani tämänkään vertaa, kiinnostus 0...
Käyn paljon yksityistilaisuuksissa esim kutduvierastilsuduudet, ennakkoavajaiset tai yksityisnäytökset jne. Saan siitä ylimielistä tyydytystä etten jaa näitä asioita. Ainoastaan senhetkinen seura tietää missä olen ollut.
Aloitus on niin huonolla kieliopilla kirjoitettu, ettei aloitukseen voi vastata ollen varma, mihin vastaa.
Minulla on tili mutten päivitä sitä, harvoin edes vilkaisen sinnepäin. Minä elän itselleni enkä sometililleni. En koe tarpeelliseksi levitellä elämääni pitkin somea, en edes nimettömänä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on niin huonolla kieliopilla kirjoitettu, ettei aloitukseen voi vastata ollen varma, mihin vastaa.
Voi ei. No me jäämme kaipaamaan sinua kovin. Hyvästi
En päivitä ikinä mitää tekemisiäni someen. Se ei tarkoita, ettenkö tekisi mitään. Mulla ei vaan ole tarvetta tiedottaa muille asioitani. Läheisimmät tietää jokatapuksessa, heidän kanssaan jaan asiani. Miksi jotain puolituttuja edes kiinnostaisi lomakuvani tai muut tekemiseni? Ei muakaan kiinnosta heidän asiansa.
Sekö se sitä elämää sitten on, kun useammat tutut tuuttaavat someen päivän puuhat tyyliin, tämmöstä pullaa tein, koiran kanssa lenkillä. Olipa hyvää lounasta, koulutuksessa jne.
Mistäkö tiedän, kun en ole somessa? No siitä, kun siellä ruokailutilanteessa pitää ottaa kuva siitä lounaasta ja tehdä numero sen julkaimisesta ennenkun voi syödä. Samalla tulee esiteltyä ne eiliset pullan leivonnat ja koiran ulkoilutukset.
Että niin. Ketäpä kiinnostelee.
Vierailija kirjoitti:
Sekö se sitä elämää sitten on, kun useammat tutut tuuttaavat someen päivän puuhat tyyliin, tämmöstä pullaa tein, koiran kanssa lenkillä. Olipa hyvää lounasta, koulutuksessa jne.
Mistäkö tiedän, kun en ole somessa? No siitä, kun siellä ruokailutilanteessa pitää ottaa kuva siitä lounaasta ja tehdä numero sen julkaimisesta ennenkun voi syödä. Samalla tulee esiteltyä ne eiliset pullan leivonnat ja koiran ulkoilutukset.
Tyyliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyliin?
Näköjään kielioppiautisti päivystää
Mulla ei ole yhtään tiliä somessa, enkä postaile kuvia mihinkään.
Päivätyö, kolme pientä lasta ja omakotitaloprojekti pitää sen verran kiireisenä ettei ole aikaa raportointiin ulkomaailmalle.
Enkä sitäpaitsi edes usko että ketään tuttuani kiinnostaisi mitä olen tänään syönyt tai miltä naamani tänään näyttää.
M40
Vierailija kirjoitti:
Päivätyö, kolme pientä lasta ja omakotitaloprojekti pitää sen verran kiireisenä ettei ole aikaa raportointiin ulkomaailmalle.
Enkä sitäpaitsi edes usko että ketään tuttuani kiinnostaisi mitä olen tänään syönyt tai miltä naamani tänään näyttää.
M40
No tämä. Tekemistä riittää ja ketään ei oikeesti todellakaan kiinnosta, ja jotkut puolituttujen sun muiden randomien tykkäilyt on yhdentekeviä. Läheisten kanssa sitä elämää eletään ja jaetaan
En ole kahteen vuoteen päivittänyt sometiliä, silti välillä tuntuu että ihmiset tietää kuulumisiani tarpeeksi vaikka vain lähimmille kertoo. Liekkö tietovuotoja.
Minulla ei ole mitään sometilejä koskaan ollutkaan. Kohdallani se ehkä enemmän tarkoittaa sitä että "ei ole elämää", jos "elämää" määritellään siten että on paljon menossa, tapaa ihmisiä ja on suunnitelmia työhön, opintoihin tai harrastuksiin liittyen.
En viitsi päivittää someen, mitä ruokaa olen tehnyt, mitä liikuntaa harrastanut ja millaisia filosofisia kysymyksiä olen pohtinut tänään. Viimeksi mainittu on minusta kiinnostavaa sisältöä, mutta ei oikein sovellu someen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
M40
Mutta täällä uskot mielipiteesi olevan tärkeä ja kiinnostava? Ja ilmeisesti onkin, koska vastaan sulle😊 Mutta arvostan siis kyllä tuota asennetta, ettei oo tarvetta sometella. Oma mieheni on samanlainen ja paljon mua sosiaalisempi tosielämässä ja hyvin pidetty ihminen niin töissä kuin muualla
Vierailija kirjoitti:
Onko fleda mintissä🤤🤤🤤🤤🤤
😂 Lakka on loppu apuaaaaa saan paniikkikohtauksen
Mikä on elämää, se on suhteellista. Itsellä on tili ryhmien takia, mitään en päivitä. En ole aktiivinen seuraihminen, mutta elämässäni tapahtuu muuten kaikenlaista ja olen tyytyväinen elämääni, jonkun toisen mielestä minulla ei ole elämää. Käyn tapahtumissa, luontoretkillä, harrastan liikuntaa ja minulla on päivätyö ja lisäksi harrastusluontoinen työ, mistä saan palkkion, on lapsia ja mies, käyn auttamassa huonokuntoista sukulaista, teen myös satunnaisesti vapaaehtoistyötä. Mutta ei ole kaveriporukkaa, minkä kanssa tekisin mitään tai en käy bilettämässä. Jonkun mielestä elämä tarkoittaa sitä laajaa kaveriporukkaa ja bileitä, minulle elämä on muuta. Nykyään joidekin paikkojen ruokalistatkin vaatii, että on Facebook-tili, sillä syömässä käydään silloin tällöin, myös pizzoja. Hyvillä ravintoloilla on yleensä - ei kaikilla - kunnon nettisivut menuineen.
Itse en oikein voi vastata kun kuulun niihin joilla on tili mutten päivitä koskaan mitään. Elän iloista ja aktiivista elämää tehden asioita mistä moni olisi todella kateellinen. Esim eilen olin seuraamassa euroviisua VIP-tilaisuudessa jonne pääsee vain kutsulla ja jossa oli paikalla tunnettuja julkkiksia sekä viihdyttämässä että yleisönä. Mutta kukaan ei saa koskaan tietää muuta kuin te, ettekä tekään tiedä kuka olen, joten mitä väliä. Ap