Ajatteletko että henkilö jolla ei ole somea tai joka ei päivitä sitä koskaan
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Itse en oikein voi vastata kun kuulun niihin joilla on tili mutten päivitä koskaan mitään. Elän iloista ja aktiivista elämää tehden asioita mistä moni olisi todella kateellinen. Esim eilen olin seuraamassa euroviisua VIP-tilaisuudessa jonne pääsee vain kutsulla ja jossa oli paikalla tunnettuja julkkiksia sekä viihdyttämässä että yleisönä. Mutta kukaan ei saa koskaan tietää muuta kuin te, ettekä tekään tiedä kuka olen, joten mitä väliä. Ap
Miksi oletat, että ihmiset olisivat kateellisia VIP-tilaisuudestasi? Vaikka IL & IS tyrkyttävät julkkiksia, niin emme me kaikki ole heistä kiinnostuneita. Moni pitää heitä pelkkänä haittatekijänä. Enkä todellakaan ole somessa.
Olen mielummin löytymättä netistä. Mitä minusta ajatellaan, ei sekään kiinnosta, harvoin mitkään aprikoinnit päätyvät korviini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko fleda mintissä🤤🤤🤤🤤🤤
😂 Lakka on loppu apuaaaaa saan paniikkikohtauksen
Mä saan tuosta lakan hajusta astmakohtauksen.
Jos on suosittu sometili itsellä, on jossain määrin velvollinen viihdyttämään seuraajiaan, jos on sellaisen aloittanut ja löytänyt oman muotonsa siihen. Mutta silti sitä ei voi ottaa maailman vakavimmin. Jos tilin lopettaa, se harmittaa hetken seuraajia mutta sitten nopeasti uudet viihdyttäjät paikkaavat aukon eivätkä kohta enää muista että olisivat ikinä seuranneetkaan kyseistä henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko fleda mintissä🤤🤤🤤🤤🤤
😂 Lakka on loppu apuaaaaa saan paniikkikohtauksen
Äitii, missä meikkipussi ja puuterihuiska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en oikein voi vastata kun kuulun niihin joilla on tili mutten päivitä koskaan mitään. Elän iloista ja aktiivista elämää tehden asioita mistä moni olisi todella kateellinen. Esim eilen olin seuraamassa euroviisua VIP-tilaisuudessa jonne pääsee vain kutsulla ja jossa oli paikalla tunnettuja julkkiksia sekä viihdyttämässä että yleisönä. Mutta kukaan ei saa koskaan tietää muuta kuin te, ettekä tekään tiedä kuka olen, joten mitä väliä. Ap
Miksi oletat, että ihmiset olisivat kateellisia VIP-tilaisuudestasi? Vaikka IL & IS tyrkyttävät julkkiksia, niin emme me kaikki ole heistä kiinnostuneita. Moni pitää heitä pelkkänä haittatekijänä. Enkä todellakaan ole somessa.
Älä ole lapsellinen. Kermaan pääseminen on monen haave. Et ole kaikki.
Minulla ei ole sometilejä paitsi WA.
Elän joka päivä.
Tarjoilin kakkukahvi aamulla vaimolle sänkyyn.
Tein aamupäivän töitä, olen seurustellut perheen kanssa, käymne vanhempieni luona äitien päivillä...
Miksi noita levittelisin somessa?
Faith kirjoitti:
Minulla ei ole mitään sometilejä koskaan ollutkaan. Kohdallani se ehkä enemmän tarkoittaa sitä että "ei ole elämää", jos "elämää" määritellään siten että on paljon menossa, tapaa ihmisiä ja on suunnitelmia työhön, opintoihin tai harrastuksiin liittyen.
En viitsi päivittää someen, mitä ruokaa olen tehnyt, mitä liikuntaa harrastanut ja millaisia filosofisia kysymyksiä olen pohtinut tänään. Viimeksi mainittu on minusta kiinnostavaa sisältöä, mutta ei oikein sovellu someen.
😁😁😁 ja allekirjoitiksenasi on: Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minulla ei ole sometiliä, en siis ole olemassa?
Mäkin käyn yksityistilaisuuksissa, viimeksi äitini luona lounaalla. Meitä oli siellä vain valikoitu joukko. Minä ja kaksi veljeäni! Ei ole ulkopuolisilla asiaa. Kaikki varmaan kadehtii 🤦
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Minulla ei ole mitään sometilejä koskaan ollutkaan. Kohdallani se ehkä enemmän tarkoittaa sitä että "ei ole elämää", jos "elämää" määritellään siten että on paljon menossa, tapaa ihmisiä ja on suunnitelmia työhön, opintoihin tai harrastuksiin liittyen.
En viitsi päivittää someen, mitä ruokaa olen tehnyt, mitä liikuntaa harrastanut ja millaisia filosofisia kysymyksiä olen pohtinut tänään. Viimeksi mainittu on minusta kiinnostavaa sisältöä, mutta ei oikein sovellu someen.
😁😁😁 ja allekirjoitiksenasi on: Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Burn
En tiedä, mutta ihmettelen niitä jotka katsovat kaikki tarinani, mutteivät itse koskaan julkaise mitään.
Valtava uteliaisuus ja tirkistelynhalu tarve.
Mulla ei ole koskaan ollut sometilejä. Olen nyt nippanappa 44 ja vihdoin saavuttanut iän, jossa sitä ei ihmetellä. Takavuosina asiat olivat toisin. Vanhat huonot ajat. :)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ihmettelen niitä jotka katsovat kaikki tarinani, mutteivät itse koskaan julkaise mitään.
Loppuu kaikki tirkistely kun et julkaise mitään.
Vierailija kirjoitti:
En päivitä ikinä mitää tekemisiäni someen. Se ei tarkoita, ettenkö tekisi mitään. Mulla ei vaan ole tarvetta tiedottaa muille asioitani. Läheisimmät tietää jokatapuksessa, heidän kanssaan jaan asiani. Miksi jotain puolituttuja edes kiinnostaisi lomakuvani tai muut tekemiseni? Ei muakaan kiinnosta heidän asiansa.
Miks sulla edes on jotain puolituttuja kavereina?
Vierailija kirjoitti:
Käytkö tarkistamassa aina kuka on katsonut? Nimittäin mun kaverin mielestä kaikki joilla on tili mutta eivät itse päivitä mitään, stalkkaavat toisia. Ei käsitä että moni ei avaa koko applikaatiota välttämättä edes viikottain, jopa kuukausittain.
Kun seuraa välillä tuota somettajien elämää sivusta niin voisin kyllä todeta oman elämäni sisältävän paljon enemmän merkityksellistä sisältöä (toki jokainenhan itse asian arvottaa), mutta aikani ei ainakaan kulu puhelin kourassa ruutua tuijottaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En päivitä ikinä mitää tekemisiäni someen. Se ei tarkoita, ettenkö tekisi mitään. Mulla ei vaan ole tarvetta tiedottaa muille asioitani. Läheisimmät tietää jokatapuksessa, heidän kanssaan jaan asiani. Miksi jotain puolituttuja edes kiinnostaisi lomakuvani tai muut tekemiseni? Ei muakaan kiinnosta heidän asiansa.
Miks sulla edes on jotain puolituttuja kavereina?
Poistat itse aktiivisesti kavereita? Kuinka pitkä aika näkemättä tai puhumatta yms johtaa poistoon? Vai elätkö jossain umpinaisessa yhteisössä?
Se voi olla myös turvallisuusriski. Työni puolesta