Tuleepa tän äidin lapsille lahjaton joulu
oon yh-äiti minimiäitiysrahalla ja ruuat saa ostettuu mut lahjoja ei, isommille lapsille oon sanonu et äitillä ei ole varaa lahjoihin ja pienemmät ei ymmärrä lahjoista.. Ja sit kun täällä lukee näit juttuja ko anoppi vie joulumielen nii jotenki naurattaa koska niiden lapset saa lahjoja. Ja sukulaisiltakaan niitä lahjoja ei ole tulossa. Kotia ei jouluiseksi koristella koska hintojen takia koristeet jäävät kauppaan mut jos ees jouluruuat tekee niin lapsille riittäisi se ja täysin selvä äiti.
Kommentit (166)
En tiä, kauheesti kirjoitusvirheitä, ei välimerkkejä...Tuli huono fiilis, joten jätin asian sikseen. Antoi kyllä osoitteensa ja nimensä. En tosin ole tarkastanut onko aitoja.
Tosiaan laskin sillon heti, kun tää ketju tuli, et ap saa lapsilisiäkin jo yli 1050/kk.. Lapsilisät tulee just ennen joulua, joten kyllä niistä olisi voinut muutaman lahjan ja koristeen ostaa ja muutenkin joulua laittaa. Kyllä sen verran pitää olla omat lapset etusijalla, että olisi sopinut mahdollisista laskuista asianomaisten kanssa, siis pyytänyt lisää maksuaikaa ym. Varmaan ihmiset ymmärtää ja löytyy joulumieltä! Vituttaa vaan tollaset turhasta rutisijat. Olen ite kahden vaippaikäisen yh. Oon kotihoidontuella ja vuokran + muiden pakollisten jälkeen käteen jää vajaa 600/kk. Hyvin oon pärjännyt!
mullakin on aikoinaan ollut monta ilmoitusta tuolla annetaan / lauh´joitetaan puolella sekä täällä että babylla. Mut jos pyytääkin tuotteen noutamaan tai lupaa sen toimittaa hen koht kotiin niin ei sitten ILMAINEN kelpaakkaan : (
Lahjoituksia tai pk, hinnalla on postin kautta mennyt moni itsetehty uusi vaate ja kestovaippa ja kas kummaa et ihan sama tuote löytyykin sitten huutiksesta !!!
ja jos sitten kyselee perään niin saa vain tuttuilua takaisin tai et ei sitten mahtunuktkaan et muistinkin lapsenkoon väärin tai jotain.
Niin totta.
Minä laitoin lahjoitetaan-ilmoituksen hyväkuntoisesta pinnasängystä ja tuplarattaista.
Molempiin tuli nihkeästi vastauksia, joissa kaikissa kysyttiin kuvia sähköpostiin ja vaadittiin tuomaan ne.
joka uskoi tän jutun