Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ajatusmalli taas!

Vierailija
14.05.2023 |

Lapset mummolassa ja miehen kanssa kahdestaan kotona. Mies tuo aamulla kahvit ja kukat sänkyyn, joka on luonnollisesti ok. Mutta jos taka-ajatuksena on päästä naimaan, niin meni maku tuostakin vähäisestä. Ei näin miehet!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikin saanut aamulla tuollaiset "tarjoilut" 😛 Tyydyin ottamaan miehelle videon pätkää omasta kuvasta, kun hällä oli taas kiire töihin

Omasta kivasta siis 😂

Vierailija
22/44 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Tai mökötä ja nalkuta pari viikkoa. Oppii tavoille tuo sika!

Monen päivän migreenivalitus on kanssa hyvä.

Aivan loistava. Parhaassa tapauksessa kun nyt riittävän suuren draaman kehittää tästä niin saa seuraavana äitienpäivänä olla ihan rauhassa. Hoitaa vielä pelinappulat niin, että lapset on aina isänsä haitolla niin saa aina olla rauhassa. Eipähän ole kukaan mitään vinkumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää joa haluatte eri asioita. Miksi sä sitä kattelet, mitä hyvää teidän suhteessa on vai onko tää taas sitä että miehen pitää haluta just niitä asioita kuin sinunkin?

Koita edes vähän ymmärtää sitä. Sun tapasi olla ei ole mikään yleispätevä totuus. Et voi pakottaa toista olemaan tyytyväinen ilman seksiä.

Vierailija
24/44 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo orgasmi olis ollut hyvä äitienpäivä lahja?

Voi luoja mikä tiukkapipo..

Aamiainen sänkyyn ja seksiä ihan parasta...

Nimenomaan kaveria ehkä panetti nyt vaan kunnolla ja olis halunnut seksiä se on nyt ihan normaalii what an earth

Vierailija
25/44 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Aivan loistava. Parhaassa tapauksessa kun nyt riittävän suuren draaman kehittää tästä niin saa seuraavana äitienpäivänä olla ihan rauhassa. Hoitaa vielä pelinappulat niin, että lapset on aina isänsä haitolla niin saa aina olla rauhassa. Eipähän ole kukaan mitään vinkumassa.

Itse otan satunnaiset itkupotkuraivarit ja ovien paiskomiset heti, jos näyttääkin siltä, että tuo mies haluaisi jotain seksiin liittyvää. Mollaan niin, että ei taatusti tee viikkoihin mieli tulla koskettelmaan ja näytän sen nenä pystyssä. Mikä noita äijjiä vaivaa? Jokainen päivä on äitien päivä, minun päiväni. Sitä ei mies tule sotkemaan. Ei sitten millään. Anteeksipyynnön otan vastaan tuhahtaen ja sanon, että "tajusitko mitä teit. vika oli täysin sinun".

Vierailija
26/44 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sitä sopia,että äitienpäivä on äitiyden päivä, jolloin seksi ei siihen kuulu.

Vierailija
27/44 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas! Minä haluan miestäm jokapäivä, ja jos ei kävis... niin apua hakisin.

Vierailija
28/44 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisihan sitä sopia,että äitienpäivä on äitiyden päivä, jolloin seksi ei siihen kuulu.

Sopiminen on sanahelinää. Naisena ja äitinä tiedän oikeuteni jokaisena vuoden päivänä. Se on seksitön, jos niin haluan. Jos yrittää se on raiskaussyytös miestä kohtaan edes vihjailuilla. Ettekö te urokset osaa ajatella muulla kun mulkullanne? Tuo on törkeää, alistavaa ja nurkkaanajavaa käytöstä. Katsokaa sitä MM-lätkää taliaivot ja olkaa hiljaa. 

Sopia miehen kanssa, kuka humoristi tuollaista edes viljelee. Jossain kreisikomediassakin iskisi myötähäpeä. Naisilla on tunneälyä, miehillä huonosti seisova makkara jalkovälissä.

Miksi kutsutaan seksittömässä taloudessa vesipatjaa?

Kuolleeksi mereksi.

Vierailija
29/44 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimittu.

Vuoden päästä et saa edes niitä kahveja. Mainiota.

Mä puolestani en eilen huomioinut vaimoani millään tapaa. Näin ei päässyt syntymään mitään ajatuksia, että vonkaisin seksiä.

Vierailija
30/44 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toimittu.

Mä puolestani en eilen huomioinut vaimoani millään tapaa. Näin ei päässyt syntymään mitään ajatuksia, että vonkaisin seksiä.

Minäkään en halua että vaimoni ajattelee minun suostuvan asioihin vain seksiä saadakseni. Äskettäin hän pyysi minua vaihtamaan autoonsa kesärenkaat. Kerroin mistä tunkki ja rengasavain löytyvät. Ajelee vieläkin nastoilla, mutta itsepä sakkonsa maksaa. Pääasia että ei epäile minun vonkaavan seksiä.

Eilen halusi kävelylenkille kanssani. Tarjous houkutteli, itsekin olin ajatellut samaa. Olin jo lipsauttamassa myönteisen vastauksen, mutta onneksi muistin että suostuminen aiheuttaisi vaimolle ikävän ajatuksen mahdollisesta seksin vonkauksesta, joten ilmoitin rouvalle että voi hoitaa lenkkeilynsä ihan keskenään.

Mitäpä sitä ei mies vaimonsa henkisen hyvinvoinnin eteen tekisi!

Vierailija
31/44 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toimittu.

Minäkään en halua että vaimoni ajattelee minun suostuvan asioihin vain seksiä saadakseni. Äskettäin hän pyysi minua vaihtamaan autoonsa kesärenkaat. Kerroin mistä tunkki ja rengasavain löytyvät. Ajelee vieläkin nastoilla, mutta itsepä sakkonsa maksaa. Pääasia että ei epäile minun vonkaavan seksiä.

Eilen halusi kävelylenkille kanssani. Tarjous houkutteli, itsekin olin ajatellut samaa. Olin jo lipsauttamassa myönteisen vastauksen, mutta onneksi muistin että suostuminen aiheuttaisi vaimolle ikävän ajatuksen mahdollisesta seksin vonkauksesta, joten ilmoitin rouvalle että voi hoitaa lenkkeilynsä ihan keskenään.

Edellisenä äitienpäiväna vein aamupalan sänkyyn. Tulkittiin vonkausyritykseksi. Eilen en sitten enää vienyt. Olen oppivainen yksilö, mitä sitä paskalla kun ei ole peltoakaan.

Kylpylämatkoja ym. en enää ehdottele. Siis vaimolleni.

Vierailija
32/44 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä äitienpäiväketjussa ollaan tiukasti kiinni kaksoisstadardeissa.

Kannattaa tosiaan huomioida jotta

parisuhteeseen tarvitaan kaksi vapaaehtoista

seksiin tarvitaan kaksi halukasta

Lainaus eräästä kaksoisstandardiketjusta:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5105967/kuinka-moni-katsoo-lapi-sormien…

>> Mieheni on 60 vuotias eikä seksiä ole ollut viiteen vuoteen. Itse olen halukas 48 v nainen,

>> urheilen ja pidän itseni kunnossa.

>>

>> Sanoin miehelleni että saa valita; joko erotaan tai laitetaan liitto avoimeksi.

>> Mies valitsi avoimen liiton.

>>

>> Seksielämääni on nykyään hyvää.

> Pätee nähtävästi myös sellaisiin viisi vuotta seksittöminä olleisiin suhteisiin jossa mies on halukas,

> yläpeukkujen kera. : )

> Ellei päde, niin jälleen törmäsimme kaksoisstadardiin.

Vierailija
33/44 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>> Mieheni on 60 vuotias eikä seksiä ole ollut viiteen vuoteen. Itse olen halukas 48 v nainen,

>>

>> Sanoin miehelleni että saa valita; joko erotaan tai laitetaan liitto avoimeksi.

>>

> Pätee nähtävästi myös sellaisiin viisi vuotta seksittöminä olleisiin suhteisiin jossa mies on halukas,

Seksiin tarvitaan vain naisen halu silloin kun sitä on, jos on. Mies on sika, jos edes ajattelee seksiä. Siinä todellisuus, ei kaksoisstandardi.

Vierailija
34/44 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut ruusua, enkä kahviakaan, mutta sainpa tulpaanin mukuloineen ja yhä kelpas ja tuntui hyvälle!

Samoin tänäaamuna, jo kello puol 5..aikainen tipu madon nappaa, aina vaan  uudestaan!

Vierailija
35/44 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se siis sittenkin niin, että nainen antaa ja mies saa?

On. Naisella on valta parisuhteessa. Mies on pelkkä turhake. Hyvä, että ap toit miehen katalat suunnitelmat esiin. Nyt olen itsekin varautunut ja nalkutan varmuuden vuoksi.

Voi voi sinunkin mamman kanssa. Et hetkeäkään vastustelisi, jos tulisin sixpackini kanssa ottamaan sinua takaapäin antaen sinulle huuto-orgasmeja sileällä terskallani ja suonikkalla varrellani 22cm ja ympärys 17 cm. Tiedän mitä orgasmeja siitä saisit ja olisit totaalisen voipunut nautinnosta. Lopulta kun olisit aivan loppu, niin ampuisin lastini kauuniille pakaroillesi. Veikkaan että et vaan ole koskaan kokenut kaltaistani orgasmien jakajaa. Jos miehesi ei kykene vastaavaan, niin älä koko mieskuntaa hauku. T. M57v.

Vierailija
36/44 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>>

>>

Voi voi sinunkin mamman kanssa. Et hetkeäkään vastustelisi, jos tulisin sixpackini kanssa ottamaan sinua takaapäin antaen sinulle huuto-orgasmeja sileällä terskallani ja suonikkalla varrellani 22cm ja ympärys 17 cm. Tiedän mitä orgasmeja siitä saisit ja olisit totaalisen voipunut nautinnosta. Lopulta kun olisit aivan loppu, niin ampuisin lastini kauuniille pakaroillesi. Veikkaan että et vaan ole koskaan kokenut kaltaistani orgasmien jakajaa. Jos miehesi ei kykene vastaavaan, niin älä koko mieskuntaa hauku. T. M57v.

Vierailija
37/44 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toimittu.

Edellisenä äitienpäiväna vein aamupalan sänkyyn. Tulkittiin vonkausyritykseksi. Eilen en sitten enää vienyt. Olen oppivainen yksilö, mitä sitä paskalla kun ei ole peltoakaan.

Kylpylämatkoja ym. en enää ehdottele. Siis vaimolleni.

Naiset, jopa mätisäkit, nyt kuvittelee istuvansa pankin päällä, niinhän se ei todellakaan ole. Haluton tukevoitunut nainen on 10 kertaa huonompi, kuin oma käsi ja kauniin naisen pakarat pc-näytöllä.

Vierailija
38/44 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Itse otan satunnaiset itkupotkuraivarit ja ovien paiskomiset heti, jos näyttääkin siltä, että tuo mies haluaisi jotain seksiin liittyvää. Mollaan niin, että ei taatusti tee viikkoihin mieli tulla koskettelmaan ja näytän sen nenä pystyssä. Mikä noita äijjiä vaivaa? Jokainen päivä on äitien päivä, minun päiväni. Sitä ei mies tule sotkemaan. Ei sitten millään. Anteeksipyynnön otan vastaan tuhahtaen ja sanon, että "tajusitko mitä teit. vika oli täysin sinun".

Mitä ihmettä sä höpötät sohvalla makaava lahna?

Vierailija
39/44 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Kunnon sohvalla makaava frigidi lahna, hyi helvetti.

Vierailija
40/44 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni aika ikävää jos miehen ainoa ajatus kukkien ja aamiaisen taustalla on päästä panemaan. Naiset ei todellakaan toivo seksiä äitirnpäiväksi vaan hemmottelua jne.

Ei hyvää päivää taas. Miehen ainoa ajatus on seksi vaimon kanssa, koska hän ei halua pettää tätä. Kyllä maailma on antavia pilluja täynnä, mutta kun se olisi kiva tehdä vaimon kanssa, eikä pettää häntä. Naiset nyt sortuu aina pettämään, jos näkevät huomattavan ison ja paksun kyrvän, silloin heitä ei pitele mikään. Itse en ole mikään komistus, mutta kyrpäni on melkoisen kookas 23cm ja ympärys 17.5 cm. Kylillä tämä kyllä tiedetään ja aina olisi pillua tarjolla. Huvittaa sitten miesten saunailloissa kuunnella, kuinka heidän vaimot pihtaa väljiä pillujaan. Kyllähän minä nyt sen ymmärrän, että minä kykenen heidät täyttämään, mutta huvittavaa kuitenkin. Kavereiden vaimojen pilluihin en kuitenkaan koskaan kajoa, siinä menee rajani. Aisalleni on käyttöä vaikka joka päivä eri naisen, mutta vapaan sellaisen kanssa, niin tärkeää tuo koko tuntuu naisille olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä