Onko Martina Aitolehti huippu-urheilija?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Onko Martina eronnut?
On ja ei.
Riippuu siitä puhutaanko nyt tästä päivästä vai viime viikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Martina eronnut?
On ja ei.
Riippuu siitä puhutaanko nyt tästä päivästä vai viime viikosta.
Hassua, tuli fiilis, että on eronnut ausralialaisrakkaasta. Tai jotain ryppyjä rakkaudessa. Hankkivat uuden asunnon ja lapsetkin sinne...? Kannattiko...
Vierailija kirjoitti:
Ompa hieno lukea kuinka äitienpäivänä haukutaan toista äitiä. Huoh
Meitä äitejä on monenlaisia. Joistakin äideistä voi oppia, että ei itse halua ainakaan tuota. Hyvää äitienpäivää kaikille äideille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kumpaakaan. Ei huippu eikä urheilija. Paitsi erään Eskon mielestä
Vaikka tämä Esko -Eerikäinen oletan- ei ole omasta mielestäni edusta minulle eliittiä kumppaniehdokkaiden joukossa (, vaikka eliittikumppanit olis hänet sellaiseksi rankannut) niin on, ainakin yksi asia, josta arvostan häntä. Se on se, että en muist hänen koskaan moittineen saati haukkuneen tai halveksineen ex-kumppaniaan (Marttina A:ta) vaikka luultavasti syyttä olisi saattanut olla.
Nolo se on Eskokin. Muistan sen Maria Veitolan haastattelun eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä Esko -Eerikäinen oletan- ei ole omasta mielestäni edusta minulle eliittiä kumppaniehdokkaiden joukossa (, vaikka eliittikumppanit olis hänet sellaiseksi rankannut) niin on, ainakin yksi asia, josta arvostan häntä. Se on se, että en muist hänen koskaan moittineen saati haukkuneen tai halveksineen ex-kumppaniaan (Marttina A:ta) vaikka luultavasti syyttä olisi saattanut olla.
Esko näyttää partoineen ja tatuointeineen ihan vanhalta deekulta linnakundilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko näyttää partoineen ja tatuointeineen ihan vanhalta deekulta linnakundilta.
Ja ne sen kynsilakat mitkä näyttää ihan tussilla väritetyiltä. Ei ihme jos ei naisilta lohkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole tyrkky, joka on väkisin ängennyt julkisuuteen hyppimällä sängystä sänkyyn. Jonkun venäläisen potkupalloilijan sängystähän se julkisuus taisi alkaa.
Joo, ja sitten Martinan piti saada silikonit. Sellaiset potkupallotissit niistä tuli.
Seiskan sponssaamat Turkissa asennetut tissit on. Siitä oli ihan juttusarja Seiskassa, kun Martinan tissejä asennettiin Turkin klinikalla.🤭
Pylly ok . Sillä voi pierasta naamalle.
Huippu-urheilusta puhuttaessa suoritukset tehdään yleisissä sarjoissa.
Veteraanisarjojen kisat, joihin Martinakin osallistuu, ovat harrasteurheilua.
Niinpä. - Jos itse joskus eroaisin, niin haluiaisin tässä suhteessa omata samanlaisen asenteen kuin tämä Esko.