Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde jossa mies ei suostu auttamaan missään (siis pienimmässäkään asiassa), ei halua kuunnella mitään juttujani mutta haluaa minun kyllä kuuntelevan omia juttujaan ja auttavan niissä

Vierailija
13.05.2023 |

Eihän tässä ole mitään järkeä. Jos erehdyn puolella sanallakaan sanomaan, että töissä on ollut vaikea päivä, niin tämä suuttuu ja ilmoittaa, ettei hänellä ole aikaa kuunnella valitusta. Yhtään missään ei auta tai edes auta yritä, siis ihan pienimmässäkään arkijutussa.

Omalta puoleltaan sitten kertoilee laveasti työasioitaan ja nimenomaan niiden ongelmia ja haluaa tukea, tsemppiä, neuvoja ja apua, myös ihan konkreettista (pystyn ammattini puolesta auttamaan, mutta se on minun työtäni josta minulle maksetaan; en minä suostu jatkuvasti konsultoimaan häntä ilmaiseksi). Samoin haluaa itse, että hoidan hänen puolestaan arkiasioita.

Eihän tällaisessa suhteessa ole mitään järkeä. Meillä ei ole edes mitään puhuttavaa, sillä hän suuttuu jos mistään on hänen kanssaan eri mieltä. Sanoo myös minulle tosi ilkeästi usein ja jos huomautan siitä, niin ilmoittaa että minun tunteeni eivät ole hänen vastuullaan, että hän voi sanoa mitä haluaa ja on toisen osapuolen vastuulla pitää tunteistaan huoli, eli on minun syyni jos pahoitan mieleni tai suutun tai loukkaannun.

Eihän tätä voi edes suhteeksi kutsua. Silti toinen suuttuu jos en aina vastaa hänen viesteihinsä ja tapaa kun hän haluaa (emme asu yhdessä) enkä saisi jättää häntä.,

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tiedät jo mitä sun pitää tehdä. Tuo ei ole mikään suhde, tuo on hyväksikäyttöä.

JSSAP. Mieluummin vielä tänään. Ja anna toisen suuttua, et ole velvollinen seurustelemaan idiootin kanssa.

Vierailija
2/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät mitä tehdä. Anna itsellesi hyvä kesä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaikki vapaus nykyaikana lähteä suhteesta.

Älä valita.

Vierailija
4/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut AP, olet vienyt kynnysmattoilun huippuunsa!

Oikeasti on hirveä hyväksikäyttäjä koko mies.  Tuollaiset piirteet vielä pahenevat kun tulee lisää ikää.

Vierailija
5/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero, sehän on tänä päivänä muotia. Pitkienkin parisuhteiden ja ydinperheiden paskominen on voimaantuneiden naisten keskuudessa trendaava juttu. Jätä se sika, ansaitset parempaa, jne.

Vierailija
6/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ero, sehän on tänä päivänä muotia. Pitkienkin parisuhteiden ja ydinperheiden paskominen on voimaantuneiden naisten keskuudessa trendaava juttu. Jätä se sika, ansaitset parempaa, jne.

Onko ihmisellä joku pakko olla huonossa parisuhteessa? Mikäs järki siinä on?

Vierailija
7/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut AP, olet vienyt kynnysmattoilun huippuunsa!

Oikeasti on hirveä hyväksikäyttäjä koko mies.  Tuollaiset piirteet vielä pahenevat kun tulee lisää ikää.

Tilanne luisui tuollaiseksi hiljalleen. Ja nyt olen vain havahtunut siihen, että eihän tässä ole mitään järkeä.

- ap

Vierailija
8/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei ole mikään suhde.

Ja itsekin saman jo totesit. Aika lopettaa.

Vierailija
9/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä olekaan järkeä, miksi siis olet tuossa suhteessa?

Vierailija
10/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valita.

Totta. Hän vain kaataa niin hirveän ruman syytöslistan päälleni kun haluan lopettaa suhteen, saaden minut tuntemaan että minä olen kauhea, arvoton ihminen jonka vikaa kaikki on, että ryhdyn epäilemään itseänikin. Hänessä kun ei ole mielestään mitään vikaa kun on olen yrittänyt selittää, miksi en halua jatkaa suhteessa, vaan tosiaan kaataa hirveän ruman syytösryöpyn minun niskaani siitä miten hirveä ja surkea ihminen olen ja miten kaikki on minun syytäni ja hän on täydellinen.

- ap

Vierailija
11/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mun exän kanssa mennyt kimppaan?!

Vierailija
12/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa sanoit: ei mitään järkeä!

Vierailija
13/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valita.

Totta. Hän vain kaataa niin hirveän ruman syytöslistan päälleni kun haluan lopettaa suhteen, saaden minut tuntemaan että minä olen kauhea, arvoton ihminen jonka vikaa kaikki on, että ryhdyn epäilemään itseänikin. Hänessä kun ei ole mielestään mitään vikaa kun on olen yrittänyt selittää, miksi en halua jatkaa suhteessa, vaan tosiaan kaataa hirveän ruman syytösryöpyn minun niskaani siitä miten hirveä ja surkea ihminen olen ja miten kaikki on minun syytäni ja hän on täydellinen.

- ap

Hän on se kuuluisa n a rsisti. Oli tai ei, niin sinä voit huonosti, joten lopeta suhde.

Vierailija
14/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaussuhde? Vihasuhde? Kiintymyssuhde? Riippuvuussuhde? Elatussuhde? Mikä suhde teillä on?

Vierailija
15/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä olekaan järkeä, miksi siis olet tuossa suhteessa?

En tiedä. Tottumus kai. Ja se, että siinä alussa oli hyviäkin puolia. Eli jotain hyvää on joskus ollutkin, se vain hiljalleen kaikki hävisi.

Mutta en haluakaan jatkaa suhdetta. Oikeastaan itsekin ihmettelen, miksi olen jämähtänyt siihen niin pitkäksi aikaa. Kai se on niin, että kun muutos hiljalleen tapahtuu niin siihen ei heti havahdu. Ja hän tekee lähtemisen vaikeaksi, ei suostu tulla jätetyksi.

Mutta tosiaan, kun joku ihminen tuo elämään vain pahaa mieltä, niin ei sellaisessa ihmissuhteessa ole pienintäkään järkeä, vaikka se joskus olisikin ollut erilainen.

- ap

Vierailija
16/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt ihan oikeasti 🐽🐷-jättöaika.

Vierailija
17/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valita.

- ap

Oletan että ette ole naimisissa tai asu yhdessä koska käytät ilmaisua suhde. Sen voi lopettaa jos ei tunnu enää hyvälle. Sä et edes ole sille mitään selityksiä velkaa. Ilmoitat kylmästi että haluat lopettaa suhteen. Sen jälkeen keräät kamasi ja poistut paikalta. Mitään syytöksiä sun ei tarvitse kuunnella eikä jäädä keskustelemaan. Jos pommittaa viesteillä tms. estät joka kanavalla.

Vierailija
18/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valita.

- ap

Kuuntelet kerran sen ryöpytyksen (kun ilmoitat haluavasi erota)ja sen jälkeen sulla ei ole enää ikinä tarvetta kuunnella sellaista. Ja erotessa voit sanoa tuon käytöksen olevan hyvä esimerkki siitä miksi haluat erota.

Vierailija
19/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valita.

- ap

Anna hänen ymmärtää, että jätät hänet, koska Hän ansaitsee paremman. Oikeasti jätä hänet siksi, koska sinä et ansaitse häntä. Kukaan ei oikeasti ansaitse hyväksikäyttäjää.

Vierailija
20/36 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää tavarasi hänen luotaan ja palauta hänen tavarasi hänelle pikkuhiljaa ennen eroa. Sitten jätä viestillä, älä jää kuuntelemaan mitään syytöksiä. Estä numero tämän jälkeen. Jos mahdollista, ajoita jättäminen niin, että lähdet mahdollisimman pitkäksi aikaa reissuun heti sen jälkeen, jotta mies ei löydä sinua vaikka tulisi ovelle.

Mies käyttää henkistä väkivaltaa. Vain totaalinen pesäero toimii. Sinun ei tarvitse kestää syytöksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi