Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Tinder todella toimii jopa keski-ikäiselle - Vuorokauden aikana Katjan, 49 profiili sai 800 tykkäystä.

Vierailija
13.05.2023 |

Perusnaisenakin pärjää hyvin ja saa tykkäyksiä, Katja toteaa.
Ihmetyttää kaikki ne ihmiset jotka sanoo, ettei Tinderistä muka löydä seuraa.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ikähaarukka 36–53"

Heh aika limainen täti. Tuokin yläikäraja on vain sen vuoksi noin korkealle laitettu, ettei näyttäisi pahalta. Todellisuudessa hyväksyy vain 36-45v miehet.

Sitten kaikki miehet ovat limaisia. Kaikilla miehillä ikähaarukka naisissa on itseään nuorempi, useimmilla jopa 10- 20 vuotta nuorempi. Harvalla edes oma ikäiseen asti. Kenelläkään ei ole itseään vanhempi.

Miksi sitten naisten pitäisi suostua ottamaan edes oman ikäinen, saatikka itseään vanhempi mies?

Sekä miesten että naisten kannattaa valita itselleen 20 vuotta nuorempi.

Vierailija
22/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% miehistä haluaa vaan seksiä että vaikka katja saa 800 osumaa niin 799 miestä niistä on täysin kykenettömiä parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuu miehille tykkäyksiä . Tulee mieleen mitä virkaa miehellä on nykymaailmassa. Naiset on kuninkaallisessa asemassa parisuhde, väkivalta sekä huoltajuus asioissa . Miehellä korkeintaan maksajan rooli . Muuta arvoa ei taida olla .

Vierailija
24/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mies 44, olin 2 viikkoa tinderissä eikä yhtään matchiä eikä tykkäystä.

Vierailija
25/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ikähaarukka 36–53"

Heh aika limainen täti. Tuokin yläikäraja on vain sen vuoksi noin korkealle laitettu, ettei näyttäisi pahalta. Todellisuudessa hyväksyy vain 36-45v miehet.

Sitten kaikki miehet ovat limaisia. Kaikilla miehillä ikähaarukka naisissa on itseään nuorempi, useimmilla jopa 10- 20 vuotta nuorempi. Harvalla edes oma ikäiseen asti. Kenelläkään ei ole itseään vanhempi.

Miksi sitten naisten pitäisi suostua ottamaan edes oman ikäinen, saatikka itseään vanhempi mies?

Sekä miesten että naisten kannattaa valita itselleen 20 vuotta nuorempi.

Jäänyt loogisen päättelyn peruskurssikin käymättä? Mietipä montako ihmissuhdetta antamallasi tavalla syntyy?

Vierailija
26/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ikähaarukka 36–53"

Mikä ongelma kun limaisille 50v sedille tällaset haarukat on arkipäivää? Taitaa niillä olla haarukan alakerta jopa 18+.

Vierailija
27/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuu miehille tykkäyksiä . Tulee mieleen mitä virkaa miehellä on nykymaailmassa. Naiset on kuninkaallisessa asemassa parisuhde, väkivalta sekä huoltajuus asioissa . Miehellä korkeintaan maksajan rooli . Muuta arvoa ei taida olla .

Mies kyllä kelpaa tykinruoaksi jos hätä tulee

Vierailija
28/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

99% miehistä haluaa vaan seksiä että vaikka katja saa 800 osumaa niin 799 miestä niistä on täysin kykenettömiä parisuhteeseen.

Nyt tyrskähti iltateet näppikselle

:D

Vierailija
29/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän miehenä saan 1 tykkäyksen kuukaudessa ja ikähaarukka on 18-60v, kuitenkin kysyessäni baarissa miehiltä minkä arvosanan antaisi minulle 1-10 saan 7-8 arvosanaksi 30-vuotiaana. kyllähän se on tullut huomattua että suomalaisia naisia kohtaan en liikuta enää evääkää, toisin heti kun kokeilin ulkomailla niin sain huomiota useilta eri naishenkilöiltä heti viikon sisään liittyessäni ja sama jatkunut useita kuukausia.

Vierailija
30/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tehdä naisen profiilin vaikka 10 litran ämpärinä, ja saat satoja tykkäyksiä. Iso osa miehistä kun laittaa kaikki katsomatta oikealle. Tähän on olemassa jopa erikseen automatisoituja ohjelmia. Voi olla ettei yksikään tykänneistä oikeasti ole kiinnostunut. Ei niillä sokkotykkäyksillä ole mitään arvoa.

Ei miehet todellakaan tykkää jos ei miellytä. Kuinka tyhmä olet? Se nyt vaan on niin että miehille suurin osa naisista kelpaa, ei olla niin valikoivia kuin naiset.

Vierailija
31/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta että lähes jokainen nainen saa seksiä Tinderistä. Heitä panee se 10 prosenttia miehistä. Itse en Tinder-naista huoli, oma on valintani.

Vierailija
32/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tykkäykset vielä sitä tarkoita että löytyisi seuraa. Tajuatko mikä työ on alkaa seulomaan 800 henkilön joukosta ihmistä, joka olisi itselle sopiva ja mielenkiintoinen. Se ei selviä kuvasta katsomalla. Siihen jutteluun pitää käyttää aikaa ja sitten niitä ehdokkaita pitäisi jaksaa tavata. Ihan täysi päivätyö. Itse kyllästyin. Oli tuhansia tykkäyksiä, tekee homman lähinnä vaikeammaksi.

Vierailija
33/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin, missä on Ukrainan feministit? Ei todellakaan sotimassa vaan ulkomailla laittamassa laittamassa herutuskuvia instaan.

Vierailija
34/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin itse siellä parinkympin alkuaikoina, mulle tuli sieltä aina välillä ilmoitus että "onnittelut olet saanut 100 000 tykkäystä"

Tosin silloin se oli aika masentavaa, koska etsin kumppania ja tuli olo että 100 000 ihmistä on tykännyt, että miten mikään niistä ei tunnu sopivalta kumppaneilta/miten voin tietää kuka niistä on sopiva kumppani

Onneksi löysin sitten mieheni 💖

Vierailija
35/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole vielä yhtään tykkäystä. Olen ollut kyllakin vasta kaksi päivää Tinderissä.

M52

2 vuoden päästä tilanne on ihan sama. Tinder ja naisten opportunistisuus ovat paskoneet deittimarkkinat totaalisesti. Teet itsellesi ja henkiselle hyvinvoinnillesi palveluksen jos poistut Tinderistä lopullisesti nyt heti saman tien.

Juuri näin. Suurimmalle osalle miehistä Tinder ei tule johtamaan minkäänlaiseen parisuhteisiin tai treffeihin. Masennut vain suominaisten ghostailuihin. Poista se.

Vierailija
36/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin jo ennen juryn lukemista, kenestä Katjasta on kyse. Tämä kaupallistaa kaikki elämänvaiheensa.

Vierailija
37/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai pärjää naisena kirjoitti:

Itsehän miehenä saan 1 tykkäyksen kuukaudessa ja ikähaarukka on 18-60v, kuitenkin kysyessäni baarissa miehiltä minkä arvosanan antaisi minulle 1-10 saan 7-8 arvosanaksi 30-vuotiaana. kyllähän se on tullut huomattua että suomalaisia naisia kohtaan en liikuta enää evääkää, toisin heti kun kokeilin ulkomailla niin sain huomiota useilta eri naishenkilöiltä heti viikon sisään liittyessäni ja sama jatkunut useita kuukausia.

Ikähaarukkasi kertoo epätoivoisuudestasi. Mikä tahansa näyttää kelpaavan. Ei kiitos.

Vierailija
38/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inkkelit etulinjaan, kiitos.

Vierailija
39/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälistäkö jonkun pitäisi kanssasi olla?

Vierailija
40/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata hihkua onnesta ennen kuin on tarkistanut, että MINKÄLAISILTA miehiltä nämä tykkäykset ovat tulleet.

Juuri tämä. Maksoin nähdäkseni tykkäykset, mitä näin? Liian vanhoja, liian nuoria, syrjäytyneitä (alkoholistin habitus, profiilikuvassa baarissa tai muuten vaan tölkki kädessä), seksiseuraa hakevia jotka eivät viitsineet tai osanneet lukea profiiliani, sellaisia jotka selvästi olisivat etsineet jotain hyötyä parisuhteesta suomalaisen kanssa... Poistin profiilin ja sovelluksen. Mieluummin sinkkuna ikuisesti.