Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Tinder todella toimii jopa keski-ikäiselle - Vuorokauden aikana Katjan, 49 profiili sai 800 tykkäystä.

Vierailija
13.05.2023 |

Perusnaisenakin pärjää hyvin ja saa tykkäyksiä, Katja toteaa.
Ihmetyttää kaikki ne ihmiset jotka sanoo, ettei Tinderistä muka löydä seuraa.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

800 tykkäyksestä on vielä pirun pitkä matka saman katon alle asumaan, tai edes siihen 20km päähän.

Vierailija
42/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet tykkää kaikista. Ja valkkaa sitten takaisin tykänneistä

No ei aivan näin kaikki miehet tee. Minä esimerkiksi valikoin todella huolella kenelle laitan tykkäyksen.

Useimmat jotka ovat laittaneet minulle tykkäyksen ensin paljastuvat mykiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli vain testi, koska ei tullut tykkäyksiä omasta ikähaarukasta. eli tämä vain todistaa sen että suomalaiset naiset luulevat liikaa itsestään mikä taas ei minua haittaa koska saan ulkomaalaisilta naisilta tarpeeksi huomiota :)

Vierailija
44/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet tykkää kaikista. Ja valkkaa sitten takaisin tykänneistä

No ei aivan näin kaikki miehet tee. Minä esimerkiksi valikoin todella huolella kenelle laitan tykkäyksen.

Useimmat jotka ovat laittaneet minulle tykkäyksen ensin paljastuvat mykiksi.

Ei kukaan mies tykkää kaikista vaan kaikista niistä jotka ovat pantavan näköisiä. Tuo jolle vastasit elää harhoissa.

Vierailija
45/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset nirsoja kirjoitti:

Tämä oli vain testi, koska ei tullut tykkäyksiä omasta ikähaarukasta. eli tämä vain todistaa sen että suomalaiset naiset luulevat liikaa itsestään mikä taas ei minua haittaa koska saan ulkomaalaisilta naisilta tarpeeksi huomiota :)

Miten se on liikojen luulemista, koska jos saa helposti kumppanikseen hyvännäköisen insinöörin, miksi antaisi hyväntekeväisyyttä mahdollisuutta miehelle josta ei pidä?

Ja naiset seurustelevat ylöspäin, eli köyhemmistä maista naiset ovat kiinnostuneita suomalaisista miehistä koska se on heille ylöspäin. Kun taas suomalaiset naiset ovat kiinnostuneet vaan suomalaisten lisäksi suomea menestyneempien maitten miehistä esim britanialaisista, korealaista jne. Siitä on tehty joku tutkimuskin.

Vierailija
46/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomalaiset nirsoja kirjoitti:

Miten se on liikojen luulemista, koska jos saa helposti kumppanikseen hyvännäköisen insinöörin, miksi antaisi hyväntekeväisyyttä mahdollisuutta miehelle josta ei pidä?

Ja naiset seurustelevat ylöspäin, eli köyhemmistä maista naiset ovat kiinnostuneita suomalaisista miehistä koska se on heille ylöspäin. Kun taas suomalaiset naiset ovat kiinnostuneet vaan suomalaisten lisäksi suomea menestyneempien maitten miehistä esim britanialaisista, korealaista jne. Siitä on tehty joku tutkimuskin.

Olet väärässä. Palstan naiset tietävät että naiset haluavat samanlaisen miehen kuin itse ovat. Mielellään sellaisen miehen joka tienaa vähemmän ja on lyhyempikin.

Vierailija
47/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

800 tykkäyksestä on vielä pirun pitkä matka saman katon alle asumaan, tai edes siihen 20km päähän.

No juu, en minä naisena kaupunkia halua vaihtaa.

Vierailija
48/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu, en minä naisena kaupunkia halua vaihtaa.

Mitä ihmettä tekisin jossain Itä-Suomessa, sitäpaitsi 40-vuotias ei voi ottaa riskiä ja irtisanoa itseään ja vaihtaa kaupunkia.

Vierailija
49/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehiä Tinderissä ole jotain 80% enemmän kuin naisia? Ja yli puolet miehistä sieltä hakee seksiseuraa.

Onko siis niin iso yllätys, että saa paljon tykkäyksiä, kun siellä miehet epätoivoisesti tahtovat päästä panemaan

Vierailija
50/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tavismiehenä saan kuukaudessa keskimäärin 1-3 tykkäystä. En kelpaa naisille joten ikisinkkunaja lapsettomana elän elämäni pois. Naisten on niin paljon helpompaa kun ne saa seuraa aina halutessaan.

Vierailija
51/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole vielä yhtään tykkäystä. Olen ollut kyllakin vasta kaksi päivää Tinderissä.

M52

2 vuoden päästä tilanne on ihan sama. Tinder ja naisten opportunistisuus ovat paskoneet deittimarkkinat totaalisesti. Teet itsellesi ja henkiselle hyvinvoinnillesi palveluksen jos poistut Tinderistä lopullisesti nyt heti saman tien.

Juuri näin. Suurimmalle osalle miehistä Tinder ei tule johtamaan minkäänlaiseen parisuhteisiin tai treffeihin. Masennut vain suominaisten ghostailuihin. Poista se.

En ole ikinä käyttänyt tinderiä, enkä ikinä mene sinne.

Lähden kalastamaan kuhia huomenna.

Vierailija
52/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on todella nirsoja. Tuo juttu sen todistaa että tavis nainen saa satoja osumia ja ei kukaan kelpaa. Pitää olla varmaan komea pahis mies että kelpaa.

Vierailija
53/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Naiset on todella nirsoja. Tuo juttu sen todistaa että tavis nainen saa satoja osumia ja ei kukaan kelpaa. Pitää olla varmaan komea pahis mies että kelpaa.

Miksi sinä nirso et mene 65v ylipainoisen naisen kanssa treffeille?

Vierailija
54/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuu miehille tykkäyksiä . Tulee mieleen mitä virkaa miehellä on nykymaailmassa. Naiset on kuninkaallisessa asemassa parisuhde, väkivalta sekä huoltajuus asioissa . Miehellä korkeintaan maksajan rooli . Muuta arvoa ei taida olla .

Säälistäkö jonkun pitäisi kanssasi olla?

Ei, vaan halusta. Mutta kun naiset ovat päätteneet että ne haluaa seurustella "audimiesten" kanssa, niin sitten ne seurustelee niiden "audimiesten" kanssa, ei minua kiinnosta.

Naiset haluaa ulkokullatun ja sieluttoman satujen prinssin, se on niiden oma valinta. Ei se minua haittaa mitenkään, koska mulla on muuta tekemistä.

Vierailija
55/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Koska olen 40 vuotias  ja hyväkuntoinen.

Vierailija
56/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Tässä sulle muutama FAKTA Tinderistä:

Miesten profiileja on valtaosa. Täsät syystä naisia houkutellaan feikkiprofiileilla, jitka lähettävät automaattisesti tykkäyksen tietyn ikäisille.

Nämä 'miehet' eivät siis ole oikeita ihmisiä, vaan nimellisiä profiileja.

Jos tämmöisen kanssa mätsää, ei synny keskustelua. Minun ainoat mätsini olivat muutaman jenkkiläisen kanssa. Näistä 2 oli näitä olemattomia, ja yksi oli oikea - huijari!.Ilmeisesti joku nigerialinen ryhmä tms. Omakuvat olivat mistä lie otettu ja 'mätsi' ei osannut edes kunnolla englantia, vaikka muka oli jenkki.

En siis saanut mätsiä yhdenkään suomalaisen kanssa. Tykkääjiä, siis varmaan suuri osa näistä feikkiprofiileja, tuli päivässä vajaa 200, mukamas.

Profiilikuvana oli joko kuva nokkosperhosesta tai yhden sarjakuvahahmon piirroskuva.

N55

Vierailija
57/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sille pullukkanaiselle kelpaa myös vaan sen atleettinen ja akateeminen mies?? Miksi se pullukkanainen ei hyväksy tavismies kumppanikseen?? Naiset laskekaa rimaa ja antakaa edes mahdollisuus tavismiehille..

Vierailija
58/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Koska olen 40 vuotias  ja hyväkuntoinen.

Eli olet yhtä nirso kuin naiset. Miksi siis valitat?

Vierailija
59/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on tässäkin asiassa etuoikeutettuja.

Vierailija
60/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tässäkin asiassa etuoikeutettuja.

No, sanottaisko niin, että eivät välttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan