Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri syyttää autonsa kolhimisesta

Parkkeeraaja
13.05.2023 |

Sain työkaverilta viestin, jossa hän kysyi, olenko paukauttanut oven parkkiksella hänen autonsa oveen ja lisäksi osunut puskuriin, jossa myös on jälki. Taustana että hän laittoi uuden auton pari kuukautta sitten ja on kuukauden kulkenut pyörällä töissä eli auto ei ole ollut parkissa. Viime viikolla oli. Hän laittoi kuvan jäljestä, noin 10cm mittaisia valkoisia naarmuja autonsa kyljessä. Minun auto on valkoinen mutta en ole kertaakaan edes hipaissut hänen uutta autoaan. Muistaisin kyllä. Avaan oven aina varovasti juuri siksi etten osuisi ja lisäksi hän pysäköi aina niin tilavasti, ettei edes voisi osua. Mutta nyt on jälki ovessa ja syyttää minua. Muistan perjantaiaamuna katsoneeni hänen autoaan kun on niin uusi ja kiiltävä enkä huomannut mitään jälkiä, ja jälki oli sellainen että olisin huomannut. Perjantaina töistä lähtiessä en kyllä katsonut. Mutta joka tapauksessa 100% varmuudella tiedän, etten ole ikinä edes hipaissut hänen autoaan. Hän viestitti, että maanantaina katsotaan, onko jälki oikealla korkeudella ja sitten saan selitellä vakuutusyhtiölle. Sanoin hänelle, että on tullut varmasti muualta ja vaikka olisikin "oikealla korkeudella" niin ei se todista mitään. Itse tiedän, etten ole kolhinut ja olisin tietysti heti kertonut hänelle, jos niin olisi käynyt, koska syyllinen olisi ollut helppo löytää. Ärsyttää kun syytetään turhaan. Kun sanoin, että parkkipaikalla on kamera ja olen tullut töihin ja lähtenyt töistä näihin ja näihin aikoihin, että tarkistakoon sieltä, olenko kolhinut, niin ei auta - kuulemma kolhu on voinut tulla jo maaliskuussa, mutta hän ei ole huomannut :O

Mitä mieltä olette? Ahdistaa mennä töihin, jos korkeus mätsää, koska sitten on helvetti irti. Omassa autossa ei näy mitään jälkiä missään, ja sellaisesta kolhusta luulisi jääneen jälkiä. Lisäksi, en 100% ole kolhinut hänen autoaan.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkkeeraaja vielä kirjoitti:

Hän oli käynyt itse tarkistamassa muodon ja korkeuden. Laittoi viestin että ok, ei ollut sun auto. Ei mitään pahoitteluja. Valvoin puoli yötä kun pelkäsin, että jälki täsmää ja tämä sekopää saa siitä "todisteen", että olen syyllinen. Kiitos kaikille tuesta!

Ja sinulle joka kyselit, miksi ahdistaa, jos en ole syyllinen. Siksi ahdisti, kun hän sanoi kostavansa jos "korkeus ja muoto täsmäävät". Poisti tuon uhkausviestin heti.

Vastaa, että ei todellakaan ole ok ja pidät asiaa työpaikkakiusaamisena niin kuin se onkin. Ilmoitat asiasta työnantajalle.

Niin kai se pitää tehdä. Taidan myös pyytää jotakin toista parkkiruutua, nyt kun tiedän miten hän reagoi jos autossaan on kolhu: syy on automaattisesti viereen pysäköijän.

Sanoin hänelle iltapäivällä, ettei tuollainen syyttely ole oikein. Hän kiisti syyttäneensä mistään, hänhän halusi vain verrata korkeutta ja muotoa. Kummallista vaan, että kun kerroin, että en varmasti ole hipaissutkaan, hän sanoi "jos korkeus ja kulma täsmää, sä oot syyllinen" - eikö tuo ole syyttämistä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla