Miksi naiset on tylyjä miehille
Kommentit (40)
En tiedä kirjoitti:
Ei naiset kysy koskaan mitä kuuluu. Töissäkin ne vaan puhuu keskenään eikä sano edes hyvää huomenta minulle.
Todennäköisesti et ole kovin hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en olisi tyly ihmiselle joka on sortanut meitä naisia ja muunsukupuolisia vuosituhannet ja joka riistää ihmisoikeutemme?
Eikö sinulla ole ihmisoikeuksia? Kuka ne on sinulta ottanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ystävällinen kaikille. Se ei tarkoita mitään.
Miehet on niin yksikertaisia että ottavat sen niin että olet kiinnostunut.
Niin ottaa kaikki ihmiset. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.
Vain komeille pahis miehille naiset on ystävällisiä.
Eivät kaikki ole tylyjä, osa kai välttelee jos ei kiinnostu, ettei synny selkkauksia. Mutta naiset eivät halua että joku mies jää tuijottamaan sen kohtaamisen jälkeen tai narkkari vaanii bussissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko siihen myös "tahaton" flirttailu ja huomionhakuisuus vastakkaiselta sukupuolelta?
Kannattaa ymmärtää, että kyseessä on usein ns. bitch shield. Nainen voi oikeasti olla mitä lämpimin ja mukavin vaikka hänellä olisikin tämä käytösmalli tuntemattomia kohtaan.
Jos rumalle miehelle on ystävällinen, se tulkitsee sen suostumuksesi seksiin. Naisen eivät kaipaa stalkkaaajia.
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on ilmeistä. Kannattaa karttaa sellaisia ihmisiä, yleensä naisia jotka ei osaa käyttätyä. Käytöstapojen puute kielii pinnan alla kytevästä vihasta. Kiertäkää kaukaa miehet!
Aivan. Kiertäkää kaukaa nuo käytöstavattomat miehet, jotka kuvittelevat normaalin ystävällisyyden tarkoittavan kutsua seksiin!
Vierailija kirjoitti:
Miksi en olisi tyly ihmiselle joka on sortanut meitä naisia ja muunsukupuolisia vuosituhannet ja joka riistää ihmisoikeutemme?
Nyyh nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko siihen myös "tahaton" flirttailu ja huomionhakuisuus vastakkaiselta sukupuolelta?
No tässäpä nyt heti oivallinen esimerkki miestyyppisestä ajattelusta: Nainen ei ole naama norsunvtulla, joten ihan selvästi se flirttailee ja hakee huomitoa miehiltä!!!!!
Ja seuraavaksi ihmetellään, miksi naiset ovat tylyjä.
Vierailija kirjoitti:
Jos rumalle miehelle on ystävällinen, se tulkitsee sen suostumuksesi seksiin. Naisen eivät kaipaa stalkkaaajia.
Ja jos komealle niin silloin nainen on suostuvainen.
Eli naisen käytös on kokonaan sen mukaista onko hän suostuvainen sexiin.
Tätä olen epäillytkin.
Ei ole totta. Mutta naiset ovat etäisiä ja eivät enää hymyile, koska monilla on vain huonoja kokemuksia mitä on tapahtunut aiemmin. Aattele nyt, jos meet kesäiltana yksin ulos (kauniina naisena) ja sulla on päällä kaunis mekko ja alat hymyillä ystävllisesti miehille. Mitä tapahtuu?
Intersektionaalinen marxilainen feminismi on syy miesten ja naisten vastakkainasetteluun. Incellit ja Mgtowt ovat vastaliike. Monet naiset kuvittelevat pärjäävänsä ilman miehiä, tai koko sukupuolta.
Kuten kommunismissakin vastakkainasettelu ruokkii katkeruuteen ja pahantahtoisuuteen ja näin myös mt-ongelmiin. PS. Miehet ei sorra naisia, se on valhe.
Ap, jos on heteromies, voi kokeilla lähteä homobaariin nättinä ja hymyillä kaikille miehille siellä. Mitä tapahtuu, ja haluatko että sitä tapahtuu?
Vai tunnetko olosi turvallisemmaksi, jos näytät tylyltä ja äyskit kaikille lihaksikkaille komistuksille, jotka tulee juttelemaan?
Kiltti mies kirjoitti:
Vain komeille pahis miehille naiset on ystävällisiä.
Sittenhän sinun isäsi on komea pahismies. Mitä valittamista sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. En koskaan edes katso rumia miehiä silmiin tai tervehdi. Ja jos kysyvät minulta jotain, niin vastaan yhdellä sanalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. En koskaan edes katso rumia miehiä silmiin tai tervehdi. Ja jos kysyvät minulta jotain, niin vastaan yhdellä sanalla.
Rumat ihmiset saisi kyllä pysyä kotona, ärsyttää kun ovat ulkona ihmisten ilmoilla pilaamassa maisemaa
Vierailija kirjoitti:
Intersektionaalinen marxilainen feminismi on syy miesten ja naisten vastakkainasetteluun. Incellit ja Mgtowt ovat vastaliike. Monet naiset kuvittelevat pärjäävänsä ilman miehiä, tai koko sukupuolta.
Kuten kommunismissakin vastakkainasettelu ruokkii katkeruuteen ja pahantahtoisuuteen ja näin myös mt-ongelmiin. PS. Miehet ei sorra naisia, se on valhe.
En mä kaikkia miehiä vihaa. Tajuan kyllä ettei valtaosa miehistä ole kuten mun veli tai serkku. (huikeita persoonia)
Valitettavasti pitäydyn lisääntymästä ei-niin-huikeiden miesten kanssa. Mikä siunaus syntyä sukuun jossa yksi pääsi peräti malliksi saakka. Ehkä homma oisi helpompaa oikeasti tavis suvusta olevana. Pärjään hyvin yksinkin nauttien kahden upea luonteisen sukulaisen seurasta. Jotkut meistä vaan voivat valita ;)