Miksi naiset on tylyjä miehille
Kommentit (40)
Elähtäneet feministiset houreet miesvihaoineen, incelismistä johtuvat mielenterveysongelmat/saikutus, vaikeus tunnistaa ja tunnustaa omaa vain sukupuolesta johtuvaa etuoikeutettua asemaa.
Liian paljon kourintakokemuksia esiteinistä alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Elähtäneet feministiset houreet miesvihaoineen, incelismistä johtuvat mielenterveysongelmat/saikutus, vaikeus tunnistaa ja tunnustaa omaa vain sukupuolesta johtuvaa etuoikeutettua asemaa.
Vaikutat vastenmieliselle tyypille.
Kevät on näköjään tullut. Pipit hörhöt neurooseineen kömpii ihmisten ilmoille.
Ja someen.
Moni suominainen on haukkunut minua rotaksi, kun olen lyhyt ja minulla on vetäytyvä ns. "heikko" leuka. M28
MIKsi luulet että johtuu ulkonäöstä? Minun kokemukseni on että jos olen miehelle liian mukava, hän luulee että olen kiinnostunut hänestä. Seurustelen jo, en minä montaa poikaystävää tarvitse. Liian monta kertaa olen ollut liian mukava ja joutunut kiusallisiin tilanteisiin.
Missä yhteydessä naiset ovat olleet tylyjä ja mistä päättelet, että naisen tyly käytös on johtunut miehen ulkonäöstä eikä esim. miehen omasta käytöksestä?
Onhan naiset tylyjä. Kukaan ei ole ystävällinen ollut.
Pitää lähettää heti signaali näille miehille että en ole millään tasolla heistä kiinnostunut, ja että minulle ei kannata edes yrittää puhua mitään.
Miehen tulkitsevat ihan liian usein minkä tahansa ystävällisen eleen kiinnostuksen osoituksena.
Rumat miehet, koittakaa jo oikeasti tajuta, ette ole toivottuja.
Kun nyt väitän, että pääasiassa naiset ovat olleet hyvinkin ystävällisiä minua kohtaan, niin komeaksihan minua sitten väitetään.
Olen ystävällinen kaikille. Se ei tarkoita mitään.
Ihan siitä syystä että jos ei ole tyly, mies kuvittelee että nainen on kiinnostunut hänestä. Joillekin miehille joutuu olemaan todella tyly että asia menee perille, eivät voi uskoa että joku sanoo heille ei.
Minulla ei ole mitään tarvetta olla töykeä kenellekkään. Kyllä kai nyt pitää osata käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
MIKsi luulet että johtuu ulkonäöstä? Minun kokemukseni on että jos olen miehelle liian mukava, hän luulee että olen kiinnostunut hänestä. Seurustelen jo, en minä montaa poikaystävää tarvitse. Liian monta kertaa olen ollut liian mukava ja joutunut kiusallisiin tilanteisiin.
Jep ja liian mukava valitettavasti tarkoittaa tässä yhteydessä ihan normaaleja käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen ystävällinen kaikille. Se ei tarkoita mitään.
Miehet on niin yksikertaisia että ottavat sen niin että olet kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Tuota on sattunut minullekin. Jos mies on tullut baarissa juttusille ja olen jäänyt siihen, meillä on voinut olla kiva ilta. Kun miehelle selviää, että ilta ei jatku samassa osoitteessa, mies hermostuu ja alkaa kiukutella, miten ilta meni hukkaan. Joskus kuvittelee rumasti. En ota enää riskiä.
Mahdotonta olla ystävällinen kun se välittömästi tulkitaan väärin. Itse olette tylyyden aiheuttaneet.
Miesviha on ilmeistä. Kannattaa karttaa sellaisia ihmisiä, yleensä naisia jotka ei osaa käyttätyä. Käytöstapojen puute kielii pinnan alla kytevästä vihasta. Kiertäkää kaukaa miehet!
Ei naiset kysy koskaan mitä kuuluu. Töissäkin ne vaan puhuu keskenään eikä sano edes hyvää huomenta minulle.
Ei ole. Mutta miehillä tuntuu olevan tarve kertoa ventovieraille naisille baareissa että nämä ovat rumia ja/tai lihavia.