Käärijä on nyt uusi suomalaisuuden mittari
Radiossa sanottiin tänään että ne jotka pitävät Käärijästä ja tykkäävät Cha Cha Cha biisistä ovat oikeita ja todeliisia suomalaisia. Olen lähinnä vain yllättynyt siitä että meillä on nyt tälläinenkin uusi mittari aidon ja todellisen suomalaisen määrittämiseksi.
Kommentit (9)
Ok, no se selittääkin miksi en innostu tuosta biisistä tai esiintyjästä.
Oksettaa että lapsille näytetään jotain huumesätkän käärijää
Kaalimato maistuu incelnaisille. Jotakin tuttua, jotakin vihreää.
Olen onneksi "puoliverinen" niin ei pidä hypettää tuota.
Kyllä itekkin yleensä kannatan suomalaisia, mutta nyt on viiisuissa käärijää parempia ulkomaalaisia. Ja nämähän on musiikki kilpailut, joten niin näitä arvioidaan. Minä taas pidän käärijän fanittajia suomilasit silmillään olevina ja vähän yksinkertaisina, niinkuin se biisi onkin, ykstoikkonen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itekkin yleensä kannatan suomalaisia, mutta nyt on viiisuissa käärijää parempia ulkomaalaisia. Ja nämähän on musiikki kilpailut, joten niin näitä arvioidaan. Minä taas pidän käärijän fanittajia suomilasit silmillään olevina ja vähän yksinkertaisina, niinkuin se biisi onkin, ykstoikkonen.
Taidat itse olla vähän yksitotinen. Käärijä voittaa.
Käärijän voittoprosentti ja todennäköisyys on 300 000%
Jerepöyhösiä on Suomessa varmaan satoja. Kaverin lapsen nimikin on tuo ja on jo useamman vuoden ikäinen 😂😂ja tuon käärijän ulkonäkö ei mitenkään komea. En ymmärrä mikä tuossa hienoa 😂👀
Incelnaisten suosikki. Lähinnä tunnetut naispuoliset incelistit mainostavat kovasti Käärijää.