Puoliso sanoi jotain niin törkeää etten voi uskoa?!
Keskustelu meni näin, ei ollut siis mitään riitaa tätä ennen. Mies harmitteli kun jää niin vähän aikaa nukkua ennen työvuoron alkamista. Oli itse lähtenyt omille menoilleen jotka venyivät myöhään iltaan. Sanoi että on muka minun ja lapsen vuoksi mennyt niin myöhään kotiin tuleminen? Ihmettelin kommenttia, totesin että sinähän olit jo päivällä omilla menoillasi että aikaa sinulla on tänään mennyt monta tuntia eikä ne liity mitenkään perheeseen. Tähän mies sanoi: jos mä joutuisin olemaan täällä kotona yhtään enempää niin ampuisin kuulan kallooni, siksihän mä olen täältä niin paljon pois, luuletko että mä haluan linnottautua tänne kotiin?! Poistui tämän sanottuaan toiseen huoneeseen ja laittoi oven kiinni. Jäin monttu auki seisomaan enkä saanut sanaakaan sanottua. Myöhemmin kun otin hänen kommenttinsa puheeksi niin väitti että ei todellakaan ole mitään sellaista sanonut ja vettuuntuneena totesi että hanki kuulolaite! Mitä hittoa??? Teini valitettavasti myös kuuli isänsä sanomiset, pahoitti mielensä, että kait tässä pitää kaksi kuulolaitetta hommata!
Kommentit (213)
Öö, mitä kamalaa tuossa nyt on tapahtunut? Mies on suutuspäissään sanonut, että ampuisi kuulan kalloonsa jos pitäisi olla yhtään kauempaa kotona? No eikö jokainen joskus suutuksissaan sano jotain , mitä jälkikäteen katuu?
Aika hysteerisiä vastauksia täällä kyllä. Huhhuh!
Vierailija kirjoitti:
Eropaperit vireille.
Tämän te osaatte sanoa. Nollatoleranssi, puheetkin pitää olla täydelliset, syistä ei tarvitse edes keskustella, koska: Mullehan et puhu noin! Se on viimeinen kerta sanon suoraan sen! Ettäs kehtaat loukata!
Ylpeys ja minä minä - asenne ei oikein sovi avioliittoon. Ihminen se on se törkeästikin sanova, ja takuulla hänellä on joku iso syy, miksi sanoo törkeästi. Ellei sitten aina ole ollut samanlainen, mutta ap:n kirjoituksen perusteella tuli yllätyksensä, eli mies on muuttunut.
Miksi mieluummin eroaa saman tien rakastamasta ihmisestä, kuin edes viitsii kysyä, että mikä sai sinut sanomaan noin radikaalisti? Kommunikaatiota, se on ainoa tapa olla pitkässä liitossa onnellinen!
Ap vaikuttaa melkoisen draama queeniltä! En ihmettele jos miehellä hermo tiukalla, kun kaikkia sanomisia syynätään näin!
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähdet siitä suhteesta. Täällä on osa jo sitä toivonut jonka sen on kokenut ja minä myös. Lähde ennen kuin sinä olet psykiatrisessa hoidossa ja joku lääkäri hoitelee sinun harhaluuloisuuttasi jollain neurolepteilla tajuamatta sitä että avustaa pahoinpitelyäsi.
Hyvä huomio! Minäkin hain apua sairaaseen harhaiseen mieleeni ja sain mielialalääke- ja ketiapiinireseptit. Sekä diagnoosit, jotka näkyvät kannassa lopun elämääni. Onneksi maksa-arvoni räjähtivät lääkecoctailista ja jouduin ne lopettamaan jo kuukauden päästä. Ilman maksaani olisin varmaan vieläkin miehen kanssa, en olisi ymmärtänyt kuka se hullu on.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa. Kun aloin miettimään meidän keskusteluja noin ylipäänsä. Niin aika usein ne ovat menneet niin että kun mies sanoo jotain niin väittää minuutin päästä ettei ole sanonut näin. Alkaa inttämään ja puhumaan päälle ja väittämään ihan pokkana että olen kuullut väärin. Usein lapsi on kuullut tämän ja huutaa jostain sivusta isälleen että kyllä minäkin kuulin mitä sinä sanoit. Miksi väität muuta ja vastaan? Taikka jos mies on kertonut etukäteen käyvänsä paikassa a ja selviääkin ettei siellä käynytkään niin alkaa väittää että ei ole sanonut menevän sinne taikka valehtelee että on käynyt tms. Vaikka onkin selvinnyt ettei ole käynyt. Aivan käsittämätöntä pakan sekoittamista ollut viime kuukaudet. En enää luota mieheeni enkä edes itseeni! ap
Narsistin sanasalaattia, jonka tarkoitus on vain hämmentää. Narsistin aivoissa on vika, vika on vain hänessä.
Mutta nyt sinun täytyy luottaa itseesi, enemmän kuin koskaan, olla itsesi puolella.
Ala miettiä asumisjärjestelyitä, juttele lapsen kanssa. Tuo muuttuu vaan huonommaksi.
YouTubesta Narsisti vs minä on hyvä kanava.
Meillä puhutaan hyvinkin suoraan ja joskus kun v ituttaa oikein kunnolla, niin voisin kuvitella vastaavan tilanteen. "Nainen nalkuttaa ja käskyttää ja vaatii ja sitten lopulta tulee sanottua rumasti "
Lopputulos on se, että nainen itkee kuinka julma narsistisika hänellä on puolisonaan , eikä näe omassa käytöksessään mitään vikaa? Huoh.
Kannattaa oikeasti olla vähän varovainen, AP. Valmistaudu henkisesti ja kerää voimia, niin et hajoa, kun tulee vielä tiukemmat paikat. Olet vielä alkushokissa, kun olet tajunnut mitä on tapahtumassa, mutta se tapahtuu sinulle oikeasti nyt: suhteenne on tullut tiensä päähän ja miehesi tulee tekemään siitä sinulle h e l vettä. Mutta tulet selviytymään, pitkällä aikavälillä todennäköisesti paremmin kuin tuleva ex-miehesi.
Eihän me tiedetä koko keissistä mitään. Ei ap:sta eikä ap:n parisuhteesta. Mutta joo. Jätä ihmeessä se hirviö mies!! Juujuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eropaperit vireille.
Tämän te osaatte sanoa. Nollatoleranssi, puheetkin pitää olla täydelliset, syistä ei tarvitse edes keskustella, koska: Mullehan et puhu noin! Se on viimeinen kerta sanon suoraan sen! Ettäs kehtaat loukata!
Ylpeys ja minä minä - asenne ei oikein sovi avioliittoon. Ihminen se on se törkeästikin sanova, ja takuulla hänellä on joku iso syy, miksi sanoo törkeästi. Ellei sitten aina ole ollut samanlainen, mutta ap:n kirjoituksen perusteella tuli yllätyksensä, eli mies on muuttunut.
Miksi mieluummin eroaa saman tien rakastamasta ihmisestä, kuin edes viitsii kysyä, että mikä sai sinut sanomaan noin radikaalisti? Kommunikaatiota, se on ainoa tapa olla pitkässä liitossa onnellinen!
Vuorovaikutustaidoille voi tehdä toisen ketjun.
Tässä on kyse henkisestä väkivallasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa. Kun aloin miettimään meidän keskusteluja noin ylipäänsä. Niin aika usein ne ovat menneet niin että kun mies sanoo jotain niin väittää minuutin päästä ettei ole sanonut näin. Alkaa inttämään ja puhumaan päälle ja väittämään ihan pokkana että olen kuullut väärin. Usein lapsi on kuullut tämän ja huutaa jostain sivusta isälleen että kyllä minäkin kuulin mitä sinä sanoit. Miksi väität muuta ja vastaan? Taikka jos mies on kertonut etukäteen käyvänsä paikassa a ja selviääkin ettei siellä käynytkään niin alkaa väittää että ei ole sanonut menevän sinne taikka valehtelee että on käynyt tms. Vaikka onkin selvinnyt ettei ole käynyt. Aivan käsittämätöntä pakan sekoittamista ollut viime kuukaudet. En enää luota mieheeni enkä edes itseeni! ap
Narsistin sanasalaattia, jonka tarkoitus on vain hämmentää. Narsistin aivoissa on vika, vika on vain hänessä.
Mutta nyt sinun täytyy luottaa itseesi, enemmän kuin koskaan, olla itsesi puolella.
Ala miettiä asumisjärjestelyitä, juttele lapsen kanssa. Tuo muuttuu vaan huonommaksi.
YouTubesta Narsisti vs minä on hyvä kanava.
Se, että sinä olet ollut narsistin kanssa parisuhteessa, ei tarkoita sitä, että kaikki riidat kaikissa parisuhteissa liittyy narsismiin.
Näitten arvostelukyvyttömien psykopaatteja naineiden naisten takia koko miessuku saa huonon maineen. Ette voi yleistää sinänsä säälittävää kokemustanne. nainen 66 v.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että lapsi muistaa tuollaiset jutut kauan, ehkä koko ikänsä. Kokemusta on.
Kyllä. Itse muistan kun iskä oli vihainen ja pyyhki pyllyn melkein verille. Ei ollut vihainen minulle mutta triggeröin häntä kun huusin isi tuu pyyhkii.. Sama äidin "jos oisin tiennyt millane susta tulee nii en ois tehnyt ! " Mutta tämä 14 vuotiaana niin tottakai muistan. Mutta tuo aikaisempi, olin ehkä 3 tai 4 , ja en muista muuta oikeen lapsuudestani , vanhemmat erosi kun olin täyttämässä 6 mutta toi jäi mieleen iskästä sellaisena inhottavana juttuna. Mutta ei varmaan tehnyt tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun tulee joku typerä valhe,älä sano mitään. Katso silmiin ja poistu tilanteesta. Sano mielessäsi itselle,että pysy vahvana. Tiedät mikä on totta. Käytännön vihje,jos mahdollista,hanki oma asunto tai mökki jonne voit aina välillä lähteä. Tämä siksi,että ero saattaa olla edessä ja sinulla on jo valmiiksi joku turvapaikka. Syötä miehelle sen omaa juttua,että täällä kotona ei voi olla. Älä puhu enää asioistasi. Puhuminen ja toisen typeriin puheisiin vastaaminen on turhaa. Se ruokkii vain valheen puhujaa entistä enemmän,saa kiksejä kun saa reaktion.
Narsistin toiminnan ydin on bondaus. Hän haluaa sitoa muut itsensä jatkeeksi. Voi vaikka varastaa jotain jolloin odotat saavasi omasi takaisin. Kaikki puheet on sidoksen luomista. Älkää puhuko niille mitään omiin asioihin liittyvää asiaa. Narsisti voi udella mutta voi vastata ympäripyöreästi.
Jos narsisti on tottunut että olet suoraan hänen edessään ja katsot häntä, siis annat jakamattoman huomion. Niin voi tulla tästä tietoiseksi ja vähentää sille antamaansa huomiota.
Mitähän se mies kertoisi tästä tarinasta? Olisi kiva kuulla..
Ylipäänsä aina ihmettelen näitä naisia, jotka tulee TÄNNE haukkumaan omaa puolisoaan. Pitäisikö ne riidat selvittää ihan rehdisti siellä kotona asianomaisten kanssa? Vain ap tietää millainen kuvio teillä siellä kotona ja parisuhteessa on.
Myös ammattiapu voi olla paikallaan. Tämä palsta ei ehkä ihan oikea paikka puida parisuhderiitoja. Varsinkin kun kuullaan vain sen toisen näkemys.
Näihin ketjuihin hyökkää aina tää hyeenalauma. He on yleensä niitä, joilla on traumaattinen parisuhdehistoria.
Älkää sekoittako omia kokemuksianne toisten kokemuksiin. Ne voi erota kuin yö ja päivä.
Mitähän ap hakee tällaisella avauksella? Jotain puolueetonta analyysia ja rakentavia ehdotuksia?
Miehellä on toinen nainen. Siksi hyökkää sinua vastaan. Ero on tulossa, ajan kysymys vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kuulla miehen näkemys sinun käyttäytymisestäsi kotonanne. Ehkä hän on pidätellyt kauan jotain tunnetta, jonka olet aiheuttanut ja nyt se purkautui näin.
Voi hyvinkin olla ja jopa todennäköistä, että miehellä on paljonkin patoutuneita negatiivisia tunteita vaimoaan kohtaan.
Silti hän on itse tunteistaan vastuussa, ja vastuussa myös kommunikaatiostaan. Aikuisen ei tulisi kiukutella tai piikitellä tai olla sarkastinen, vaan hän on vastuussa siitä, että kertoo asiallisesti niistä negatiivisista tunteistaan toiselle . Kukaan ei ole ajatustenlukija.
Miehen näkemystä ei TIETENKÄÄN kysytä.
Vain naisen oma tarina.