Kerro pieni- tai keskituloinen, miksi äänestit kokoomusta tai persuja?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe että vihervasemmistosta on minulle tuolta kantilta mitään hyötyä. Ehkä jos olen tukien varassa niin saan heiltä muutaman kympin enemmän mutta tummoisilla minua ei voisi muutenkaan lahjoa, ei sitten millään.
Tähän kun lisätään vielä ne kaikki 30 muuta syytä miksi äänestän mieluummin persuja kuin vihervasemmistoa tai muita.
No lisääppä ne 30 syytä. Hyvä jos 5 pääset.
Jäämme odottelemaan.
Kerro sinä enemmän ku 5 syytä miksi ei ja höpötystä ei nyt lasketa.
Jätämme odottelemaan.
Rasismi, eriarvoisuus, tyhmyys, edustajien osaamattomuus ja tietotaso, "bensan hinta alas"-kampanjat kuntavaaleissa.
Kaikki tuntemani persut on kouluttamattomia tai amistasoa, heidän juttunsa on lähinnä myötähäpeää aiheuttavia.
Itse kehuit kykeneväsi, mä en edes kehunut.
Koska sinunlaisesi ihmiset ovat omassa persuvihassaan äänekkäitä ja äärimmäisiä, ei teidän (vasemmalle kallellaan olevat) seurassa viitsi kertoa äänestäneensä perussuomalaisia, siitä puhutaan sitten silloin, kun vassarikiihkoilijat ei ole läsnä. Yllättyisit, miten moni koulutettu perussuomalaisia kannattaa.
Persut pissivät äänestäjiensä muroihin 🤣 Aika sadistista sanoisin ehkä 😁
Meillä yliopistolla on sellainen pieni ryhmä joka hehkuttaa persuja, luultavasti läpällään koska ovat hieman anarkiaan taipuvaisia. Yleisesti heistä kuitenkin puhutaan hieman huvittuneella sävyllä 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe että vihervasemmistosta on minulle tuolta kantilta mitään hyötyä. Ehkä jos olen tukien varassa niin saan heiltä muutaman kympin enemmän mutta tummoisilla minua ei voisi muutenkaan lahjoa, ei sitten millään.
Tähän kun lisätään vielä ne kaikki 30 muuta syytä miksi äänestän mieluummin persuja kuin vihervasemmistoa tai muita.
No lisääppä ne 30 syytä. Hyvä jos 5 pääset.
Jäämme odottelemaan.
Kerro sinä enemmän ku 5 syytä miksi ei ja höpötystä ei nyt lasketa.
Jätämme odottelemaan.
Rasismi, eriarvoisuus, tyhmyys, edustajien osaamattomuus ja tietotaso, "bensan hinta alas"-kampanjat kuntavaaleissa.
Kaikki tuntemani persut on kouluttamattomia tai amistasoa, heidän juttunsa on lähinnä myötähäpeää aiheuttavia.
Koska sinunlaisesi ihmiset ovat omassa persuvihassaan äänekkäitä ja äärimmäisiä, ei teidän (vasemmalle kallellaan olevat) seurassa viitsi kertoa äänestäneensä perussuomalaisia, siitä puhutaan sitten silloin, kun vassarikiihkoilijat ei ole läsnä. Yllättyisit, miten moni koulutettu perussuomalaisia kannattaa.
Siis sä kehut pystyväsi kertomaan 30 syytä miksi äänestät persuja ja mä pyydän niistä viisi. Käännät tän mun viaksi. Tyypillinen persu, paljon melua tyhjästä.
Olen muuten äänestänyt persuja joskus, mutta silmäni on avautunut näiden kannattajien äärettömän tyhmyyden takia.
Persuthan puolustaa keskituloisia, Mestari usein puhun keskituloisten huonosta tilanteesta.
Ja tietenkin koska olen autoilija niin PS ainoa vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Persuthan puolustaa keskituloisia, Mestari usein puhun keskituloisten huonosta tilanteesta.
"Oihhh minun ihana rakas pikku autoni, se suloinen ilon tuojani jota jumaloin ja jonka vuoksi äänestän" 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oihhh minun ihana rakas pikku autoni, se suloinen ilon tuojani jota jumaloin ja jonka vuoksi äänestän" 🤣🤣
Paljastat siis olevasi autoton kun et tiedä millaisia kustannuksia siitä tulee. paljastit myös ettet ymmärrä elämää kehä3 ulkopuolella missä auto käytännössä pakollinen.
Varmaankin siksi, että he eivät pidä äänestäjiään idiootteina ja uskottele, että Marinin ja kumppaneiden siat pellossa "joku muu maksaa" linja olisi oikeasti voinut jatkua. Eivät myöskään pidä äänestäjiään niin hemmetin typerinä ja yksinkertaisina, että rupeavat valehtelemaan jostain terveystarkastuksista jotka "säästävät" miljardeja (SDP).
Miksiköhän tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastat siis olevasi autoton kun et tiedä millaisia kustannuksia siitä tulee. paljastit myös ettet ymmärrä elämää kehä3 ulkopuolella missä auto käytännössä pakollinen.
"pusipusi rakas autoni, sinä ihanan elämäni sulostuttaja" 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alappa ennustajaksi kun se on sulla noin "hyvin" hallussa.
Yläpeukutin edellistä. Talossa kaksi autoa ja emme asu pk-seudulla.
Ketä muuta keskituloinen palkansaaja voisi äänestää?
Keskusta pyrki aikaisemmin olemaan ei-sosialistinen vaihtoehto palkansaajille, mutta on parempiakin ja nythän kepu on vasemmistopuolue.
RKP ja KD ovat heille jotka kokevat suomenruotsalaisuuden tai kristillisyyden Suomen tärkeimmäksi asiaksi ja minusta lisäksi liian pieniä äänestettäväksi.
Vasemmistopuolueet ovat palkansaajan suurin vihollinen ajamalla koko muun maailman etua suomalaisten edelle ja tukemalla kaikenlaisia kummallisia biologian ja fysiikan lakien vastaisia erikoisuuksia. Vihreät on tämä potenssiin x.
Vierailija kirjoitti:
Ketä muuta keskituloinen palkansaaja voisi äänestää?
Keskusta pyrki aikaisemmin olemaan ei-sosialistinen vaihtoehto palkansaajille, mutta on parempiakin ja nythän kepu on vasemmistopuolue.
RKP ja KD ovat heille jotka kokevat suomenruotsalaisuuden tai kristillisyyden Suomen tärkeimmäksi asiaksi ja minusta lisäksi liian pieniä äänestettäväksi.
Vasemmistopuolueet ovat palkansaajan suurin vihollinen ajamalla koko muun maailman etua suomalaisten edelle ja tukemalla kaikenlaisia kummallisia biologian ja fysiikan lakien vastaisia erikoisuuksia. Vihreät on tämä potenssiin x.
Muista että Purra on oikeistolaisempi ja konsevatiivimpi kuin puolueensa.
Vierailija kirjoitti:
En halunnut Suomeen jauhobileitä järjestävää pääministeriä, enkä sosiaaliturvalla eläviä värinaamoja.
Orpokin on sanonut, että tulevaisuudessa Suomen on pakko ottaa maahan tohtorinkoulutuksen saaneita tiedemiehiä Wolt-läheteiksi ja taksikuskeiksi.
Äänestin persuja, koska kukaan muu ei näytä ymmärtävän miten tässä taloustilanteessa rahan lahjoittaminen ulkomaille on suoranaista kettuilua suomalaisia kohtaan. Jos me suomalaiset emme aja Suomen ja suomalaisten asioita, ei sitä kukaan muukaan tee.
Kukaan ei edes äänestänyt Marinia ja silti hän oli pääministerinä, on meillä "hyvin" toimiva systeemi :/
Vierailija kirjoitti:
Persut pissivät äänestäjiensä muroihin 🤣 Aika sadistista sanoisin ehkä 😁
Demarithat tekivät sitä 4vuotta, mikähän siinä sitten niin ihanaa oli? Pettivät äänestäjänsä paskanpuhumisellan.
Vierailija kirjoitti:
koska palkkani on niin pieni, ettei ole varaa maksaa nykyisiä valtavia veroja valtionvelan korkojen maksamiseen ja työnvälttelijöiden elättämiseen
Ja sitten päätit äänestää puoluetta, jonka ainoa motiivi on pienentää sun palkkaa entisestään? Kummallinen logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei edes äänestänyt Marinia ja silti hän oli pääministerinä, on meillä "hyvin" toimiva systeemi :/
Edellisissä vaaleissa SDPn äänestäjät eivät arvanneetkaan, että Marinista tulisi pääministeri. Suhmuroinnilla järjestettiinn koko homma epdemokraattisesti.
En halua maksaa veroja, jotta työkykyiset voivat maata sohvalla. Siksi Kokoomus.