Paljonko lapsen saaminen nykyisin maksaa?
Eli siis paljonko siihen menee rahaa kunnes se on 18v.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet jolla on lapsia elää pidempään ja terveimpidä.
.
Sille ei voi laittaa hintaa!!!
.
Mitä maksat pitkästä terveestä elämästä?Tän asenteen takia naiset panttaa. Kyllä lapsi maksaa. Synnytysten jälkeisten komplikaatioiden yksityisellä hoito MAKSAA. Miehet haukkuu synnyttäneitä naisia elleivät nämä "älyä" hoitaa itseään.
Mitä ihmeen paskaa jauhat?
Liettuassa alapään korjaus kustantaa 3000-5000e. Vatsan kiristysleikkaus suunnilleen saman verran. Naiset, naiset. Saakaa lapset joko yksinään tai anteliaalle miehelle. Ette rupea kuuntelemaan haukkuja omalta itaralta mieheltä.
Missään muussa elämäni vaiheessa en ole kokenut niin suurta rakkautta ja hellyyttä kuin silloin kun lapset syntyivät. Tunteita on heidän kanssaan saanut seilata laidasta laitaan. Mutta sitä mitä olen heiltä saanut, ei voi mitata rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
.
Mitä maksat pitkästä terveestä elämästä?Tän asenteen takia naiset panttaa. Kyllä lapsi maksaa. Synnytysten jälkeisten komplikaatioiden yksityisellä hoito MAKSAA. Miehet haukkuu synnyttäneitä naisia elleivät nämä "älyä" hoitaa itseään.
Ai nytkö kiellät? Käy seksipalstalla lukemassa miesten mietteitä heidän synnyttäneistä vaimoistaan. Kuulemma levinneen pimpsan takia hankitaan salarakas.
Me tehtiin lapsi itse, ei maksanut mitään. Hänelle oli valmiiksi huone, ei tarvinnut muuttaa isompaan. Ostin paljon käytettynä vaatteita. Vaipat toki maksoi. Alkuun söi vain rintamaitoa ja sitten samaa ruokaa kuin mekin mutta hyvin vähäisiä määriä. Muutamia leluja ollaan ostettu, pyörät yms. tähän mennessä. Nopsaan laskettuna on kuluttanut noin 50-60e kuukaudessa sekä "aloituskulut" (vaunut, sänky turvakaukalot yms) eli tähän mennessä pyöreästi 6000 euroa. On viisivuotias.
Vierailija kirjoitti:
Liettuassa alapään korjaus kustantaa 3000-5000e. Vatsan kiristysleikkaus suunnilleen saman verran. Naiset, naiset. Saakaa lapset joko yksinään tai anteliaalle miehelle. Ette rupea kuuntelemaan haukkuja omalta itaralta mieheltä.
Ei kukaan vaimoaan noin hauku
Niin joo, olin lapsen kanssa kotona kolme vuotta eli siinä tuli miinusta noin 80-90 tuhatta euroa. Onpas iso summa kun ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maapallolla on jo nyt aivan liikaa ihmisiä.
Lapsettomat tekevät geneettisen itsemurhan ja säälin heitä
Mun äiti lykkäs mut pienestä pitäen tätien hoidettavaksi. Naureskeli sille kun jätti mut vauvana 2h yksinään huutamaan. Täti ei pystynyt tuona päivänä ottamaan mua siksi teki näin. Kaikkien ihmisten ei tarvitsisi lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
.
Ai nytkö kiellät? Käy seksipalstalla lukemassa miesten mietteitä heidän synnyttäneistä vaimoistaan. Kuulemma levinneen pimpsan takia hankitaan salarakas.
Ite olen kyllä mies ja vaimoni alapää ei ole levinnyt vaikka meillä 3 lasta
Mitä lapsi oikeasti maksaa? Katso taulukosta eri-ikäisten suomalaisten lasten kulut
https://www.iltalehti.fi/raha-nyt/a/0110f65a-9ab2-4e60-8acc-43f487d6ad5b
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan vaimoaan noin hauku
Haukkuu
Nehän tsekkiläiset naiset kertoivat perheen isien poikkeavan usein kylässä.
Vierailija kirjoitti:
yh saa tukia nettona 2000e/kk. eli 18 vuodessa siis nettona 432000e puhtaana käteen.
Mä olen ollut yh ja sain tukia 10e kuukaudessa. Se oli siihen aikaan se yh-korotus lapsilisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
.
Hienoa oot uniikki yksisarvinen! Mites ne muut?
Vierailija kirjoitti:
Niin joo, olin lapsen kanssa kotona kolme vuotta eli siinä tuli miinusta noin 80-90 tuhatta euroa. Onpas iso summa kun ajattelee.
Nii ja joka yö tulee miinusta
Töitä voi tehdä 24 tuntia päivässä
Vierailija kirjoitti:
yh saa tukia nettona 2000e/kk. eli 18 vuodessa siis nettona 432000e puhtaana käteen.
Mistä saa 2000 / kk, miksei kukaan kertonut. Lapseni ovat nyt 17 ja 20v, mulla on miltsi nostamatta ;(
Yh
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä maksaa. Paljaalla paneminen on ilmaista. Neuvola on ilmainen, taksin synnytysvuorokaudet maksaa sossu
Tilastollisesti yksinäisin ja perheettömin ihmisryhmä on juurikin tuilla olevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
.
Hienoa oot uniikki yksisarvinen! Mites ne muut?
En oo kuullut kenenkään valittavan vaimonsa löysyydestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut yh ja sain tukia 10e kuukaudessa. Se oli siihen aikaan se yh-korotus lapsilisään.
mitäs se lapsilisä sitte oli, jos ei tukea?
Lapsettomat tekevät geneettisen itsemurhan ja säälin heitä