Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko lapsen saaminen nykyisin maksaa?

Vierailija
13.05.2023 |

Eli siis paljonko siihen menee rahaa kunnes se on 18v.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maapallolla on jo nyt aivan liikaa ihmisiä.

Lapsettomat tekevät geneettisen itsemurhan ja säälin heitä

Vierailija
22/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet jolla on lapsia elää pidempään ja terveimpidä.

.

Sille ei voi laittaa hintaa!!!

.

Mitä maksat pitkästä terveestä elämästä?

Tän asenteen takia naiset panttaa. Kyllä lapsi maksaa. Synnytysten jälkeisten komplikaatioiden yksityisellä hoito MAKSAA. Miehet haukkuu synnyttäneitä naisia elleivät nämä "älyä" hoitaa itseään.

Mitä ihmeen paskaa jauhat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liettuassa alapään korjaus kustantaa 3000-5000e. Vatsan kiristysleikkaus suunnilleen saman verran. Naiset, naiset. Saakaa lapset joko yksinään tai anteliaalle miehelle. Ette rupea kuuntelemaan haukkuja omalta itaralta mieheltä.

Vierailija
24/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muussa elämäni vaiheessa en ole kokenut niin suurta rakkautta ja hellyyttä kuin silloin kun lapset syntyivät. Tunteita on heidän kanssaan saanut seilata laidasta laitaan. Mutta sitä mitä olen heiltä saanut, ei voi mitata rahalla.

Vierailija
25/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

.

Tän asenteen takia naiset panttaa. Kyllä lapsi maksaa. Synnytysten jälkeisten komplikaatioiden yksityisellä hoito MAKSAA. Miehet haukkuu synnyttäneitä naisia elleivät nämä "älyä" hoitaa itseään.

Ai nytkö kiellät? Käy seksipalstalla lukemassa miesten mietteitä heidän synnyttäneistä vaimoistaan. Kuulemma levinneen pimpsan takia hankitaan salarakas.

Vierailija
26/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin lapsi itse, ei maksanut mitään. Hänelle oli valmiiksi huone, ei tarvinnut muuttaa isompaan. Ostin paljon käytettynä vaatteita. Vaipat toki maksoi. Alkuun söi vain rintamaitoa ja sitten samaa ruokaa kuin mekin mutta hyvin vähäisiä määriä. Muutamia leluja ollaan ostettu, pyörät yms. tähän mennessä. Nopsaan laskettuna on kuluttanut noin 50-60e kuukaudessa sekä "aloituskulut" (vaunut, sänky turvakaukalot yms) eli tähän mennessä pyöreästi 6000 euroa. On viisivuotias.

Vierailija
27/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liettuassa alapään korjaus kustantaa 3000-5000e. Vatsan kiristysleikkaus suunnilleen saman verran. Naiset, naiset. Saakaa lapset joko yksinään tai anteliaalle miehelle. Ette rupea kuuntelemaan haukkuja omalta itaralta mieheltä.

Ei kukaan vaimoaan noin hauku

Vierailija
28/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, olin lapsen kanssa kotona kolme vuotta eli siinä tuli miinusta noin 80-90 tuhatta euroa. Onpas iso summa kun ajattelee.

Vierailija
29/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maapallolla on jo nyt aivan liikaa ihmisiä.

Lapsettomat tekevät geneettisen itsemurhan ja säälin heitä

Mun äiti lykkäs mut pienestä pitäen tätien hoidettavaksi. Naureskeli sille kun jätti mut vauvana 2h yksinään huutamaan. Täti ei pystynyt tuona päivänä ottamaan mua siksi teki näin. Kaikkien ihmisten ei tarvitsisi lisääntyä.

Vierailija
30/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

.

Ai nytkö kiellät? Käy seksipalstalla lukemassa miesten mietteitä heidän synnyttäneistä vaimoistaan. Kuulemma levinneen pimpsan takia hankitaan salarakas.

Ite olen kyllä mies ja vaimoni alapää ei ole levinnyt vaikka meillä 3 lasta

Vierailija
31/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsi oikeasti maksaa? Katso taulukosta eri-ikäisten suomalaisten lasten kulut

https://www.iltalehti.fi/raha-nyt/a/0110f65a-9ab2-4e60-8acc-43f487d6ad5b

Vierailija
32/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan vaimoaan noin hauku

Haukkuu

Vierailija
33/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän tsekkiläiset naiset kertoivat perheen isien poikkeavan usein kylässä.

Vierailija
34/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yh saa tukia nettona 2000e/kk. eli 18 vuodessa siis nettona 432000e puhtaana käteen.

Mä olen ollut yh ja sain tukia 10e kuukaudessa. Se oli siihen aikaan se yh-korotus lapsilisään.

Vierailija
35/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

.

Hienoa oot uniikki yksisarvinen! Mites ne muut?

Vierailija
36/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joo, olin lapsen kanssa kotona kolme vuotta eli siinä tuli miinusta noin 80-90 tuhatta euroa. Onpas iso summa kun ajattelee.

Nii ja joka yö tulee miinusta

Töitä voi tehdä 24 tuntia päivässä

Vierailija
37/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yh saa tukia nettona 2000e/kk. eli 18 vuodessa siis nettona 432000e puhtaana käteen.

Mistä saa 2000 / kk, miksei kukaan kertonut. Lapseni ovat nyt 17 ja 20v, mulla on miltsi nostamatta ;(

Yh

Vierailija
38/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä maksaa. Paljaalla paneminen on ilmaista. Neuvola on ilmainen, taksin synnytysvuorokaudet maksaa sossu

Tilastollisesti yksinäisin ja perheettömin ihmisryhmä on juurikin tuilla olevat.

Vierailija
39/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

.

Hienoa oot uniikki yksisarvinen! Mites ne muut?

En oo kuullut kenenkään valittavan vaimonsa löysyydestä

Vierailija
40/79 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut yh ja sain tukia 10e kuukaudessa. Se oli siihen aikaan se yh-korotus lapsilisään.

mitäs se lapsilisä sitte oli, jos ei tukea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme