Meinaatko katsoa illal eurofiisut?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Tarkoitus olisi, mutta saas nähdä, miten lampaan käy. Heräsin nimittäin aamulla jo klo 5:10. Jos saisi nukuttua päikkärit, niin olisi aika hyvä. Yritän nyt ainakin Käärijän esitykseen asti valvoa ja nautiskella viisueväistä. On mulla skumppapullokin jääkaapissa siltä varalta, että Suomi sattuisi voittamaan.
Mikä lammasta vaivaa?
Kevät. On niin valoisaa jo aamuyöllä, että herään aikaisin. Ja ärsyttävästi vielä ihan pirteänä eli kyljen kääntäminenkään ei auta. Ja sitten illalla jo yhdeksän maissa Nukkumatti tulee hakeen treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus olisi, mutta saas nähdä, miten lampaan käy. Heräsin nimittäin aamulla jo klo 5:10. Jos saisi nukuttua päikkärit, niin olisi aika hyvä. Yritän nyt ainakin Käärijän esitykseen asti valvoa ja nautiskella viisueväistä. On mulla skumppapullokin jääkaapissa siltä varalta, että Suomi sattuisi voittamaan.
Mikä lammasta vaivaa?
Kevät. On niin valoisaa jo aamuyöllä, että herään aikaisin. Ja ärsyttävästi vielä ihan pirteänä eli kyljen kääntäminenkään ei auta. Ja sitten illalla jo yhdeksän maissa Nukkumatti tulee hakeen treffeille.
Ahas...sinä olet se lammas. Luulin että sulla on lammas joka ehkä poikii tai on sairas muuten 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lammasta vaivaa?
Ahas...sinä olet se lammas. Luulin että sulla on lammas joka ehkä poikii tai on sairas muuten 😁
Juu, siis minä olen se lammas 😁
Kyllä meitä on paljon jotka katsoo, ja toivoo oman suomipojan hyvää sijoitusta, 😄👍
Vierailija kirjoitti:
Hävettää aivan liikaa suomen esitys.
Miksi? Tunteeko kaikki 160-200 miljoonaa katsojaa sinut? Ja tietysti liveyleisö.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää aivan liikaa suomen esitys.
Häpee sinä ihan rauhassa, minä ja maailma tykkää ihan hulluna. Eilenkin jo ennen kun esitys ehti alkaa ihmiset hurrasi.. Toivon hyvää sijoitusta hälle ja meille. 👍🎶🎵
En todellakaan.
Kehno shöy, luokatonta musiikinrenkutusta, pelle-esiintyjiä.
En ole ikinä odottanut euroviisuja niin paljon kuin nyt. Tietenkin katson. Ja olen 60 v nainen.
Kyllä olisin kattomassa, ehkä keskiyöhön asti sinnittelen. En ihan yökahteen jaksa. Lapset menee varmaan vähän aiemmin nukkumaan, miehen kanssa jatketaan viisuilua, pienemmällä äänenvoimakkuudella. Mut joo, naposteltavaa (nykykielessä snäksejä) on myös. Katotaan miten käy:D
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Muistetaan, että se on tosiaan Euroviisut. Ei Eurovision laulukilpailu.
Pisteitä ei myöskään jaa Austria, koska sellaista maata ei ole olemassa.
Tulevat niin myöhään että en jaksa valvoa.
Tsemppiä Käärijälle kuitenkin!
Pitäähän se katsoa kun Ruotsin Loreen voittaa. Vuoden kuluttua lauletaan Tukholmassa.
Ei ole koskaan kiinostanut tuo huonon musiikin laulukilpailu. Eikä niistä kukaan vedä kuitenkaan paranoidia lavalla. Soittakaa paranoid!