Milloin lakkasit olemasta huolissasi koronasta?
Ei uutisia, ei maskeja eikä rajoitteita. Minusta tuo kaikki tapahtui vähän kuin huomaamatta verrattuna niiden aloittamiseen. Milloin sinä aloit jälleen elämään normaalia elämää ilman mitään varotoimenpiteitä?
Vai muistatko edes?
Kommentit (46)
Silloin kun siitä alettiin uutisoimaan. Ainahan noita on ollut. HIV, lintuinfluenssa, sikainfluenssa, mikä se yksi Afrikasta peräisin oleva oli mistä paniikkipaniikkipaniikki? Ei kiinnosta. En ole käyttänyt maskeja, en ottanut rokotteita, en hamstrannut vessapaperia, elin ihan normaalia elämää. Samoin teki koko perheeni.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi läheistä ikäihmistä on joutunut teholle koronan takia parin viime viikon aikana. Pelottaa heidän puolesta. Kyllä ap sinäkin joskus vanhenet.
Rokote tuhoaa immuniteetin.
Siinä vaiheessa kun yksi perheestä sairastui mutta 4 muuta ei. Jos oikein kovasti kuvittelin niin saatoin tuntea pienen karheuden kurkussani yhden ulkoilun aikana. Että kai se oli siinä sitten.
Rokotteesta, en koskaan itse taudista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt normaalisti kokoajan, 0 piikkiä, 0 koronaa.
Huvittaa nää kommentit, kun muistan, miten maalishuhtikuussa 2020 Helsingissä kuljin usein lähes yksin bussilla töihin. Kaikki paikat tyhjänä. No toki jossain maaseudulla tilanne varmaan eri. Mielestäni ei kuitenkaan mikään kehumisen aihe, jos ei älyä uutta tuntematonta virusta kunnioittaa.
Älä valehtele. Koko hysterian ajan olen normaalisti käyttänyt julkisia ja kyllä oli porukkaa ihan päivittäin dösissä jopa "maalishuhtikuussa 2020". Asun Helsingissä.
Ei sellaisesta voi luopua mitä ei koskaan ole ollutkaan. Ihmiset hysteroivat, mutta eivät huomaa, etteivät he ennenkään ole välittäneet onko jollain flunssa vai ei, ei vaikka influenssa on iäkkäillekin tappavampi kuin korona.