Miten te sinkut, jotka haluaisivat olla parisuhteessa, pärjäätte tuolla ulkomaailmassa missä pariskunnat liikkuu myös?
Itseäni sattuu niin paljon nähdä pariskuntia ja nyt kun säät lämmenneet, niin eikös ne kaikki riennä ulos.
Miten jaksatte?
Ja tämä kysymys ei siis ole onnellisille sinkuille!
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on aivan toin päin, olin kolmessa pitkässä parisuhteessa ja opin sen että on paljon parempi olla ilman kumppania ja ikuisia kompromisseja päivittäin...
Luuletko että parisuhde (ne varjo puolet) pitää itse ensin kokea ennen kuin voi arvostaa sinkkuutta?
Jos et olisi koskaan ollut suhteessa, luuletko että haikailisit sitä?Kysymys on kelle vaan joka haluaa vastata!
Täältä käsi pystyyn. Koskaan en ole seurustellut ja en näe sinkkuudessa ja sen aiheuttamassa yksinäisyydessä mitään hienoa omalta osaltani.
M38
Sama.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentaa ja katkeroittaa. Pitkät ja komeat miehet liikkuvat perusnättien ja hoikkien naistensa kanssa.
En tästä syystä käy missään festareilla ja vastaavilla. Itse olen niin katkera pituudesta; 175 cm. Ei kukaan alle 40-vuotias perusnätti nainen huolisi näin lyhyttä miestä. Varmaan vanhoilla naisilla on näin lyhyitä miehiä, mutta vanhat naiset ovat menettäneet jo seksuaalisuutensa ja heillä kulttuuri on ollut erilaista kun ei ollut tinderiä.
M37
Olen lyhyt nainen enkä olisi huolinut pitkää miestä. En katso ketään päin pää kenossa. Lyhyen kanssa onnellisessa aviossa 40 vuotta.
Etsi itsesi ikäinen lyhyt nainen, sellaisen mielestä olet pitkä.
Teidän ikäisillä katsottiin ensimmäinen sopiva samalta kylältä. Nykyään on tinder ja maailma auki.
Kulttuuri ja maailma on erilainen kuin 70-luvulla, jolloin oli sosiaalinen pakko olla naimisissa.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentaa ja katkeroittaa. Pitkät ja komeat miehet liikkuvat perusnättien ja hoikkien naistensa kanssa.
En tästä syystä käy missään festareilla ja vastaavilla. Itse olen niin katkera pituudesta; 175 cm. Ei kukaan alle 40-vuotias perusnätti nainen huolisi näin lyhyttä miestä. Varmaan vanhoilla naisilla on näin lyhyitä miehiä, mutta vanhat naiset ovat menettäneet jo seksuaalisuutensa ja heillä kulttuuri on ollut erilaista kun ei ollut tinderiä.
M37
Olen lyhyt nainen enkä olisi huolinut pitkää miestä. En katso ketään päin pää kenossa. Lyhyen kanssa onnellisessa aviossa 40 vuotta.
Teidän ikäisillä katsottiin ensimmäinen sopiva samalta kylältä. Nykyään on tinder ja maailma auki.
Kulttuuri ja maailma on erilainen kuin 70-luvulla, jolloin oli sosiaalinen pakko olla naimisissa.
M37
Pituus on vain tekosyy. Jos katselet ympärillesi kaupungilla huomaat hyvin äkkiä että lyhyemmilläkin miehillä on vientiä. Heiltä löytyy pituuden sijaan luonnetta, ja sekös naisia viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa mennä pariskuntien keskelle tai kanssa ulos. Ainoa mikä vähän tökkii on illanistujaiset tyttöjen kesken tai sukulaisten kanssa. Tarkoitan että monta viikonloppua putkeen huomasin olleeni perheellisten kanssa ja vaikka oli kivaa, niin en kyllä ikinä löydä kumppania istumalla koti-iltoja siinä porukassa.
Onko sun joku elämäntehtävä löytää kumppani? Kaiken toiminnan tavoitteena on löytää kumppani?
Tässä elämänvaiheessa, +30v iässä, se on kyllä yksi keskeisimmistä ja tärkeimmistä asioista. Ura ja asunnot ym eivät merkitse minulle yhtään mitään jos en saa omaa perhettä. Ja se on niin iso asia, että sitä todellakin kannattaa isollakin vaivalla tavoitella.
Vierailija kirjoitti:
M37
Mun poikani on 174 cm pitkä eikä hän ajattele, ettei kuka vaan voisi häntä huolia. Sen verran hyvä itsetunto pitää jokaisella olla ettei katkeroidu tuollaisen mitättömän seikan vuoksi!
Kärtsä Käärijä on 163 cm pitkä, ja hänellä on naisia riittänyt aina, paljon ennen kuuluisuuttaan. Hän on kuuma, ja se johtuu siitä että hänessä on karismaa, hän on positiivinen ja vaikuttaa todella herttaiselta ihmiseltä <3
Kukaan ei jaksa omien "puuttuvien" senttien narisijoita, mieti sitä. Olet hyvä juuri noin, kunhan saat asenteesi kuntoon!
Vierailija kirjoitti:
M37
Katsopa taas sinne Prismaan, niin näät että ihan tavis- pariskunnat siellä kulkee kärryjen ja korien kanssa.
Harva on ns. kaunis ja komea, suurin osa ollaan taviksia.
Vierailija kirjoitti:
M37
? Ei kukaan menetä seksuaalisuuttaan, se kulkee vauvasta vaariin. Seksikkyys taas on katsojan silmässä.
oman miehen mielestä sexy 51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
M37
Kyllä ennen oli paremmin tämäkin, kun kokonaiskuvaa katsoo.
Hyvin pärjää. Nykyään näkee aika paljon sellaisia pariskuntia, jotka eivät edes puhu toisilleen tai katso toisiaan, tuijottavat puhelimiaan. Kaupassa taas näkee aika usein riiteleviä pariskuntia, toinen on vähintään möks möks. Sitten on niitä, joissa mies viilettää 50 metriä edellä ja nainen kipittää kettuuntuneen näköisenä perässä. Ei siinä nyt hirveästi kateeksi ala käymään. Kääntyisin ite varmaan kannoillani ja lähtisin eri suuntaan.
Töissä taas näkee paljon pareja, jotka ei yhtään osaa kommunikoida. Toinen lyttää toisen ajatukset ja toiveet. Haukkuu vielä suurinpiirtein päälle, kuinka hölmöltä kuulostaa. Maantiejyrä ja kynnysmatto pareja on paljon. Joskus sitä miettii, että miten se toinen suostuu tuollaista edes kuuntelemaan ja kattomaan. Aina käy sitä jyrättyä hirveesti sääliksi, kun joutuu julkisesti vielä nolatuksi. Ovat yleensä surkean näköisenäkin. Siinä ei tiedä itsekään mitä sanoisi, koska jos on pokkaa olla puolisolle noin inhottava mun edessä, niin vaikea siinä on mmattilaisena alkaa toista puolustamaankan, jos ei itse siihen pysty.
Että ei. Ei tee tiukkaakaan nähdä pariskuntia. Harvoin olen mitään kovin ruusuista paria livenä nähnyt, kaikilla on ne omat ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
On vähän tylsää kyllä istua yksin vaikka näköalapaikan kahvilassa ja ihmiset katsovat ivallisesti et tuokin luuska istuu yhksin.
Tämä on tunne, ei fakta. Susta tuntuu siltä, että muut katsoo ja tuomitsee, koska et itse ole sinut sen kanssa, että olet yksin liikkeellä. Oikeasti niitä muita ei kiinnosta, eivätkä varmaan kiinnitä asiaan mitään huomiota.
No en mene minnekään vaan pysyttelen omissa oloissani.
Välillä ottaa pannuun kun Tiku ja Taku ovat joka paikassa yhdessä. Pyöräilemässä, kävelyllä, konsertissa, teatterissa jne.
Itse sitä on aina yksin punnertamassa eteenpäin. Tuntuu, että Takulla on aina apunaan Tiku, jos jotain tukea tarvitsee. Ei tarvitse ikinä pelätä tai huolehtia. Epäreilua.
Mä taputtelen mun miestäni pepulle kauppajonossa ja välillä pusutellaankin. Kun ollaan kävelyllä, niin kävellään käsi kädessä. Ei ole ongelmia meillä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
M37
Kyllä ennen oli paremmin tämäkin, kun kokonaiskuvaa katsoo.
Minä en tiedä mitään boomerein hehkuttamasta maailmasta kun en ollut silloin edes olemassa tai sitten taputtelin paskaa hiekkalaatikolla.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vähän tylsää kyllä istua yksin vaikka näköalapaikan kahvilassa ja ihmiset katsovat ivallisesti et tuokin luuska istuu yhksin.
Tämä on tunne, ei fakta. Susta tuntuu siltä, että muut katsoo ja tuomitsee, koska et itse ole sinut sen kanssa, että olet yksin liikkeellä. Oikeasti niitä muita ei kiinnosta, eivätkä varmaan kiinnitä asiaan mitään huomiota.
Kyllä osa katsoo päin. En ole sokea.
Vierailija kirjoitti:
Mä taputtelen mun miestäni pepulle kauppajonossa ja välillä pusutellaankin. Kun ollaan kävelyllä, niin kävellään käsi kädessä. Ei ole ongelmia meillä<3
Opettele lukemaan.
Oikein hyvin pärjään. En kadehdi koska ei niiden elämä yhdessä kuitenkaan ole sellaista mitä minä haluaisin elää. Haluaisin kumppanin jonka outous kohtaisi outouteni ja voisimme olla outoja yhdessä. Sellaisesta ihmisestä voin vain haaveilla, koska sellaista ei ole.
Pelkästään pariskuntien näkeminen ei satuta, mutta jos näkee vähänkään kuhertelua, halailua suukottelua se kirpaisee ja syvältä. Olen huutaa tästä kaikesta sinä jäät paitsi.
No itse en kaipaa parisuhdetta, mutta kavereita kaipaan. Se kirpaisee enemmän. Nähdä kaveriporukoita, kun itsellä ei ole yhtään kaveria. Onhan se aika ankeaa olla yksin rannalla tai terassilla. Aiemmin olen sinnikkäästi käynyt vaikka missä, jos löytyisi edes jotain juttuseuraa ja toisaalta viihdyn yksinkin. Mutta nyt vaan masentaa, kun edelleen olen yksin ja ikää 40v. Miesseuraa luultavasti löytyisi ja sitä välillä onkin.