Tämän palstan suurin yleinen valhe on, että kun löytyy vain huonoja miehiä ja naisia
Tätä loputtomasti hoetaan, mutta tuohan on täyttä tuubaa. Minä ainakin uskon täysin siihen, että on paljon hyviä miehiä ja naisia, jotka eivät vain kelpaa ulkoisen olemuksensa takia. Myönnän itsekin, että en minä ihastu todella mukavankaan oloiseen henkilöön, jos en tunne hänen ulkonäköään kohtaan mitään vetoa. Väitän, että kaltaisiani on valtaosa. Siksi minua aina ärsyttääkin tämä hokema, että kun on vain paskoja sitä ja tätä. En epäile hetkeäkään ettenkö voisi löytää helpostikin luonteen puolesta itselleni hyvää kumppania, mutta todennäköisesti hän ei minua ulkoisesti sytyttäisi.
Milloin voimme siis vaihtaa hokeman siihen, että luonteeltaan hyviä kandidaatteja on, mutta ne eivät kelpaa minulle?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet, miten "paljon" miehet panostavat ulkonäköönsä? Ja vielä vähemmän panostavat deittisivuilla rehellisyyteen ja luotettavuuteen (osa valehtelee ikänsä, suhdestatuksensa ja jopa sen, onko lapsia). Miten tollainen ihminen voisi olla objektiivisesti hyvä kumppani?
Naisena voi meikata ja käydä kampaamossa ja tehdä vaikka mitä temppuja kaunistautuakseen. Tiktok on täynnä näitä muutoksia jossa rupisammakosta tulee prinsessa isolla määrällä taidokasta meikkiä.
Teepä sama rupsahtaneelle 45v pälvikaljulle miehelle. Miehenä muutenkin iso osa komeudesta on kiinni kasvon luustosta. Valtaosa miehistä vaan on yksinkertaisesti rumia ja leuattomia fyysisesti joten pitää kompensoida mm. rahalla.Nykyajassa vaan niin monia naisia ei enää kiinnosta miesten rahat kuin entisaikoina jolloin niistä oltiin riippuvaisia.
Leukaimplantteja saa plastiikkakirurgilta, myös muita palveluja joilla muokata kasvojaan, olemustaan.
Hei AP.
Kannattaa pitää sellainen ajatus mielessä, että onnellisissa suhteissa olevat ihmiset harvoin tulevat suhteistaan keskustelupalstoille, kun ei ole mitään syytä puhua suhteesta kun kaikki on ok.
Kun suhteessa menee huonosti, on erottu tai muuten tavannut huonoja ihmisiä, niin silloin palstoilta haetaan vertaistukea tai vain halutaan johonkin paikkaan kaataa se huono olo pois.
Siksi saattaa tuntua siltä, että täällä ainoastaan valitetaan, mutta se vain johtuu siitä että ne henkilöt joilla menee huonosti tulee tänne kertomaan huonosta olosta.
Samassa ketjussa valitetaan onnenonkijoista. Myös tässä ketjussa: ulkomaalainen onnenonkija on pop (?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on valtavasti ihmisiä jotka ovat narsisteja / sosiopaatteja tai muuten päästään vialla... on todella melkein mahdotonta löytää järkevää kumppania 2023...
mutta naisethan nimenomaan suosivat narsisteja. narsistilla on karismaa. narsisti on usein menestyvä ja johtavassa asemassa. narsistimiehillä riittää naisia.
kiitos kommentista valitettavasti olet itse asiassa oikeassa niin se usein menee... ja monet johtajat Suomessa ovat todella surkeita johtuen juuri heidän luonteestaan ja siksi monet Suomen yritykset tekevät valtavan huonoa tulosta... ja hyvä esimerkki on diili ohjelma, aivan surkeita Johtaja-ehdokkaita, juuri sellaisia mitä Suomen yritykset ovat nyt täynnä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet, miten "paljon" miehet panostavat ulkonäköönsä? Ja vielä vähemmän panostavat deittisivuilla rehellisyyteen ja luotettavuuteen (osa valehtelee ikänsä, suhdestatuksensa ja jopa sen, onko lapsia). Miten tollainen ihminen voisi olla objektiivisesti hyvä kumppani?
Voin vastata miehenä joka ei saa yhtään matcheja: Paha se on tyhjästä nyhjästä, kun valtaosa miehen ulkonäöstä tulee siitä miltä naama näyttää, ja miten pitkäksi keho on muodostunut (toki myös osittain sillä, miten leveiksi vaikka hartiat ovat muodostuneet - jos äärimmäisen kapeat geneettisesti, niitä ei saa edes steroideilla kunnon kokoisiksi vaikka nostaisi painoja 10 vuotta).
Kun tähän lisätään vielä se että kaljuunnuin jo vuosikymmen sitten, mitä voin realistisesti tehdä? Olen jo nyt normaalipainossa, käyn suihkussa joka aamu ja aina ennen ihmisten ilmoille menoa, ei naisia vain kiinnosta, minut pyyhkäistään vasemmalle koska en sytytä ketään fyysisesti.
Olen ollut avioliitossa jossa minua käytettiin rankasti taloudellisesti hyväksi - olen hyvätuloinen. Hyvät tulot taas eivät ole mikään oikotie "naisen saamiseen", minä elin seksittömässä liitossa jossa minut laitettiin maksamaan kaikenlaista, hiljaisella uhkavaatimuksella että jos en tee näin niin nainen lähtee kävelemään. Olen pelkkä rahapussi. En seksuaalisen halun kohde.
Olet kalju?
Käy salilla, rupea kasvattamaan lihaksia. Kasvata parta, pidä sitä siistissä kunnossa. Pidä muutenkin huolta omasta ulkonäöstä (netissä on paljon videoita kun kirjoittaa "Man's grooming"). Opettele pukeutumaan oikein, pidä ihosta ja hampaista huolta.
Miesten on jopa helpompi pitää hyvää ulkonälöä yllä vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Ukot ei suostu uskomaan biologiaan. Liian naiselta haiseva ja tuntuva mies aiheuttaa spontaanin hylkimisreaktion. Voiko omalle olemukselle tehdä jotain? Ehdottomasti! Halutaanko? No ei.
Naiset katsovat 90% genetiikkaa.
Itse asiassa, naiset inhoavat sitä jos mies on "parannellut" itseään. Miehen pitää vain olla miehekäs. Lihakset pitää hankkia (hyväpalkkaisella asiantuntija)työllä, hiustyylin pitää olla huoleton ja parrankin rento sänki jota ei koskaan akkamaisesti muotoilla peilin edessä.
Jos pituutta on liian vähän, luuston malli on väärä ja äänikin on liian korkea, ei juuri mitään ole tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukot ei suostu uskomaan biologiaan. Liian naiselta haiseva ja tuntuva mies aiheuttaa spontaanin hylkimisreaktion. Voiko omalle olemukselle tehdä jotain? Ehdottomasti! Halutaanko? No ei.
Itse asiassa, naiset inhoavat sitä jos mies on "parannellut" itseään. Miehen pitää vain olla miehekäs. Lihakset pitää hankkia (hyväpalkkaisella asiantuntija)työllä, hiustyylin pitää olla huoleton ja parrankin rento sänki jota ei koskaan akkamaisesti muotoilla peilin edessä.
Jos pituutta on liian vähän, luuston malli on väärä ja äänikin on liian korkea, ei juuri mitään ole tehtävissä.
Jos ei halua parantaa ulkonäköä, pitää parantaa omaa persoonaa.
Se on jompi kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se varsinaisesti edes valhe, kun se kuitenkin on palstalaisten todellisuus että ne itselle tarjolla olevat mahdolliset kumppanit on huonoja?
Miten sitten määritellään ne "itselle tarjolla olevat". Maailma ja jokaisen kotikaupunki on sinkkuja täynnä.
Niin. Tasoteoreetikko ei sitten ymmärrä lainkaan että jos itse on tasoa max 6 niin ne itselle tarjolla olevat kumppanitkin on max samaa tasoa.
Se on aika yhdentekevää vaikka olisi minkälaisia helmiä olemassa kun omat rahkeet ei niihin riitä vaan on tyydyttävä siihen itsensä kaltaiseen tyyppiin.
Nämä palstapäivystäjät harvemmin tykkää itsestäänkään ihan hurjasti eli ei se itsensä kaltainen kaverikaan oikein hurraa-huutoja aiheuta.
Kyllä minulle suurin haaste on ollut löytää
1. Täysin päihteetön mies. Yleensä tyssää jo tuohon
2. Luonnonsuojelija ja eläinsuojelija. No tuohon asti en ole edes päässyt tässä juoppolandiassa.
3. Samat muut arvot
4. Sama huumorintaju
5. Jne.
Niin, kun olisi niitä REHELLISIÄ JA ITSENSÄ TUNTEVIA ihmisiä. Eivät valehtelisi, esittäisi muuta kuin ovat,kunnioitus,arvostus,panostus suhteeseen. Henkisesti terve ja tykkäisi samoista asioista.
Ymmärrys siitä, että on me henki eli kaukonäköisyys suhdetta ajatellen. Ulkonäöstä kannatta pitää myös huolta. Enhän minäkään pukeudu enää tuohivirsuihin tai aina samat vaatteet päällä. Siisteys myös, en haise.
Pidän itsestäni siis huolta. Eikös jokaisen kuulu pitää itsestään huolta.Tässä näin aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena voi meikata ja käydä kampaamossa ja tehdä vaikka mitä temppuja kaunistautuakseen. Tiktok on täynnä näitä muutoksia jossa rupisammakosta tulee prinsessa isolla määrällä taidokasta meikkiä.
Teepä sama rupsahtaneelle 45v pälvikaljulle miehelle. Miehenä muutenkin iso osa komeudesta on kiinni kasvon luustosta. Valtaosa miehistä vaan on yksinkertaisesti rumia ja leuattomia fyysisesti joten pitää kompensoida mm. rahalla.Nykyajassa vaan niin monia naisia ei enää kiinnosta miesten rahat kuin entisaikoina jolloin niistä oltiin riippuvaisia.
Leukaimplantteja saa plastiikkakirurgilta, myös muita palveluja joilla muokata kasvojaan, olemustaan.
Lapsista tulee kumminkin leuattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se varsinaisesti edes valhe, kun se kuitenkin on palstalaisten todellisuus että ne itselle tarjolla olevat mahdolliset kumppanit on huonoja?
Miten sitten määritellään ne "itselle tarjolla olevat". Maailma ja jokaisen kotikaupunki on sinkkuja täynnä.
Niin. Tasoteoreetikko ei sitten ymmärrä lainkaan että jos itse on tasoa max 6 niin ne itselle tarjolla olevat kumppanitkin on max samaa tasoa.
Se on aika yhdentekevää vaikka olisi minkälaisia helmiä olemassa kun omat rahkeet ei niihin riitä vaan on tyydyttävä siihen itsensä kaltaiseen tyyppiin.
Nämä palstapäivystäjät harvemmin tykkää itsestäänkään ihan hurjasti eli ei se itsensä kaltainen kaverikaan oikein hurraa-huutoja aiheuta.
Ei ole mitään tasoa, koska jokainen määrittelee tason itse. Eli kaikki tasot on subjektiivisia eikä näin mitattavissa. Yksi sanoo olevansa 6, toinen sanoo saman ihmisen olevan 2 ja kolmas taas 8. Mikäköhän hänen taso sitten oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
2. Luonnonsuojelija ja eläinsuojelija. No tuohon asti en ole edes päässyt tässä juoppolandiassa.
3. Samat muut arvot
4. Sama huumorintaju
5. Jne.
Siis miehet, joilla täyttyy tuo 1 kriteeri on niin haluttua tavaraa sinkkumarkkinoilla.
Mutta viina on niin pakollinen miehille, että sitä mielummin juodaan kuin että saataisiin onnellinen parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jompi kumpi.
Persoonalla ei ole merkitystä jos ulkonäkö ei riitä.
Tästä oli yliopistotasoinen tutkimuskin. Kun naiset laitettiin valkkaamaan miehiä, jos ulkonäkö ei riittänyt ei luonteella ollut minkäänlaista merkitystä. Hyvännäköisille miehille taas annettiin jopa huono luonne anteeksi.
Ainoa asia joka vaikutti, oli korkeamman statuksen ammatti. Itse asiassa tämä sai naiset arvioimaan samat miehet komeammiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. Samat muut arvot
4. Sama huumorintaju
5. Jne.
Siis miehet, joilla täyttyy tuo 1 kriteeri on niin haluttua tavaraa sinkkumarkkinoilla.
Mutta viina on niin pakollinen miehille, että sitä mielummin juodaan kuin että saataisiin onnellinen parisuhde.
Eivät ole.
Miksi? Koska absolutismi korreloi epähaluttavien piirteiden kanssa.
Tyypillisesti mies joka on rohkea heittäytyjä, sosiaalinen ja hauska, ei jättäydy sivuun juomingeista vaan on mukana porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jompi kumpi.
Tästä oli yliopistotasoinen tutkimuskin. Kun naiset laitettiin valkkaamaan miehiä, jos ulkonäkö ei riittänyt ei luonteella ollut minkäänlaista merkitystä. Hyvännäköisille miehille taas annettiin jopa huono luonne anteeksi.
Ainoa asia joka vaikutti, oli korkeamman statuksen ammatti. Itse asiassa tämä sai naiset arvioimaan samat miehet komeammiksi.
https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-perso…
The study suggests that women value physical attractiveness in a potential mate far more than they say they do, said study author Madeleine Fugère, a professor of social psychology at Eastern Connecticut State University in Willimantic.
The results showed that as long as a man was considered attractive or moderately attractive, both mothers and daughters would pick the guy who had the most desirable personality traits. But when an unattractive male was paired with the most highly desirable personality profile, neither daughters nor mothers rated him as favorably as a potential romantic partner, compared with better-looking men with less desirable personalities.
In addition, the findings demonstrated that "a moderate level of attractiveness is a necessity to young women and to their moms, and they are not willing to give that up in favor of personality," Fugère said.
She explained that physical attractiveness appears to act as a gatekeeper for potential mates. If a man meets a required level of physical attractiveness, then women are willing to consider his personality characteristics, the study revealed.
Vierailija kirjoitti:
3. Samat muut arvot
4. Sama huumorintaju
5. Jne.
Rosebriden satoa:
https://www.rosebrides.com/men/seth-1138054.html
https://www.rosebrides.com/men/carlos-1004876.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jompi kumpi.
Jos haluat tuohon uskoa, niin ole sitten koko elämäsi yksin :)
Naiset kertovat tämän: "Tämä on miehessä viehättävää (hyvä persoona)"
Sinä: "YHYY EIKÄ OLE BYÄÄÄH"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jompi kumpi.
https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-perso…
The study suggests that women value physical attractiveness in a potential mate far more than they say they do, said study author Madeleine Fugère, a professor of social psychology at Eastern Connecticut State University in Willimantic.
The results showed that as long as a man was considered attractive or moderately attractive, both mothers and daughters would pick the guy who had the most desirable personality traits. But when an unattractive male was paired with the most highly desirable personality profile, neither daughters nor mothers rated him as favorably as a potential romantic partner, compared with better-looking men with less desirable personalities.
In addition, the findings demonstrated that "a moderate level of attractiveness is a necessity to young women and to their moms, and they are not willing to give that up in favor of personality," Fugère said.
She explained that physical attractiveness appears to act as a gatekeeper for potential mates. If a man meets a required level of physical attractiveness, then women are willing to consider his personality characteristics, the study revealed.
Joo, tehdään tutkimus 15v vuotiailla ja tämä tottakai tarkoittaa kaikkia naisia :D
mutta naisethan nimenomaan suosivat narsisteja. narsistilla on karismaa. narsisti on usein menestyvä ja johtavassa asemassa. narsistimiehillä riittää naisia.