Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sormet on liian karkeat

Vierailija
12.05.2023 |

Uuden kumppanin kädet on karheat työmiehen kädet. Käyttää kyllä käsirasvaa, mutta ne vähän liian karkeat tuonne mun alakertaan. Ei tee mieli päästää häntä kauheesti sinne ainakaan sormilla räpeltää. En oo vielä hälle tästä puhunu, kun jotenkin tuntuu pahalta kun ei hän varmaan tuolle oikein kummemmin voi mitään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle jokin lelu käteen ja sano että mää kulta nii halluu et sää tyyryttäisit mun täl. Porin murre ei petä pahaakaan paikassa.

Vierailija
2/15 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gummihanska kätöseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on oikeasti hanskat. Semmoisia mustia lateksia jäljittelevää materiaalia. Mulla myös tosi karkeet näpit kun laastien kanssa tekemisissä ja sit rassailen koneita yms. niin ei meinaa saada puhtaaksi millään kun oikeen lika kaivautuu kuiviin sormiin. Itse tätä järjestelyä ehdoitin ja hyvin toimii. Ehkä vielä hieman kiihoittaakin.

Vierailija
4/15 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että tykkäisit kielestä enemmän.

Vierailija
5/15 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkea kieli voi tuntua herkkähipiäisestä pahalta. Panohanskat voisi olla hyvät.

Vierailija
6/15 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit tästä sanoa. Olette varmaan aikuisia ihmisiä? Minäkin nauran miehelle, kun se rakastaa silittää kädellä mun sukkahousuja, mutta käsien kovettumat rikkoo housut. Onneksi sormet on sileät ja kädet muuten siistit

Vierailija
7/15 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on oikeasti hanskat. Semmoisia mustia lateksia jäljittelevää materiaalia. Mulla myös tosi karkeet näpit kun laastien kanssa tekemisissä ja sit rassailen koneita yms. niin ei meinaa saada puhtaaksi millään kun oikeen lika kaivautuu kuiviin sormiin. Itse tätä järjestelyä ehdoitin ja hyvin toimii. Ehkä vielä hieman kiihoittaakin.

Ruokaöljyllä saa öljyiset ja maaliset kädet parhaiten puhtaaksi, eikä kuivata käsiä. Ensin vain suoraan likaisille käsille öljyä ja pyyhkii talouspaperilla pois. Sen jälkeen pesu marseille saippuan kanssa. Sekään ei kuivata käsiä.

Naisilla on myös hyviä käsirasvoja jälkikäsittelyyn. Itse laitan ennen seksiä ja monesti vielä paksumpaa huulirasvaa etu- ja keskisormeen ja peukalon päähän. Ei ole vaimo valittanut, eikä edes tiedä että olen rasvannut käsiä jo vuosia. Samoin leikkaan aina kynnet lyhyiksi.

Vierailija
8/15 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaöljyllä saa öljyiset ja maaliset kädet parhaiten puhtaaksi, eikä kuivata käsiä. Ensin vain suoraan likaisille käsille öljyä ja pyyhkii talouspaperilla pois. Sen jälkeen pesu marseille saippuan kanssa. Sekään ei kuivata käsiä.

Naisilla on myös hyviä käsirasvoja jälkikäsittelyyn. Itse laitan ennen seksiä ja monesti vielä paksumpaa huulirasvaa etu- ja keskisormeen ja peukalon päähän. Ei ole vaimo valittanut, eikä edes tiedä että olen rasvannut käsiä jo vuosia. Samoin leikkaan aina kynnet lyhyiksi.

Hienoa huomaavaisuutta; ilmankos vaimosi ei ole valittanut!

Vierailija
9/15 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa huomaavaisuutta; ilmankos vaimosi ei ole valittanut!

Ilmankos on halunnut usein seksiä. Sen verran myyntimiehen vikaa, että pitää samalla jo myydä seuraavaa kertaa, eli että naiselle jää seksinälkää hyvästä tyydytyksestä. Yksi haittapuoli on, jos nyt edes on, ettei naiset vaihdu.

Vierailija
10/15 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, tuskin mieskään innostuisi, jos vaimolla olis hiekkapaperi kädessään vedellessään ees ja taas!

Vierailija
11/15 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta ymmärsin, että panohaskoilla on funktio, eivätkä ole vain visuaalista iloittelua!

Vierailija
12/15 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta ymmärsin, että panohaskoilla on funktio, eivätkä ole vain visuaalista iloittelua!

Michael Penttilä onkin vain huomaavainen rakastaja.

Vierailija
13/15 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tykkää hanskaideasta, niin käske runkata sua siitä klitoriksen ihopoimun läpi, niin ettei sormet koske suoraan herkimpiin kohtiin.

Vierailija
14/15 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää niillä käsillä jotain muuta

Vierailija
15/15 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koneita rassaillaan, ja laasteja sekoitellaan hanskat kädessä, jolloin kotona ei tarvitse sängyssä vedellä kumihanskoja käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä