Kumpi amerikkalainen julkkis enemmän makuusi, Kanye West vai Ralph Fiennes?
Tietysti hyvin erityyppisiä ihmisiä mutta molemmat viihdeteollisuudessa. Katselin netflixistä ohjeman molemmista ja vaikuttavat mielenkiintoisilta persoonilta molemmat omalla tavallaan.
Kommentit (58)
Mä en ole ikinä ymmärtänyt mitä jotkut naiset näkee Kanyessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollo, Ralph Fiennes on britti.
Jaa, no sori en tiennyt koska en ole nähnyt häntä kuin amerikkalaisissa elokuvissa.
Minäpä olen nähnyt hänen ohjaaman elokuvan venäläisestä balettitanssijasta missä myös näytteli ja puhui jopa sujuvasti venäjää. En silti erehnyt kuvittelemaan että on Venäläinen.
Mä näin sen Harry Potterissa. En silti ajatellut, että näyttelijä on noita.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan se tuo, että tekee todella hyvää musiikkia ja on todella rikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyvää musiikkia Kanye on tehnyt?
Ralph Fiennesistä tykkään mutta en kyllä löytänyt netflixistä mitään ohjelmaa hänestä? Aikani kuluksi yritin katsella tota dokumenttia Kanye Westistä (tai mikä lie hänen nimensä nykyään onkaan). Jäi kesken 10minuutin jälkeen. Ihmettelen hänen suosiotaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin peilistä itseni Afrikan kartan edessä, hätkähdin että ompas siinä komea afrikkalainen.
Suomalaisesta tulee afrikkalainen heti, kun hän seisoo Afrikan kartan edessä - samoin kuin afrikkalaisesta tulee välittömästi suomalanen, kun hän seisoo Suomen kartan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiseksi tulee mieleen, että on käyttänyt omissa tuotoksissaan laittomia lainauksia. Ainakin yksi oikeusjuttu meneillään oikeuksien loukkauksesta.
Kanye Westistä muistan sen kun nuori Taylor Swift voitti palkinnon palkinnon parhaasta musiikkivideosta ja tämä öykkäri ryntäsi lavalle kesken Taylorin kiitos puheen ylistämään Beyoncea. Täysin törkeää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no sori en tiennyt koska en ole nähnyt häntä kuin amerikkalaisissa elokuvissa.
Minäpä olen nähnyt hänen ohjaaman elokuvan venäläisestä balettitanssijasta missä myös näytteli ja puhui jopa sujuvasti venäjää. En silti erehnyt kuvittelemaan että on Venäläinen.
Googlasin ja Ralph Fiennes oikeasti asuu New Yorkissa. Joten turha minulle on naureskella.
Vierailija kirjoitti:
Kanye Westistä muistan sen kun nuori Taylor Swift voitti palkinnon palkinnon parhaasta musiikkivideosta ja tämä öykkäri ryntäsi lavalle kesken Taylorin kiitos puheen ylistämään Beyoncea. Täysin törkeää!
imma let you finish
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikkimaku on subjektiivista, mutta kokeile näistä jotain https://www.allmusic.com/artist/kanye-west-mn0000361014/discography
Oma suosikkialbumi on Yeezus, vähän erilaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlasin ja Ralph Fiennes oikeasti asuu New Yorkissa. Joten turha minulle on naureskella.
Mitä nyt äkkiä googlasin Ralph Fiennesin asumisjärjestelyjä niin hänellä on kodit ainekin Lontoossa, New Yorkissa ja Italiassa. Silti käsittääkseni hänellä ei ole kuin Britanian kansalaisuus. Ja Serbia antanut hänelle kunnia kansalaisuuden työnsä takia mutta.
Vierailija kirjoitti:
N!gga all the way!
Eikös Raplhu näytetellyt läpimurtoelokuvassaan juuri cuck-miestä jonka vaimoa m*stamies höyläsi joka aukoon?
Mistä elokuvasta puhut? Oletkohan sekoittanut Fiennesin johonkin toiseen näyttelijään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Toinen on yksi maailman kuuluisimmista filmitähdistä ja toinen maailman kuuluisimpia räppäreitä/sekopäitä. Oikeasti sinulla ei ole hajuakaan keitä he ovat? Huolestuttavaa..
Minä olen vasta viimeisen vuoden aikana saanut täältä vauvapalstalta tietää, että on olemassa joku Ralph Fiennes. Aikaisemmin en ollut tiennyt mitään koko tyypistä, naamakaan ei ollut tuttu.
Kanyen tiedän kyllä, tietysti.
Missä mielessä enemmän makuuni? Kanye on visionääri ja henkilönä mielenkiintoisempi ja hänellä on kyllä paljon todella fiksuakin sanottavaa kun suodattaa pois kaikki ne hulluimmat. Suurin osa niistä sekoilusta menee bipon piikkiin. Toki jos ajattelee kumpi olisi parempaa parisuhdemateriaalia niin silloin Fiennes, koska on tasapainoisempi.
No Ralphie. Täytyykö tuotan edes miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina pitänyt Kanyeta mielenkiintoisena. Toki hänellä on ongelmansa, mutta tykkään siitä, että hän uskaltaa olla oma itsensä. Tykkään myös siitä, että hän osaa unelmoida suuria ja tavoitella niitä unelmia.
Nyt tuli mieleen se Kummeleitten sketsi kun kaksi tosikkoa istui sohvalla ja toinen toteaa hampaistaan että "mulla kasvaa luita suussa":D