Mies painostaa ottamaan silikonit, en halua.
Rinnat eivät kuulemma enää ole tarpeeksi seksikkäät lasten tulon jälkeen. Silikonit tekisivät niistä kiinteämmät.
En tiedä mitä tehdä...
Kommentit (34)
Parempi hänen on ne itselleen laitattaa, jos vaikka tulee ero. Saa sitten pitää ne ja puristella ilokseen
Mitä muuta siellä Porvoossa halutaan?
Paljonko mies on tuottanut sun rinnoille mielihyvää?
-500/5
Pasi, tänään ei o sun päivä
No mitäpä siinä arvailemaan jos mies kerran päätti näin
Ota sellaiset maltilliset, ei ole pakko ottaa mitään luonnottomia kumipalloja. Niin että tulee vähän nostetta ja täyteläisyyttä, ei niinkään kokoa.
Paska provo, mutta uskon ja pöyristyn!
Käsket miehen mennä itse tarpeettomaan leikkaukseen, jossa kehoon työnnetään sinne kuulumattomia vierasesineitä, joista voi aiheutua pysyvää haittaa terveydelle. Jos edelleen jatkaa vinkumista niin ukko vaihtoon. Vähän itsekunnioitusta nyt hei, ei kaikkea tyhmyyksiä tule kuunnella. Varmasti olet hyvä tuollaisena kuin olet!
Vierailija kirjoitti:
Ota sellaiset maltilliset, ei ole pakko ottaa mitään luonnottomia kumipalloja. Niin että tulee vähän nostetta ja täyteläisyyttä, ei niinkään kokoa.
Niin tai rasvansiirto jos on vaan rasvaa esim. vatsassa/kyljissä mistä ottaa.
Mä menisin heti jos mies vaan maksaisi!
Tasa-arvon nimissä kun naisella synntyksen myötä paikat vähän löystyneet, pitää miehenkin käydä suurentamassa sitä. Lapset on yhdessä päätetty tehdä, joten tarvii miehenkin panostaa itseensä. Happy wife, happy life.
Riipputissejäsi ei jaksa yksikään toinen mies katsella, alapääkin varmasti revennyt pilalle synnyttäessä.
Vierailija kirjoitti:
Riipputissejäsi ei jaksa yksikään toinen mies katsella, alapääkin varmasti revennyt pilalle synnyttäessä.
Epätoivoisille miehille käy kaikki. Kunhan pulssi löytyy.
Älä vaan ota. Minun ex tyttöystävä otti vaikka ei ollut mitään syytä ja minulla meni kaksi vuotta niiden tottumiseen ja pidän silikoni tissejä rumina. Lopulta meille tulikin ero, minä en vaan kestänyt että kaunis nainen pilaa tissinsä.
Tuskin mies haluaa maksaa niin paljon, mitä niistä on kuluja. Pelkkä leikkauksen maksaminen ei riitä.
Mies46 kirjoitti:
Älä vaan ota. Minun ex tyttöystävä otti vaikka ei ollut mitään syytä ja minulla meni kaksi vuotta niiden tottumiseen ja pidän silikoni tissejä rumina. Lopulta meille tulikin ero, minä en vaan kestänyt että kaunis nainen pilaa tissinsä.
Varmaan teidän ero oli parempi juttu molempien kannalta.
Ottakoon itse, jos sellaisista tykkää! :D