Mies painostaa ottamaan silikonit, en halua.
Rinnat eivät kuulemma enää ole tarpeeksi seksikkäät lasten tulon jälkeen. Silikonit tekisivät niistä kiinteämmät.
En tiedä mitä tehdä...
Kommentit (34)
Käske ukkos hakea suurennosta vehkeeseensä. Mokoma lerppukullinen poskisolisti
En oikein jaksa uskoa että tämä aloitus on totta.
Vierailija kirjoitti:
Miehellekin sopii tuollaiset silikonit https://urly.fi/39w1
Onko tuo setä vai täti?
Haluutko olla 6kk ilman kunnon liikuntaa leikkauksen jälkeen? Täysin järjetöntä touhua!! Lihotkin jo siinä ajassa 15 kiloa...
Jättäisin tuommoisen miehen välittömästi.
Tää varmaan oli provo, mutta mun mies kannusti ensin laihduttamaan ja kun aloin laihtumaan (ja kiinteytymään treenin ansiosta), tunnusti, että pelkää tissien pienentyvän 😆. Katsoin hetken kun idioottia ja kysyin, että mitä ajattelit käyvän, jos luomutisseillä varustetulta lähtee painoa 20 kg. Valitettavasti en onnistunut laihtumaan ainoastaan tietyistä "sopivista" paikoista.366
Sitten et ota. Voit myös alkaa määrätä miehellesi, että se on hankittava Arskan tyyliin lihakset, että se kaljamaha ei paljon sytytä..
Sano ukollesi että ottaa nenäkorun, kielikorun, kulmakorun ja 5 tatuointia.
Vierailija kirjoitti:
Ottakoon itse, jos sellaisista tykkää! :D
ja oikein kunnolliset man boobit
Vierailija kirjoitti:
Haluutko olla 6kk ilman kunnon liikuntaa leikkauksen jälkeen? Täysin järjetöntä touhua!! Lihotkin jo siinä ajassa 15 kiloa...
Mistä ihmeestä olet tällaisen keksinyt? Itse kävelin alusta asti lenkkejä leikkauksen jälkeen. Kolmen viikon kuluttua tein alavartalotreeniä. Neljän viikon kuluttua ylävartalotreeniä ja viiden viikon kuluttua mitä vaan. Itseasiassa laihduin tuossa ajassa, koska oli paremmin aikaa miettiä ruokailuja ja oma olo oli tyytyväisempi. Treeneihin tuli juuri sopiva tauko. Nyt 4 kk leikkauksesta ja juoksen jo 15 km lenkkejä.
Voiko sen sijaan ruiskuttaa omaa rasvaa niihin tyhjiin rintoihin?