Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun nettopalkka nousi 150 eur. Olen pettynyt.

Vierailija
11.05.2023 |

En ymmärrä miten tämä maa kuvittelee pääsevänsä nousu-uralle jos ihmisten palkat nousee niin paljon vähemmän kuin pakolliset menot. Työnantafirmakin tekee hyvää tulosta, mutta siitä nauttii vain johto ja osakkeenomistajat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tarkista verotustasi, niin saat mahdollisesti vielä mätkyjäkin ja nettokorotuksesi onkin vielä tuota pienempi.

Vierailija
2/6 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on suomalaisittain iso korotus!? Yleensä bruttokorotukset luokkaa 30-50€/vuosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 eurolla saa kolme hupiranneketta linnanmäelle, ei mikään pieni korotus.

Vierailija
4/6 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jokin hyvin korkea tutkinto? Oletko siis tohtori?

Vierailija
5/6 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alalle tuli historiallisen suuri korotus, mutta varsin vähän se kahden teinin äitiä lohduttaa. 

Harmittaa, vaikka perusasioista ei joudukaan tinkimään. Ensin oli koronavuodet ja juuri kun oli päästy taas matkustamaan ym. niin korot, ruoka ja kaikki muu kallistuu niin paljon, että ylimääräisestä kulutuksesta on pakko luopua.

Olisi ollut kiva viettää viimeiset lapsuusvuodet jotenkin muuten, kuin sanomalla kaikkiin lasten ehdotuksiin että "ei me varmaan voida, mitä se maksaa, katotaan onnistuisiko ensi vuonna". 

Vierailija
6/6 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle. Mä en nimittäin ole vielä palkankorotusta nähnytkään. Sanottu että astuu voimaan 1.6 ja maksetaan takautuvasti elokuussa vai mitensenyt menikään. Niin sekavaa infoa kaikin puolin, prosentteja sinne tänne ja oliko joku kertakorotus kesäkuussa. Usko menny jo.  Oon hakenu parempipalkkaista työtä mutta totta puhuen en mitenkään tiedä mikä nykykuinen normi kk-palkka olisi 1.8 alkaen.