Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos uudella kumppanilla on kavereita, joiden kanssa on ollut seksisuhde

Vierailija
11.05.2023 |

Hyväksyisitkö, jos uudella kumppanilla olisi sellaisia vastakkaisen sukupuolen kavereita, joiden kanssa tiedät hänellä olleen myös seksuaalista kanssakäymistä? Saisiko hän pitää nämä kaverit ja nähdä heitä?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On typerää kahila toista millään muotoa. Jos toinen on rakastellut tai haluaa rakastella muun kuin kumppaninsa kanssa niin on hänellä oikeus tehdä niin.

Vierailija
22/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa potentiaaliselta kumppanilta mitään listaa siitä, keiden kanssa on tehnyt mitäkin, joten en tietäisi asiasta.

Näistä asioista voi kuulla muualtakin taholta, kuin kyselemällä listoja kumppaneilta.

Jutut kulkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä tietäisin keiden kanssa miehellä on ollut seksiä? 

Sitähän tässä aloituksessa ei kysytty, joten älä huoli ja keskity vain ajatukseen "jos tietäisit".

Vierailija
24/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa potentiaaliselta kumppanilta mitään listaa siitä, keiden kanssa on tehnyt mitäkin, joten en tietäisi asiasta.

Olin tulossa vastaamaan samaa.

Vierailija
25/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin, jos näkisin että se panokaverinainen on selvästi minua alempaa tasoa.

Vierailija
26/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä asioista voi kuulla muualtakin taholta, kuin kyselemällä listoja kumppaneilta.

Jutut kulkee.

En liiku piireissä, joissa "asioista kuulee". Meidän tuttava- ja ystäväporukkamme on aikuista, fiksua, sivistynyttä väkeä, joka ei juoruile. En pysty kuvittelemaan, että joku puolisoni tuttavista tulisi supattamaan minulle, että "tiesitkös, että tuo sinun Mattisi on harrastanut seksiä tuon Maijan kanssa". Ajatuksenakin totaalisen WT.

Vierailija
27/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne entiset kumppanit on entisiä, miten ne muhun vaikuttaisi? Meidänkin lapsuuden ystävien porukka on edelleen kasassa ja ihan varmasti siellä on seksiä harrastettu kun kerran seurusteltukin. Mun nykyinen mies ennen mua seurusteli yhden meidän yhteisen ystävän kanssa. Enpä ole kysellyt heidän petipuuhistaan, mutta outoa on jos eivät seksiä harrastaneet. Mitäs tosta?

Vierailija
28/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä, mikä se suhde nykyään on ja missä tilanteessa se tulee ilmi. Tiedän, että puolisoni on esimerkiksi hyvän päivän tuttuja parin exänsä ja jokusen ns. lyhyemmän säädön kanssa, vaihtavat kuulumiset jos sattuvat törmäämään tai muutoin on jokin nimenomainen syy laittaa viestiä tmv., ei haittaa.

Sitten tiedän, että hänellä on ollut seksisuhde erään ystäväporukkaansa kuuluvan naisen kanssa, jota nyt väkisin tulee silloin tällöin nähtyä kyseisen porukan kekkereissä, vaikka eivät keskenään yhteyttä pidäkään. Ei tämäkään minua haittaa, koska on ollut siitä rehellinen ja olen siksi alusta asti tiennyt missä mennään ja meno on ollut ihan ok.

Mielestäni tässä avainasemassa on ollut rehellisyys. Jos saisin nyt tietää tuosta ystäväporukkaan kuuluvasta, tuntisin itseni aika loukatuksi ja epävarmaksi sen suhteen, miksi asiasta ei ole kerrottu aikaisemmin. Etenkin, koska hänen kaverinsa ovat usein pienessä hiprakassa piilonaljailleet puolisolleni asiasta ja olleet omituisia, nyt olen vain pyöritellyt silmiäni kun luulevat, etten tiedä ja olevansa tosi nokkelia. Tämä näyttäytyisi ihan toisenlaisessa valossa, jos saisi tietää vasta jälkikäteen mistä on kyse.

Vierailija
29/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen hoitoni on nykyisin parhaan samaa sukupuolta olevan lapsuudenystäväni puoliso, joten aika äkkiä lähtisi luiskaan sellainen kumppaniehdokas joka vaatisi siihen suuntaan kaiken yhteydenpidon katkomaan.

Vierailija
30/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tuskin olisi uusikumpoanini jos en hyväksyisi joten kyllä.

Vierailija
31/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kaverisuhteen laadusta. Normaalia, että suhteen tai säädön jälkeen voi säilyä kaveruus, etenkin jos ollaan samoissa piireissä.

Mutta jos uusi kumppaniehdokas tähdentäisi, että ex-säätönsä on aivan erityisen tärkeä ihminen, ja heidän välillään on erityinen suhde, josta hän ei ole valmis luopumaan, niin en lähtisi ylimääräiseksi pyöräksi tuollaiseen touhuun.

Itsellänikin on exiä kavereina, mutta kaveruus perustuu nykyhetkessä yhdistäviin asioihin, kuten ammattiin tai harrastukseen, ei siihen että ollaan joskus seurusteltu.

Vierailija
32/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi sellaista miestä miehekseni. En pidä piiri pieni pyörii touhuista. Sairasta ja pervoa.

Minua haluan mahdollisimman puhtaan ja käyttämättömän miehen. Kuten itsekin olen, naisena.

Vierailija
33/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmilla about 150 "kokemusta".Ei siis haittaa.

Vierailija
34/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi sellaista miestä miehekseni. En pidä piiri pieni pyörii touhuista. Sairasta ja pervoa.

Minua haluan mahdollisimman puhtaan ja käyttämättömän miehen. Kuten itsekin olen, naisena.

Ja ihan sairaan hyvä sängyssä:)

Vierailija
35/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne entiset kumppanit on entisiä, miten ne muhun vaikuttaisi?

Porukka täällä taas vie asiaa sivuraiteille. Ei nyt puhuta mistään existä, vaan nykyisen kumppanin vastakkaisen sukupuolen kaverista, jonka kanssa on edelleen kaveri ja ovat paneskelleet. Eli hyväksyisitkö että nämä paneskelijat näkisivät edelleen toisiaan.

Mitkään exät nyt yleisesti ottaen kuulu kuvioihin enää muutenkaan, jos on uusi suhde.

Vierailija
36/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista liikkuvaako te nykyään nusasette, kun kavereittenkin kesken... Yäk

Jotain rajaa, eikö teillä nykyään ole enää moraalia???

Vierailija
37/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino sanoilla "on ollut" joten ei pitäisi vaikuttaa mihinkään mitenkään. Jos et kykene elämään asian kanssa niin etsi uusi kumppani. 

Vierailija
38/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, milloin lähentymiset on tapahtuneet. Eri asia, jos ovat harrastelleet menemään joskus 10 vuotta sitten kuin viikko sitten.

Vierailija
39/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne entiset kumppanit on entisiä, miten ne muhun vaikuttaisi?

Porukka täällä taas vie asiaa sivuraiteille. Ei nyt puhuta mistään existä, vaan nykyisen kumppanin vastakkaisen sukupuolen kaverista, jonka kanssa on edelleen kaveri ja ovat paneskelleet. Eli hyväksyisitkö että nämä paneskelijat näkisivät edelleen toisiaan.

Mitkään exät nyt yleisesti ottaen kuulu kuvioihin enää muutenkaan, jos on uusi suhde.

Ei ole ollenkaan tavatonta että ne exät on edelleen kavereita ja kyllä ne yllensä on myös exiä joiden kanssa on pantu mutta joiden kanssa ei enää nykyisin seksiä harrasteta olivat he edelleen kavereita tai ei.

Vierailija
40/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyisin, jos näkisin että se panokaverinainen on selvästi minua alempaa tasoa.

Sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme