Jos uudella kumppanilla on kavereita, joiden kanssa on ollut seksisuhde
Hyväksyisitkö, jos uudella kumppanilla olisi sellaisia vastakkaisen sukupuolen kavereita, joiden kanssa tiedät hänellä olleen myös seksuaalista kanssakäymistä? Saisiko hän pitää nämä kaverit ja nähdä heitä?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi.
Juuei. Laittaisin naisystäväni heti luiskaan jos moista paljastuisi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen lentäs ulos. Ketään mitään Sanna touhua katsois.
Paitsi feministi cuck mies.
Just näin. Joku luuseri "cuck mies" varmaan moista touhua katsoisi.
En todellakaan hyväksyisi. Saisi mennä mun puolesta etsimään naisen, joka samaan tapaan kaveeraa entisten hoitojensa kanssa.
Mulla herää aina epäilys, jos miehellä on paljon naiskavereita, ja siksi skippaan tällaisen miehen. Kuitenkin ne "kaverit" on jotain entisiä panoja.
Vierailija kirjoitti:
Jokaista liikkuvaako te nykyään nusasette, kun kavereittenkin kesken... Yäk
Jotain rajaa, eikö teillä nykyään ole enää moraalia???
Ehkä sen kanssa on ensin pantu, ja myöhemmin siitä on tullut osa kaveripiiriä? Joskus jopa ihan muuta reittiä.
Tuskin nykyään enää juurikaan edes syntyy sellaisia parisuhteita, joissa ei olisi nusauttelutaustaa jonkun yhteisen tutun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne entiset kumppanit on entisiä, miten ne muhun vaikuttaisi?
Porukka täällä taas vie asiaa sivuraiteille. Ei nyt puhuta mistään existä, vaan nykyisen kumppanin vastakkaisen sukupuolen kaverista, jonka kanssa on edelleen kaveri ja ovat paneskelleet. Eli hyväksyisitkö että nämä paneskelijat näkisivät edelleen toisiaan.
Mitkään exät nyt yleisesti ottaen kuulu kuvioihin enää muutenkaan, jos on uusi suhde.
Miten niin? Ei ole mitenkään tavatonta, että aletaan seurustella samaan ystäväpiiriin kuuluvan kanssa, ja erotaan myöhemmin ystävinä. Koska ystävät on samat, sitä aika usein väkisinkin joutuu jossain kapasiteetissa näkemään toisiaan ja usein se voi jopa olla molempien toive, että palataan ystäväksi vaikka romanttinen suhde ei toiminut.
Jos taas lapsia ehtii siunaantua, se exä jää lähes poikkeuksetta kuvioihin, uusista suhteista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä tietäisin keiden kanssa miehellä on ollut seksiä?
Vaadi aukoton cv ennen kuin annat.
-sivusta
Kukaan ei tiedä eikä tule tietämään vaikka kumppaninne paneskelisi selkänne takana ihan niin paljon kuin ikinä haluaa. Sen asian järjestämiseen ei mene kauan eikä varsinainen tekokaan kestä kauaa. Eikä siitä jää mitään todistusaineistoa kenellekään 🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä eikä tule tietämään vaikka kumppaninne paneskelisi selkänne takana ihan niin paljon kuin ikinä haluaa. Sen asian järjestämiseen ei mene kauan eikä varsinainen tekokaan kestä kauaa. Eikä siitä jää mitään todistusaineistoa kenellekään 🤣😂
Niin? Siksi en suo asialle ajatustakaan ellei siihen joskus tule aihetta.
Olen nykyään hyvä ystävä entisen vakipanon kanssa eikä tulisi enää mieleenkään jatkaa samaa. Jos tämä on joillekin ongelma niin sitten on.
N50
Hear, hear! Täysin samaa mieltä.