Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos uudella kumppanilla on kavereita, joiden kanssa on ollut seksisuhde

Vierailija
11.05.2023 |

Hyväksyisitkö, jos uudella kumppanilla olisi sellaisia vastakkaisen sukupuolen kavereita, joiden kanssa tiedät hänellä olleen myös seksuaalista kanssakäymistä? Saisiko hän pitää nämä kaverit ja nähdä heitä?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi.

Vierailija
2/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi pitää halutessaan, mutta mä tietty häipyisin. Ei kiinnosta pelihenkilöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieluummin, että olisitko tällaisen ihmisen kanssa, kuin että antaisitko tämän nähdä kavereitaan.

Aikuista et voi estää tekemästä mitään tai tapaamasta jotakuta, ainoa mitä voit tehdä on päättää hyväksyykö itse kumppanin tekemiset.

Vierailija
4/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitte kun mun kaveri on 20v sitten pannut nykyisen vaimoni kanssa?

Vierailija
5/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin totta kai.

Pariudun vain vastuullisten, tunnetaidoiltaan kypsien aikuisten kanssa. Kumppanin tai minun aiemmat hoidot eivät vaikuta suhteisiini mitenkään.

Vierailija
6/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman kanssa välit poikki vai molemmat?

Vierailija
7/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on menneisyys miksi sen pitäisi vaikuttaa nykyhetkeen...

Vierailija
8/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lentäs ulos.   Ketään mitään Sanna touhua katsois.

Paitsi feministi cuck mies.

Vierailija
9/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä seurustelin jonkin aikaa vieläkin samaan kaveriporukkaan kuuluvan miehen kanssa. Ei ole käynyt mielessäkään, että tästä pitäis tehdä ongelma. Aikuisilla ihmisillä tuppaa olemaan menneisyys.

Eli vastayksena aloittajan kysymykseen: totta kai hyväksyisin jos uudella kumppanillani olisi joskus ollut sutinaa jonkun kaverinsa kanssa.

Vierailija
10/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on menneisyys miksi sen pitäisi vaikuttaa nykyhetkeen...

Kaikkien polkemat kyläfillarit hokee tätä, siinä toivossa että muuttuisi todeksi.

Vierailija
11/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin tilanteesta. Jos he molemmat ovat osa laajempaa kaverijoukkoa ja kumpikin on tällä hetkellä parisuhteessa, niin miksikäs ei voisi välillä tavata. Toisaalta en välttämättä tykkäisi, jos tuollainen kaveri olisi sinkku ja se "kaverin näkeminen" tarkoittaisi vaikka baari-iltoja tai muuten paljon ajanviettoa ihan kahdestaan. 

Vierailija
12/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa potentiaaliselta kumppanilta mitään listaa siitä, keiden kanssa on tehnyt mitäkin, joten en tietäisi asiasta.

Vierailija
13/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tietäisin keiden kanssa miehellä on ollut seksiä? 

Vierailija
14/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta.

Jos nainen olisi pannut monien kyseisen ystäväporukan miesten kanssa, mutta ei seurustellut heidän kanssaan, niin kyllä se olisi ero saman tien tuollaisesta naisesta. 

Mutta jos nainen on aikanaan seurustellut miehen kanssa, ovat eronneet mutta jääneet ystäviksi...niin en tiedä. Ehkä tuo ei vielä olisi deal breaker.

Vierailija
15/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää että mies oli harrastanut joskus aikoja ennen minua muutaman kerran seksiä yhden tutun naisen kanssa. Tällä naisella oli tässä vaiheessa jo ihan toinen pitkä suhde ja lapsikin. En oikein jaksanut ajatella siitä mitään. Ollutta ja mennyttä.

Vierailija
16/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tasolla te oikein käytte läpi puolisoittenne seksihistoriaa?

En suoraan sanoen ole ihan varma kuka tai ketkä sen kavereista/työtovereista ovat vaimoni kanssa harrastaneet vaakamamboa mutta yllättyisin jos kuulisin että se jatkuu vielä.

Vierailija
17/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä tietäisin keiden kanssa miehellä on ollut seksiä? 

Esittelet itsesi ja samalla kysyt oletko nussinut mieheni kanssa? Selaatte hänen face ja kysyt jokaisen naisen kohdalla oletteko nussineet ja ne poistetaan kavereista? Mies kirjottaa paperille kaikkien naisten nimet jotka tuntee ja sinä sitten vedät yli keiden kanssa ei enää saa olla kaveri?

Vierailija
18/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi. Tämän takia en ole itsekään harrastanut seksiä kavereiden kanssa, enkä ole entisten panojen kanssa kaveria. Jos käy ilmi että kumppani on eri lajia niin emme varmaan oikein kuulu yhteen ajatusmaailmalta.

Vierailija
19/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tasolla te oikein käytte läpi puolisoittenne seksihistoriaa?

En suoraan sanoen ole ihan varma kuka tai ketkä sen kavereista/työtovereista ovat vaimoni kanssa harrastaneet vaakamamboa mutta yllättyisin jos kuulisin että se jatkuu vielä.

Kyllä me ainakin ollaan aika tarkasti käyty. Ei nyt olla asioiksemme istuttu alas ja läpikäyty, mutta nämä ovat asioita muiden joukossa jotka jossain yhteydessä voivat tulla puheeksi, eikä kummallakaan ole tarvetta salailla aiempia juttuja eikä kumpikaan suhtaudu niihin mustasukkaisesti.

Vierailija
20/51 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu avovaimon kanssa 13 vuotta yhdessä. Tiedän, että hänellä ollut +/- 10 seksikumppania ennen minua. Hän tietää, että minulla on ollut enemmän, mutta varmaan tulisi ainakin keskustelua tai ero, jos tietäisi, että kumppanien määrä on +300 ja muutama niistä on myös yhteisiä tuttavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi