Käärijä veti surkeasti eilen, silti HS hehkuttaa
Toivottavasti viina ei maistu enempää ja flunssakin ehtii hellittää ennen finaalia. Ei, tuo ei ollut hyvä eikä edes kelvollinen veto. UMK:hon verrattuna hävetti katsoa.
Kommentit (546)
Tajusin juuri, että Käärijä oli poistanut kokonaan esityksestä sen hienon kohdan, missä he nostavat hänet ylös kohti taivasta ja hän kuin kokonaan on sitten alkoholin alaisena ja alkaa tanssimaan tanssijoiden kanssa. Tämä on sitten korjattu sillä että hän ihmettelee ja katselee ympäriinsä.
Miksi tälläiset muutokset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan tule voittoa tuolla.
Luulen, että Käärijä jäätyi jo odottaessaan omaa viimeistä vuoroaan kuullessan Ruotsin esityksen. Loreen veti parhaimmalla energialla mitä koskaan tähån asti on vetänyt.
Käärijän kehityakaari on taad kulkenut surullisesti uljaasta videosta kuin teuraalle meneväksi lampaaksi
Ruotsissa Käärijä nähdään kyllä edelleen uhkana Loreenille. Yksi Käärijän valttikorteista on juuri epätäydellisyys.
Uskoisin että Ruotsissa jos jossain näistä asioista jotain ymmärretään.
Luulisi ruotsalaisia vähän "hävettävän" että marokkolaiset vanhemmat omaava voittaa enkuksi laulaen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Käärijä jäätyi jo odottaessaan omaa viimeistä vuoroaan kuullessan Ruotsin esityksen. Loreen veti parhaimmalla energialla mitä koskaan tähån asti on vetänyt.
Käärijän kehityakaari on taad kulkenut surullisesti uljaasta videosta kuin teuraalle meneväksi lampaaksi
Ruotsissa Käärijä nähdään kyllä edelleen uhkana Loreenille. Yksi Käärijän valttikorteista on juuri epätäydellisyys.
Uskoisin että Ruotsissa jos jossain näistä asioista jotain ymmärretään.Luulisi ruotsalaisia vähän "hävettävän" että marokkolaiset vanhemmat omaava voittaa enkuksi laulaen?
Ainoan kerran kun Suomi voitti, niin mekin laulettiin enkuksi.
Laatikon ympäri juoksu oli epäonnistunut ratkaisu eli näytti todella oudolta kotikameraan.
Laatikon päällä seisominen varjoineen taas oli kiva.
Ei kai showta silti enää aleta muuntamaan. Ääni nyt kuntoon, että se rauhallisemman kohdan laulu myös onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä veti hyvin, oli siellä vireongelmaa monella muullakin. Esim. Norjan esitys oli aika heikko. Suotta mollaatte, kyllä Käärijästä voidaan olla ylpeitä 💚
Iloinen, positiivinen yllätys, erottuu sieltä muun tyypillisen eurohumpan joukosta.
Se on just näin. Itsekin olin UMK:n aikana että mitä helvettiä, mutta oikeasti esitys on pliisujen eurohumppien keskellä kuin halolla päähän. Just hyvä. Toivottavasti vaan jaksaa vetää, tuo edustaminen, kun revitään kokoajan ja joka paikkaan, vie varmasti mehut. Varsinkin kun on terveyshaasteita. Tsemppiä toivotan 💚💚💚👍
Vierailija kirjoitti:
Käärijällähän oli 40 asteen kuume edeltävästi. Ihmekö tuo ettei ääni ole täysin ennallaan eikä energia. Toivotaan että saa levättyä ääntään lauantaihin mennessä ja vetää elämänsä parhaan esityksen :)
Niinkö...? Oma aavistukseni jossain toisessa ketjussa oli, että Käärijä ei pääse lavalle lainkaan, vaan sairastuu. En tiennytkään, että hän nyt on oikeasti sairastunut! 😂
Katsotaan nyt sitten, kummin käy, tuleeko launataihin mennessä kumminkin terveeksi vai paheneeko olo ja perutaanko lavashow. Jerellä kumminkin on alla perussairaus, mikä voi tehdä yllätyksiä.
💚👍 Koitahan Jere saada itsesi kuntoon! Onnea jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Iloinen rämäpäinen show pelastaa kaiken. Valitettavasti laulussa oli paikoitellen epäpuhtautta.
Mummosloggeissasi on epäpuhtautta.
Epävireinen mölinä kuuluu tähän juttuun.
Vierailija kirjoitti:
En muuten ymmärrä tän Loreenin hehkutusta. Hyvä ääni toki ja kaunis nainen, mutta ei mitenkään erityisen mieleenpainuva show.
TÄMÄ! Biisikin on pelkkää laskelmoitua tusinapoppia, jota ei edes jaksaisi kuunnella loppuun. Mä todella ihmettelen jos se saa enemmän ääniä kuin Käärijän uniikki biisi ja esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin että Ruotsissa jos jossain näistä asioista jotain ymmärretään.Luulisi ruotsalaisia vähän "hävettävän" että marokkolaiset vanhemmat omaava voittaa enkuksi laulaen?
Mutta kun ei edes voita.
Voitti aikoinaan, mutta nyt on nyt.
Minua häiritsi Käärijän paikoitellen hyvin epävireinen laulu. UMK-esitys ja musiikkivideo ovat huomattavasti paremmat. En usko, että ilman Käärijä-Hypeä eilinen esitys olisi mennyt jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä. Minä en saanut Loreenista mitään irti. Tosin biisi on muutenkin todella tylsä ja laahaava! Siitä puuttuu täysin se jokin, se kunnon bassotykitys!
Meidän perheessä jokainen ryhtyi nauramaan, kun katsottiin Loreenin vetoa. Oli sellainen myötähäpeää aiheuttanut tekotaiteellinen viritys kaikkine asentoineen,käsiliikkeineen ja huokailuineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko semissä kaikilla oli jotenkin kummallinen audio. Laulu oli aina miksattu liian kovalle, eikä laulajan ääni tullut puhtaan kuuloisena ja virheet korostuivat.
Muutenkin oli tylsiä ja huonoja ne välishowt, valot, efektit ja vähän kaikki. Juontajatkaan ei sopineet lainkaan yhteen; nahkaan pukeutunut rokkihiirulainen ja amatsoni, jolla oli yksinään paljon kovempi draivi päällä, ilma sitä rinnalla seisovaa minihiirtäkin. Amatsoni jatkoon, hiiri ulos.
Ehkä oli pikkubudjetti käytössä, kun ei ollut vielä lauantaishow.
Miltä mahdat itse näyttää? Ei tuolla tavalla voi puhua ihmisistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiistain Euroviisukarsintaesitys Käärijältä oli pettymys. Onko hän vielä kuumeen jälkeen kipeänä kun esityksessä ei ollut yhtään riehakasta energiaa? Käärijän pitäisi päästä vielä samaan kuin UMK-esittelyvideolla, joka teki ainakin minuun suuren vaikutuksen. Vähän enemmän leikisti vihaisempaa ilmettä, mutta pilkettä silmäkulmaan ja kunnon riehumista kiitos.
Kuumeesta on jo aikaa, mutta hänellä on paljon töitä, kiirettä ja minuuttiaikataulu, toisin kuin aikaansa keskustelupalstoilla viettävillä.
Eikö muilla euroviisuihin osallistuvilla ole töitä, kiirettä ja minuuttiaikataulu?
He kun tuntuvat jaksavan.
Käärijästä on tullut ilmiö, se halutaan joka paikkaan ja kysyntä on varmasti isompaa kuin jonkun muun maan esiintyjien. Näkyvyyden saaminen on loisto juttu, mutta se myös vie voimia.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsi Käärijän paikoitellen hyvin epävireinen laulu. UMK-esitys ja musiikkivideo ovat huomattavasti paremmat. En usko, että ilman Käärijä-Hypeä eilinen esitys olisi mennyt jatkoon.
Ei tämä ole mikään laulukisa, vaan mieleenpainuvin esitys/show vie voiton.
Olen ulkosuomalaisena seurannut tätä Käärijä fanitusta ihmeissäni. En vaan voi ymmärtää miten tuollainen lasten lallatukselta kuulostava renkutus uppoaa tähän kansaan. Alkaako ihmiset todellakin yksinkertaistua vai mistä tämä sairas fanitus johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Joutui eilisen perusteella oikein jännäämään että pääseekö edes finaaliin. Videon ja UMK-vedon perusteella voittaisi finaalin heittämällä, eilisellä esityksellä ei tosiaan. Jotain on nyt tehtävä.
Video oli video ja tehosteilla tehty iskeväksi. Livenä ponneton, voimaton, pelkkä viisuhumppa. Vielä kun joutuu esitysjärjestyksessä ennen tai jälkeen Kroatian niin voi voi. Sitten olisi samankaltaiset tamppausbiisit peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Joutui eilisen perusteella oikein jännäämään että pääseekö edes finaaliin. Videon ja UMK-vedon perusteella voittaisi finaalin heittämällä, eilisellä esityksellä ei tosiaan. Jotain on nyt tehtävä.
Laulu kuntoon ja isommat pyrot niiden surkeiden tuhausten tilalle. Ehkä vähän myös autotunea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällähän oli 40 asteen kuume edeltävästi. Ihmekö tuo ettei ääni ole täysin ennallaan eikä energia. Toivotaan että saa levättyä ääntään lauantaihin mennessä ja vetää elämänsä parhaan esityksen :)
Niinkö...? Oma aavistukseni jossain toisessa ketjussa oli, että Käärijä ei pääse lavalle lainkaan, vaan sairastuu. En tiennytkään, että hän nyt on oikeasti sairastunut! 😂
Katsotaan nyt sitten, kummin käy, tuleeko launataihin mennessä kumminkin terveeksi vai paheneeko olo ja perutaanko lavashow. Jerellä kumminkin on alla perussairaus, mikä voi tehdä yllätyksiä.
💚👍 Koitahan Jere saada itsesi kuntoon! Onnea jatkoon!
Tuo perussairaus ei ole ihan mikään pikkujuttu ja siihen raju kuume ja tosi kiireinen aikataulu, niin tosiaan toivon että fysiikka ei petä. 💚 Kunpa saisi nyt muutaman päivän vähän rauhallisemmin ottaa ennen finaalia.
Vierailija kirjoitti:
Olen ulkosuomalaisena seurannut tätä Käärijä fanitusta ihmeissäni. En vaan voi ymmärtää miten tuollainen lasten lallatukselta kuulostava renkutus uppoaa tähän kansaan. Alkaako ihmiset todellakin yksinkertaistua vai mistä tämä sairas fanitus johtuu?
Kiitos, en olekaan ajatuksineni kanssa yksin. Yksinkertainen on oikea sanaa kuvamaan esitystä ja biisiä, ehkä fanejakin. Lastenlaulu -tasoa. Ehkä ihmiset joilla leikit vaihtuneet ryyppäämiseen, tykkää.
Tämä! Kyllä oon ihan järkyttynyt tästä keskustelusta, että suomalaiset voivat mollata näin omaa edustajaansa :O Ei ihme että rämmitään kaukana länsimaisesta tyylikkyydestä.