Käärijä veti surkeasti eilen, silti HS hehkuttaa
Toivottavasti viina ei maistu enempää ja flunssakin ehtii hellittää ennen finaalia. Ei, tuo ei ollut hyvä eikä edes kelvollinen veto. UMK:hon verrattuna hävetti katsoa.
Kommentit (546)
Näin semifinaalissa ensimmäisen kerran tämän käärijän esityksen. Eipä ollut kaksinen esitys. Ja oliko tuossa muka jokin melodia? Ei mitään jäänyt "biisistä" mieleen.
Kirpunvihreässä esiintynyt miekkonen ei osannut edes laulaa ja kun ei ulkonäkökään ole kaksinen, niin mitä jäi jäljelle?
Hienoa, jos Suomi on kymmenen joukossa finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Iloinen rämäpäinen show pelastaa kaiken. Valitettavasti laulussa oli paikoitellen epäpuhtautta.
Tämä. Näin instassa pätkän eilisen keikasta ja laulu ei kyllä korvaani kuulostanut hyvältä. Aika epävireistä settiä oli. Ehkä tuo kunnon showmeininki pelastaa. En kyllä oikein jaksa muutenkaan innostua mistään euroviisuista, että sinänsä ei kai ihmekään, että ei nyt oikein iskenyt tämäkään biisi. Mietin vaan, että jos noi sen keikkahousut on nahkaa, niin ne mahtaa haista aivan kuolemalta, kun tuo vetää hikipäässä niiden kanssa menemään monet keikat :D
Minä ku vielä ite perustan semmosen päntin ku kualjkiäryle! Voetan sittä kaekki eoroviisut ja vosut.
Mitä tuo kipparikallekoukkujuttuliike on tuossa esityksen aikana? Ihan kuin jostakin 1930-1950-luvun vanhasta suomileffasta. Kuka on suunnitellut koreografian viisuesitykseen? Ei niinku mitään parempia liikkeitä keksitty, loppuiko mielikuvitus kenties kesken. Sorry, näyttää live-esityksessä aika hölmöltä...
Tuo alkuvoimainen biisi pilattiin tekemällä koreografiaksi tuollainen ihme taskurapujen riverdance. By ruotsalainen koreografi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo alkuvoimainen biisi pilattiin tekemällä koreografiaksi tuollainen ihme taskurapujen riverdance. By ruotsalainen koreografi.
Ja masentaa aika vsti, koska biisi oli itelleni voimabiisi aikansa.
Esityksetkin ovat täysin makuasioita kuten kaikki asiat maailmassa.. Jotkut esim. hehkutetut 5 tähden elokuvatkin arvosteluissa on osoittaunut omaan makuun korkeintaan 2 tähden leffoiksi ja jotkut haukutut 1 tähden leffat on omaan makuun ollut 4-5 tähden leffoja.
Mun mielestä Loreen lauloi kaunisti jne. Asusta yms tulee Dune-elokuvan viboja. Käärijä ehkä pääsee top10 sisään, mutta en usko että voittaa. Ei yllä Lordin tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Terveisia taalta Alankomaista. Havetti kun kollega sanoi, etta teilla on taas erikoinen esitys. Taattua Suomea.
Terveisiä sinne äipän ja iskän peräkammariin.
Enpä ollu kuullu piisiä ennen.
Oli parempi ku olin kuvitellu.
Se oli oikein vauhdikas kipale. Ja suomen kieli sopi rytmiin. Sopivasti eksoottinen esitys.
Sieltä erottu ulkomaalaisille sanat za za ja shampanjaa. Sopivan ylellistä eurooppalaisten makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan tule voittoa tuolla.
Luulen, että Käärijä jäätyi jo odottaessaan omaa viimeistä vuoroaan kuullessan Ruotsin esityksen. Loreen veti parhaimmalla energialla mitä koskaan tähån asti on vetänyt.
Käärijän kehityakaari on taad kulkenut surullisesti uljaasta videosta kuin teuraalle meneväksi lampaaksi
Ruotsissa Käärijä nähdään kyllä edelleen uhkana Loreenille. Yksi Käärijän valttikorteista on juuri epätäydellisyys.
Uskoisin että Ruotsissa jos jossain näistä asioista jotain ymmärretään.
No tämä. Rakastan epätäydellisyyttä. Ruotsin kappaleet on aina niin ällön hiottuja ja täydellisiä. Vaikka Loreen on ennakkosuosikki ja kappale hyvä, niin mielestäni Loreen on jo "niin nähty" muuten. Asia mikä Käärijän kohdalla voi vaikuttaa, on viimevuotinen voittajakappale, joka oli myös vähän menevämpi ja värikkäämpi (vaikka ei tietty ihan niin menevä bilebiisi niin kuin Käärijän). Mutta kuitenkin tuntuu, että peräkkäisinä vuosina voittavat ihan erityyliset kappaleet, joten tänä vuonna voisi pedata voittoa jollekin balladityyppiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minä ku vielä ite perustan semmosen päntin ku kualjkiäryle! Voetan sittä kaekki eoroviisut ja vosut.
Tae suatat olla voettamati.
Käärijän esitys oli surkeampi semifinaalissa kuin UMK:ssa, miksi edes muuttivat sitä mitenkään. Ääni oli enemmän epävireessä, isompi laatikko oli huono idea, siinä piti kesken laulun hajottaa jotain lautoja ja loppukaan ei ollut niin hauska, esityksestä puuttui myös ratsastuskohtaus lopusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Hyi koko Käärijä👎
sINÄ VANHA HAPANNAAMA, KAIKKI ON SUSTA TYLSÄÄ OUTOA KAMALAA PAHAA...
mITEN NOIN HAPAN IHMINEN TÄÄLLÄ EDES ON.
mENE JA TEE ITTE PAREMMIN!
Just tämmöisiä on Käärijä-fanit.
Valitettavasti. En voi pitää Käärijästä kun fanit on tuollaisia. Ymmärtävätkö itse että tekevät Käärijälle karhunpalveluksen käytöksellään?
Massojen on aika helppo manipuloida sinua.
Aina on ollut näitä ylpeitä vastarannakiiskejä. Joo, en voi tykätä pullasta, kun naapurin ilkeä Rami pitää pullasta.Toisin kuin sinunkaltaisesi jotka ei kykene nauttimaan pullasta vaikka siitä pitäisikin jos jossain samalla asuinalueella on joku joka sanoo ääneen ettei tykkää pullasta. Tämän ongelman koitat ratkoa siten että karkoitat jokaisen kanssasi vähääkään eri mieltä olevan muualle.
Minä pidän tai olen pitämättä asioista, koska päätän sen itse, eikä siihen vaikuta pitääkö naapurin Martti, kirjoittaako lehdet tai eivät kirjoita tai luukuttaako ex:än isoäiti sitä aamukolmeen.
Sinähän se syyksi selität, ettet voi pitää Käärijästä, koska fanit sitä ja fanit tätä. En minä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei toiminut ollenkaan tämä verrattuna umk-esitykseen tai musiikkivideoon, jossa oli kunnon intensiivisiä ilmeitä ja ärhäkkä tunnelma. Oli totaalinen lässähdys ja päälle huono lauluääni.
Se musiikkivideo oli hyvä!
Ihmetyttää vaan kirjoitti:
Näin semifinaalissa ensimmäisen kerran tämän käärijän esityksen. Eipä ollut kaksinen esitys. Ja oliko tuossa muka jokin melodia? Ei mitään jäänyt "biisistä" mieleen.
Kirpunvihreässä esiintynyt miekkonen ei osannut edes laulaa ja kun ei ulkonäkökään ole kaksinen, niin mitä jäi jäljelle?
Jäljelle jäi katkeroitunut sinä. Mutta ei surra koska this is party cha cha cha 😂
Vierailija kirjoitti:
Yksi mikä itseä pisti silmään oli tuo esityksen muutos. Miksi se laatikko piti ottaa esitykseen ja muuttaa voittava esitys johinkin muuhun? Miltä kuulostaa jos menee laatukkoon ja alkaa laulaa siellä? No siltä kuin laulaisi laatikossa. Akustiikka kaikuu seinistä. Lisäksi laatikon päältä alas hyppelyssä myös ääni kärsi. Toivottavasti joku ei saa ideaa että finaalissa laulaa paperipussi päässä.
Loreenin esitys on ollut sama koko ajan.
Toivotaan silti että voitto tulee vaikka enää en ole yhtä luottavainen.
Suomella on historiaa näissä oudoissa viimehetken muutoksissa urheilupuolellakin. Ansioituneet, hyvää perustasoa olevat urheilijat heitetään sivuun ja otetaan tilalle joku, jolla on esim. yksi hyvä kisa allaan.
Muuten onko kukaan maininnu että Käärijän korvakuulokkeet hajosi (siis sille tehdyt) ja joutui esiintymään sellasilla, jotka ei oo muotoiltu korvaan. Voi vaikuttaa paljonkin jos ei kuule omaa laulua!
Tuli vähän "tulla ulos kaapista" -viboja. Lapsille taas hauska piiloleikki. Mielestäni ihan hyvä idea. Jos vain lauluosuus olisi mennyt paremmin sekä ollut sitä samaa energisyyttä jota oli UMK:ssa niin olisin tyytyväinen. Mutta finaaliin sitten kaikki peliin. Joka tapauksessa viime vuotinen sijoitus, 21. paranee huimasta meni finaalissa sitten miten menee.