Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä veti surkeasti eilen, silti HS hehkuttaa

Vierailija
10.05.2023 |

Toivottavasti viina ei maistu enempää ja flunssakin ehtii hellittää ennen finaalia. Ei, tuo ei ollut hyvä eikä edes kelvollinen veto. UMK:hon verrattuna hävetti katsoa.

Kommentit (546)

Vierailija
421/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää kuinka moni ei hahmota mitä kateus on ja mitä se ei ole.

Kuka edes kadehtisi oman maansa edustajaa? Arvostella toki voi.

Vierailija
422/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin yleisö Liverpoolissa lauloi mukana ja aplodeista ei meinannut tulla loppua. Miksaus vaan paremmaksi ja vähän enemmän voimaa ääneen lauantaiksi, niin kyllä tuolla esityksellä hyvin pärjätään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdet ovat täynnä tuota vihreää kaalimatokäärylettä. Hyi helkkari. Vähempi riittäisi, siis yksi juttu, jossa todettaisiin, että sattui pääsemään jatkoon. Lopputulos on kuitenkin joku 18. sija.

Vierailija
424/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetti tavata tänään ulkomaalaisia kollegoja lounaalla, kun meillä on niin surkea tämä Käärijä-esitys. Aina saa hävetä Suomea ja suomalaisia. Ehdotan, ettei enää osallistuttaisi koko viisuihin, kun aina menee huonosti, esiintyjät poikkeuksetta surkeita joista saa tavallinenkin ihminen kärsiä.

Vierailija
425/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Hyi koko Käärijä👎

sINÄ VANHA HAPANNAAMA, KAIKKI ON SUSTA TYLSÄÄ OUTOA KAMALAA PAHAA...

mITEN NOIN HAPAN IHMINEN TÄÄLLÄ EDES ON.

mENE JA TEE ITTE PAREMMIN!

Just tämmöisiä on Käärijä-fanit.

Valitettavasti. En voi pitää Käärijästä kun fanit on tuollaisia. Ymmärtävätkö itse että tekevät Käärijälle karhunpalveluksen käytöksellään?

Massojen on aika helppo manipuloida sinua.

Aina on ollut näitä ylpeitä vastarannakiiskejä. Joo, en voi tykätä pullasta, kun naapurin ilkeä Rami pitää pullasta.

Toisin kuin sinunkaltaisesi jotka ei kykene nauttimaan pullasta vaikka siitä pitäisikin jos jossain samalla asuinalueella on joku joka sanoo ääneen ettei tykkää pullasta. Tämän ongelman koitat ratkoa siten että karkoitat jokaisen kanssasi vähääkään eri mieltä olevan muualle. 

Vierailija
426/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä surkea? C´mon. Eikä ollut! ääni petti lopussa joo mutta ei se tarkoita että hän on surkea. Myös miksaus ja uudet taustat kuulosti vähän oudolta ja miehelle oli tehty taas vanhan kansan temppurataa. Kaveri on vetänyt ihan hirveän hektisen kevään jossa jokainen on halunnut saada palasen Käärijää ja keikkaa on piisannut. Olen miettinyt koko sen ajan riittääkö tuon miehen ääni enää Liverpoolissa.  Ehkä sitä lepoa ois pitänyt olla enemmän ja keikkojen sijaan vaikka laulutuntia.

Ennen Liverpoolia hän oli ollut 40 asteen kuumeessa kun kroppa oli sanonut nyt riittää. Veikkaan että äänen pettäminen johtui jostain jännityksestä (mies ei ole tottunut isoihin lavoihin vaan klubeihin), liian tiukaksi vedetystä koreografiasta, äänen rasittumisesta ja väsymisestä tai jostain muusta. UMK:ssa veti ihan hyvin.

Vierailija
427/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivälehdet ovat täynnä tuota vihreää kaalimatokäärylettä. Hyi helkkari. Vähempi riittäisi, siis yksi juttu, jossa todettaisiin, että sattui pääsemään jatkoon. Lopputulos on kuitenkin joku 18. sija.

ootko sama joka veikkasi että kärtsy ei pääse finaaliin xD Ja suomen kieli ei pärjää :D

Vierailija
428/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävetti tavata tänään ulkomaalaisia kollegoja lounaalla, kun meillä on niin surkea tämä Käärijä-esitys. Aina saa hävetä Suomea ja suomalaisia. Ehdotan, ettei enää osallistuttaisi koko viisuihin, kun aina menee huonosti, esiintyjät poikkeuksetta surkeita joista saa tavallinenkin ihminen kärsiä.

Kyllä mua niin hävettää!

Vierailija
429/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni tuntui olevan vähän maassa, mutta kokonaisuutena ihan huippushow. Toivotaan, että lauantaina äänikin on paremmassa kuosissa, mutta kelpasi mulle kyllä ihan näinkin. Eihän tässä ole pelkästä äänestä kyse, vaan Käärijän koko hahmosta, persoonallisuudesta, energiasta jne. joka on jotain täysin uutta ja virkistävää verrattuna perinteisiin viisubiiseihin ja niiden esittäjiin.

Vierailija
430/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisia taalta Alankomaista. Havetti kun kollega sanoi, etta teilla on taas erikoinen esitys. Taattua Suomea.

Vierailija
431/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomaiset näyttää taas negatiivisen puolensa eli some haukkumista. Hyvä Käärijä hienosti lauloit. 

Vierailija
432/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itsekin nähnyt umk-liven varmaan 150 kertaa ja myönnän, että eilen kun katsoin, niin olin vähän "pettynyt". Mutta nyt kun katsoin uudestaan ja uudestaan, niin kyllä mä tykkäsin. Miten se tuollaisella jättilavalla korkeammissa tiloissa olisi toiminut fiksusti se sama koreografia? Käärijä jossain näyttämön perällä kehässä? Iso laatikko ainakin herätti huomiota.

Se mitä kaikki ei ymmärrä on se, että ihmiset äänestää Käärijää jo ihan sen energisyyden ja hyvän olon takia. Ei ole ollut helppoa viime vuodet maailmalla. Ei ne edes välitä äänestä, vaikka jury voi olla eri mieltä. Kääriäinen on ikään kuin kultti jo ja eilenkin Liverpool media press oli ihan täpinöissään ja eivät edes oikeastaan juurikaan vilkaisseet esitystä, vaan kuuntelivat ja lauloivat mukana hyvällä SUOMELLA. Tästä hyvä video Youtubessa. Ne jotka katsoneet UMK-liven monta kertaa (itse mukaan lukien), niin mielikuvissa ne odotukset oli niin korkealla, että väkisinkin sitä pettyy, jos on nähnyt täydellisen UMK-liven. Vähän sama, kun deittailet ja maalaat niitä ruusunpunaisia kuvia deitikumppanista, mutta sitten livenä petyt, vaikka itse tyypissä ei sen suurempaa vikaa, mutta mielikuvat olleet niin väärät ja korkeat. Ne, jotka näkee tuon ensimmäistä kertaa, niin varmasti tykkäävät, jos ovat tykätäkseen, eikä takana ole sitä UMK-liven tuomia vääristyneitä odotuksia.

Mutta uskon, että kukaan ei tässä vaiheessa enää peräänny eli kyllä ne äänestää Käärijää, jotka alun alkaenkin niin meinasivat niin uudet kuin vanhatkin katselijat. Käärijässä kiehtoo epätäydellisyys, joten miksi tätä epätäydellisyyttä ei voisi soveltaa myös siihen koreografiaan ja lauluääneenkin? Biitti kuitenkin on omaan korvaan todella hyvä ja siitähän jengi diggas ihan hulluna.

Vierailija
433/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen näytti, ettei olisi playback kun hengästyi laatikolta hypätessä, tai sitten on nauhoituksessa käynyt vika....

Vierailija
434/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään laulaja tuo ei ole mutta hyvin veti. Käärijä on lerta kaikkiaan hauska ilmiö.

Saara Aalto osaa laulaa mutta ei menesty.

Nämä on Euroviisut. Ei laulukilpailut.

Vierailija
435/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin veti Käärijä! Nyt tutisee jo ruotsalaistenkin puntti!

Vierailija
436/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eilen näytti, ettei olisi playback kun hengästyi laatikolta hypätessä, tai sitten on nauhoituksessa käynyt vika....

Euroviisuissa ei saa laulaa playbackinä, eikä umk:ssakaan.

Vierailija
437/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomaiset näyttää taas negatiivisen puolensa eli some haukkumista. Hyvä Käärijä hienosti lauloit. 

Suomalaiset on kyllä sika - kateellisia.

Aina löytyy haukuttavaa.

Käärijä on jees. Lauloi hyvin tai huonosti.

Esim Tuisku ei osaa laulaa eikä Eini. Kumminkin pärjäävät.

Vierailija
438/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen mies kirjoitti:

Kauhea hypety siihen nähden ettei tämä pellejantteri osaa laulaa juuri ollenkaan. Finaalin jälkeen häipyy onneksi suureen tuntemattomuuteen kuten muutkin viisuihin lähetetyt kolmen minuutin kuuluisuudet. 

Sinä et onneksi ole koskaan ollutkaan mitään. Käärijä tulee olemaan viisulegenda, kuten Verka. Eli muistellaan vuosikymmentenkin päästä.

Verka? Varmaan sitten tulee olemaan legenda josta kukaan ei ole kuullutkaan?!

Ukrainan Verka Serduchka on legenda. Mutta sinähän et selkeästi tiedä euroviisuista mitään. Olet varmaan jotain Kojo-sukupolvea tai sitten vaan ihan väärässä keskustelussa ylipäätään.

ABBAn voitto se oli sentäs jotakin - oliko se. v 1974? Lordin voitto oli seuraava "ikimuistettava".

🤣🤣🤣

Olen katsonut euroviisuja vuodesta 1965, siis sitä alkaen kun sinä oli vasta pilke isäsi silmäkulmassa.

Vuosien varrella ikimuistoisemmat oli nuo mainitsemani. Jos sen vuoksi kuolet nauruun, niin anna mennä.

Sitähän mä yritin sanoa, että et oo siksi enää kartalla. Sun musiikkimaku ja viisutieto on siellä 70-luvulla. Euroviisut on ihan eri konsepti kuin silloin. Ja myös legendat.

Vielä rautalangasta: Olen katsonut viisut 1965-2022. En suinkaan lopettanut 70-lukuun. Viisutietoa karttuu koko ajan, ja musiikkityylit muuttuu maailman mukana.

Onkohan sinulla joku tukos jossain, kun et ymmärrä että ihminen muuttuu maailman mukana (jotkut huonompaan suuntaan). Tai en minä tiedä, miten sinä ikäännyt ja vanhenet.

Sanopa Mikko Silvennoiselle, ettei se ole enää kartalla.

No mut jos sun paras kokemus oli Abba. Niin. No päättele itse.

Abba on aika reippaasi ylemmällä tasolla musiikiltaan kuin moni myöhemmin alalle tullut joten mikä se sinun argumenttisi oikein on? /eri

Kyllä mäkin Abbasta tykkään, mutta ei se euroviisuista ensimmäisenä tule mieleen. Wurst, Dana, Verka, Hatari, Lordi, Måneskin, jopa Johnny Logan tulee.

Jos nyt musiikista puhutaan niin noi ei vedä yhdessäkään vertoja siihen mitä abba on musiikissa saanut aikaan. Lisäksi moni noista jäi mieleen lähinnä performanssina eikä musiikistaan. 

Kyllä minä ainakin tykkään Lasha Tumbaista enemmän kuin yhdestäkään ABBAn hissuttelukappaleesta, jotka btw kuulostavat kaikki samalta.

Kaikki ei vaan ole musikaalisia. Osanottoni siitä mitä olet puutteidesi vuoksi joutunut kärsimään. 

Ja myös epämusikaalisilla on sama määrä ääniä kuin Abba-lovereilla.

Vierailija
439/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo muutkaan kappaleet ja esittäjät mitenkään ihmeellisiä olleet. Umpitylsiä jollotuksia.

Vierailija
440/546 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että Käärijä villitsi yleisöä eniten eikä hurrauksista meinannut tulla loppua kun Suomi pääsi jarkoon.